Søge egne tråde frem

Er din avatar for stor? Hvor sætter du folk på ignore? Hvordan kan du citere flest citater? Har du spørgsmål som disse, så stil dem her!
Oak123
Indlæg: 2160
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 106
Likede indlæg: 4045

Søge egne tråde frem

Indlægaf Oak123 » 2. nov 2023, 19:56

Hvordan kan jeg søge de tråde frem jeg selv har startet?
Synes kun jeg kan finde de indlæg jeg har lavet, når jeg kigger i min profil. Og selvom jeg bruger søgefunktioner, så kan jeg komme frem til at få alle de tråde frem jeg har skrevet i - men ikke kun dem jeg har oprettet.

Måske det skal nævnes at jeg bruger debatten fra mobil eller iPad, hvis det har en betydning.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11420
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1802
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23716

Re: Søge egne tråde frem

Indlægaf Mani » 2. nov 2023, 20:12

Oak123 skrev:Hvordan kan jeg søge de tråde frem jeg selv har startet?
Synes kun jeg kan finde de indlæg jeg har lavet, når jeg kigger i min profil. Og selvom jeg bruger søgefunktioner, så kan jeg komme frem til at få alle de tråde frem jeg har skrevet i - men ikke kun dem jeg har oprettet.

Måske det skal nævnes at jeg bruger debatten fra mobil eller iPad, hvis det har en betydning.

Det her virker for mig
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Oak123
Indlæg: 2160
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 106
Likede indlæg: 4045

Re: Søge egne tråde frem

Indlægaf Oak123 » 2. nov 2023, 20:20

Mani skrev:
Oak123 skrev:Hvordan kan jeg søge de tråde frem jeg selv har startet?
Synes kun jeg kan finde de indlæg jeg har lavet, når jeg kigger i min profil. Og selvom jeg bruger søgefunktioner, så kan jeg komme frem til at få alle de tråde frem jeg har skrevet i - men ikke kun dem jeg har oprettet.

Måske det skal nævnes at jeg bruger debatten fra mobil eller iPad, hvis det har en betydning.

Det her virker for mig


Mange tak, det virkede :gogo:

Jeg troede faktisk det var det jeg havde gjort inden jeg spurgte her, men åbenbart var der et eller andet der manglede.
0

Tilbage til "Hjælp til debatten"