Kan man få slettet sine indlæg og profil?

Er din avatar for stor? Hvor sætter du folk på ignore? Hvordan kan du citere flest citater? Har du spørgsmål som disse, så stil dem her!
admin
Admin
Indlæg: 116
Tilmeldt: 1. dec 2014, 12:41
Kort karma: 0
Likede indlæg: 134

Kan man få slettet sine indlæg og profil?

Indlægaf admin » 12. jan 2019, 09:24

Jeg har kontaktet profilen der står i tråden om sletning af bruger - Men der sker ikke noget.

Hvem skal man kontakte?

(Da trådstarter nu er slettet, har admin overtaget tråden)
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9020
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1013
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21848

Re: Kan man få slettet sine indlæg og profil?

Indlægaf Purple Haze » 12. jan 2019, 09:36

Du skal skrive til Patrick:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=48

Men han er frivillig, så svare nok ikke lige med det samme.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Kan man få slettet sine indlæg og profil?

Indlægaf icelady » 12. jan 2019, 12:58

(slettet bruger) skrev:Jeg har kontaktet profilen der står i tråden om sletning af bruger - Men der sker ikke noget.

Hvem skal man kontakte?


Prøv at sende en PB til decibell. Hun kan også hjælpe dig :)


http://debatten.net/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=171
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Moderation

Indlægaf decibell » 12. jan 2019, 17:25

Vi er alle frivillige her, med arbejde og familieliv, så ja, det kan hænde, vi ikke svarer med det samme eller er på debatten hver dag. Jeg kan se, der er skrevet til mig sent torsdag aften, hvor jeg var gået i seng, og dagen efter var der en arbejdsdag og privatliv, så jeg ikke har haft tid til at være online. Men nu er jeg her.

Og jeg gentager fra tidligere: Ønsker man at blive slettet, kan jeg gøre det, HVIS man skriver til mig. Jeg gør det ikke ud fra noget skrevet i en tråd, så, Zinde, du sender bare en pb, så skal jeg slette dig i løbet af weekenden her.

Er det slet ikke det, du ønsker, men det i stedet drejer sig om klage over moderationen, er det KUN Patrick, der behandler det, så skriv til ham, hvis du ikke allerede har. Vi gør som tidligere oplyst ikke mere, så resten er mellem dig og Patrick og således op til dig og ikke os. Vi har de samme muligheder for at kontakte ham, som du har. Og bare for at undgå evt. misforståelser, så er dette ikke en opfordring til at diskutere din sag her i tråden. Vi har henstillet til mange gange, at det holdes ude af trådene. Det bedes du respektere og også fremover undlade kommentarer som denne, der kun skaber dårlig stemning. Har du yderligere at kommentere til dette, svarer jeg gerne pr. pb. :)
10

Tilbage til "Hjælp til debatten"