Anbefal en god mobil (til billig pris)

Brugeravatar
LanaDelRey
Indlæg: 117
Tilmeldt: 30. jan 2019, 18:00
Kort karma: 7
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 134

Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf LanaDelRey » 2. feb 2019, 11:32

Hej alle sammen
Da jeg lever af min instagram, så har jeg også brug for en mobil som kan tage gode billeder - og holde sig godt med batteri ;)
Jeg sidder og kigger på en Huawei mate 20 pro, men den er godt nok dyr og jeg håber lidt om i kan hjælpe mig med at finde noget der måske er lidt billigere?

Ellers overvejer jeg om jeg skal afbetale for en ny mobil?
0
I was born to be the other woman. I belonged to no one, who belonged to everyone, who had nothing, who wanted everything.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf Daine » 2. feb 2019, 11:52

Jeg har den nye Motorola G6 plus, der kom før sommerferien. Den tager gode billeder, holder virkelig godt på batteri og koster omkring 2000,- Jeg købte min i Bilka i sin tid, men var inde og “gramse” på den i Elgiganten, så jeg havde en ide om billedkvalitet mv. Jeg har ikke et sekund fortrudt at jeg ikke valgte en af de mere “almindelige” mærker :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf limitededition » 2. feb 2019, 12:08

Kan anbefale Samsung Galaxy. Den nye kommer snart, så tænker at galaxy 9 kommer til at koste væsentlig mindre der. Jeg er så glad for min, den tager super gode billeder.
1
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27374

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf ajnaM » 4. feb 2019, 18:39

LanaDelRey skrev:Hej alle sammen
Da jeg lever af min instagram, så har jeg også brug for en mobil som kan tage gode billeder - og holde sig godt med batteri ;)
Jeg sidder og kigger på en Huawei mate 20 pro, men den er godt nok dyr og jeg håber lidt om i kan hjælpe mig med at finde noget der måske er lidt billigere?

Ellers overvejer jeg om jeg skal afbetale for en ny mobil?


Jeg ville overhovedet ikke have nogen kvababbelser ved at afbetale den. Jeg tror kun, jeg har købt en telefon kontant én gang, og det endte med ikke at kunne betale sig, fordi jeg jo så alligevel skulle have et abonnement bagefter.

Jeg bruger min telefon sindssygt meget, og jeg ville overhovedet ikke gide gå på kompromis. Så jeg ville bare købe den, jeg helst ville have.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf Stitch » 4. feb 2019, 18:45

Jeg har Samsung og har haft både en Galaxy og nu en A3. Kameraet har været suverænt hver gang og jeg kan varmt anbefale dem.

Samsung scorer altid højt i dverse test på deres kamera.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf Anne Droid » 4. feb 2019, 19:32

LanaDelRey skrev:Hej alle sammen
Da jeg lever af min instagram, så har jeg også brug for en mobil som kan tage gode billeder - og holde sig godt med batteri ;)
Jeg sidder og kigger på en Huawei mate 20 pro, men den er godt nok dyr og jeg håber lidt om i kan hjælpe mig med at finde noget der måske er lidt billigere?

Ellers overvejer jeg om jeg skal afbetale for en ny mobil?


Det er en god mobil, men den har en træls kant. Den har afrundede kanter og det er alt for nemt at komme til at trykke på noget forkert.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19616

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf Animi » 4. feb 2019, 19:40

Jeg er SÅ glad for min OnePlus 6 - det er uden tvivl den bedste telefon jeg har haft! Og det ser ud til at man kan få den til omkring 4000kr - men ved ikke om det er for dyrt?
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf LaScrooge » 4. feb 2019, 19:46

Mine to sidste mobiler har været Huawei (Honor 8 og 9) og det er klart de bedste, jeg har haft. De føles solide, er ikke fulde af alle mulige programmer, lækker skærm, brugerfladen er intuitiv og nem at tilpasse. God batterilevetid, selv med rigtig meget brug holder den en hel dag. Super hurtig opladning. Honor 9 har et virkelig godt kamera og kan optage i HD. Kender ikke 20 pro, men læs evt nogle komparative anmeldelser, så du får en idé om hvad der er ændret.

Og derudover er jeg enig med anjaM; køb det bedste du kan, når du skal bruge den så meget. Og få en elektronikforsikring. Selv med en selvrisiko på 1000 kan det svare sig, hvis der sker noget med den inden for det første år.

Og køb et pu-cover og skærmbeskyttelse.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. feb 2019, 20:39

Jeg har Huawei p20 lite...

Og jeg er virkeligt positivt overrasket over kameraet, det tager rigtig gode billeder, i god kvalitet, og der er massere af indstillinger at rode rundt i.
Jeg synes den har et fint batteriniveau for en smartphone, min holder sagtens en dag igennem og har 50%+ på når det er sengetid.
Dage hvor jeg bruger den meget skal den evt. forbi laderen. Men der har jeg f.x. brugt den til spil, chat, musik.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. feb 2019, 20:45

Er du momsregistreret?
For så vil det mest rimelige måske være, at du køber din mobil via din virksomhed, når der er tale om et så vigtigt arbejdsredskab.
2
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf paint » 4. feb 2019, 23:32

Årets mobil 2018 blev Huawei Mate 20 pro. Den blev faktisk både nummer 1 og nummer 2 i mobilsidens undersøgelse, så der er nok ikke tvivl om, at den er ret god. Men den er halvpebret i prisen. Alternativt så er Samsung S8 Edge, også en god mobil, som kan fås til en noget lavere pris. Personligt, kan jeg godt lide, at den ikke har normale kanter, men en skærm der går ud og rundt om kanten (Edge) og dermed ingen 'sørgerand' rundt om displayet.

Billede


https://www.mobilsiden.dk/nyheder/laese ... lid.40499/
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11604
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18656

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf PaleSeptember » 6. feb 2019, 15:46

Jeg sværger til Samsung selv og har en Note 8, men jeg er faktisk skuffet over kameraet i den. Hvis kameraet er vigtigt for dig, så er det en Huawei Mate 20 Pro du skal have, den slår alle de andre i tests, og jeg overvejer den selv, da kameraet også er vigtigt for mig.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf B&O » 7. feb 2019, 19:49

Jeg går ind for Samsung jeg har en note 9 , det er den bedste mobil jeg har haft fantastisk kamera og batteri tiden er god , jeg har den på batteri spare funktion
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7410
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23374

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf Aragorn » 7. feb 2019, 21:34

LanaDelRey skrev:Hej alle sammen
Da jeg lever af min instagram, så har jeg også brug for en mobil som kan tage gode billeder - og holde sig godt med batteri ;)
Jeg sidder og kigger på en Huawei mate 20 pro, men den er godt nok dyr og jeg håber lidt om i kan hjælpe mig med at finde noget der måske er lidt billigere?

Ellers overvejer jeg om jeg skal afbetale for en ny mobil?


Hvad er billigt? Hvad er dit budget? Lad os få noget konkret på bordet.

Jeg synes 4.000 kroner for en smartphone er en middelpris. Jeg véd, at jeg ikke skal have noget der koster under 3.000. Det er godt til min mor, ikke til mig. Your mileage may vary.

Huawei P20 Pro, Mate 20 Pro og Note 9, Galaxy S9 fra Samsung kunne være forslag. iPhone X var et andet bud. Men jeg har ikke set noget endnu der overgår P20 Pro i test. Derudover går jeg ikke synderligt højt op i kameraet på min telefon. Jeg vil gerne have den er hurtig og har en stor skærm så det er ikke min spidskompetence at rådgive om kamera. Jeg kan dog sige, at en telefon med en langsom CPU ikke tager de billeder du gerne vil have, fordi den ikke har kræfter til at behandle al den data der kommer igennem når man meget hurtigt gerne vil fyre sit kamera af 50 gange for at fange noget i bevægelse.

Hvis du lever af det, så må du investere i det er min første tanke - man kan ikke arbejde uden ordentligt værktøj. Jeg forstår ikke logikken bagved det ræsonnement at det i det lange løb skulle være bedre at købe en telefon til 3.500 og finde ud af den ikke er god nok. Så har man ikke fået en billig telefon, så har man smidt penge i kloakken, fordi den er ubruglig. Køb billigt, køb to gange.

Jeg ville overveje at købe brugt. En masse mennesker sælger snart sidste års modeller for at købe dette års ditto.

Find skæringspunktet mellem pris og ydelse og køb der hvor de rammer hinanden. Du kan ikke bruge en masse subjektive vurderinger herfra. Alle vil anbefale den telefon der aldrig har givet dem problemer. Der er en masse tests derude. Læs dem, eller se dem på YouTube hvis materialet er for tungt.

Stitch skrev:Jeg har Samsung og har haft både en Galaxy og nu en A3. Kameraet har været suverænt hver gang og jeg kan varmt anbefale dem.

Samsung scorer altid højt i dverse test på deres kamera.


Alle Samsungs smartphone serier med Android hedder Galaxy til fornavn. J, A og S serien er de mest udbredte. Jeg går ud fra du mener du har haft en S serie model.

Jeg synes selv en sølle J5 tager ganske udmærkede billeder, men selv jeg kan godt se forskellen mellem mid-range og high-end.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
LanaDelRey
Indlæg: 117
Tilmeldt: 30. jan 2019, 18:00
Kort karma: 7
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 134

Re: Anbefal en god mobil (til billig pris)

Indlægaf LanaDelRey » 8. feb 2019, 08:40

Aragorn skrev:
LanaDelRey skrev:Hej alle sammen
Da jeg lever af min instagram, så har jeg også brug for en mobil som kan tage gode billeder - og holde sig godt med batteri ;)
Jeg sidder og kigger på en Huawei mate 20 pro, men den er godt nok dyr og jeg håber lidt om i kan hjælpe mig med at finde noget der måske er lidt billigere?

Ellers overvejer jeg om jeg skal afbetale for en ny mobil?


Hvad er billigt? Hvad er dit budget? Lad os få noget konkret på bordet.

Jeg synes 4.000 kroner for en smartphone er en middelpris. Jeg véd, at jeg ikke skal have noget der koster under 3.000. Det er godt til min mor, ikke til mig. Your mileage may vary.

Huawei P20 Pro, Mate 20 Pro og Note 9, Galaxy S9 fra Samsung kunne være forslag. iPhone X var et andet bud. Men jeg har ikke set noget endnu der overgår P20 Pro i test. Derudover går jeg ikke synderligt højt op i kameraet på min telefon. Jeg vil gerne have den er hurtig og har en stor skærm så det er ikke min spidskompetence at rådgive om kamera. Jeg kan dog sige, at en telefon med en langsom CPU ikke tager de billeder du gerne vil have, fordi den ikke har kræfter til at behandle al den data der kommer igennem når man meget hurtigt gerne vil fyre sit kamera af 50 gange for at fange noget i bevægelse.

Hvis du lever af det, så må du investere i det er min første tanke - man kan ikke arbejde uden ordentligt værktøj. Jeg forstår ikke logikken bagved det ræsonnement at det i det lange løb skulle være bedre at købe en telefon til 3.500 og finde ud af den ikke er god nok. Så har man ikke fået en billig telefon, så har man smidt penge i kloakken, fordi den er ubruglig. Køb billigt, køb to gange.

Jeg ville overveje at købe brugt. En masse mennesker sælger snart sidste års modeller for at købe dette års ditto.

Find skæringspunktet mellem pris og ydelse og køb der hvor de rammer hinanden. Du kan ikke bruge en masse subjektive vurderinger herfra. Alle vil anbefale den telefon der aldrig har givet dem problemer. Der er en masse tests derude. Læs dem, eller se dem på YouTube hvis materialet er for tungt.

Stitch skrev:Jeg har Samsung og har haft både en Galaxy og nu en A3. Kameraet har været suverænt hver gang og jeg kan varmt anbefale dem.

Samsung scorer altid højt i dverse test på deres kamera.


Alle Samsungs smartphone serier med Android hedder Galaxy til fornavn. J, A og S serien er de mest udbredte. Jeg går ud fra du mener du har haft en S serie model.

Jeg synes selv en sølle J5 tager ganske udmærkede billeder, men selv jeg kan godt se forskellen mellem mid-range og high-end.


Jeg endte med at købe en Huawei p20 lite - til 2.000 kr hvilket var det budget jeg havde for nu. Jeg tænker jeg vil sælge den om et par måneder og købe en Huawei p20 pro så snart jeg får råd - den koster bare 7.000 :panik:

om et par måneder, kan jeg godt.. bare ikke nu og jeg havde virkelig brug for en ny smartphone:)
0
I was born to be the other woman. I belonged to no one, who belonged to everyone, who had nothing, who wanted everything.

Tilbage til "Videnskab og teknologi"