Mest unødvendige opfindelser

Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14341

Re: Mest unødvendige opfindelser

Indlægaf Mangoness » 29. nov 2017, 21:35

Finger Twister

Billede
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mest unødvendige opfindelser

Indlægaf Slettet bruger » 30. nov 2017, 00:23

En selvmordsmaskine med indbygget kiste.

Billede

Australia’s best-known euthanasia activist, Dr Philip Nitschke, is back in the news with another machine for committing suicide, the Sarco capsule.

The machine will allow anyone who has the access key to end their life by simply pressing a button. Developed in the Netherlands by Nitschke and an engineer, the machine can be 3D printed and assembled in any location. Access to the Sarco capsule will be by an on-line mental questionnaire which will provide a four-digit access code.

When the person lies in the capsule, he can activate it and liquid nitrogen will rapidly drop the oxygen level, leading to death a few minutes.

The novel feature is that the capsule can be detached from the Sarco machine and used as a sleek and shiny coffin. The machine base can be re-used.

mere info om selvmordsmaskinen Sarco her https://exitinternational.net/docs/SarcoIxx.pdf
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mest unødvendige opfindelser

Indlægaf Juki » 18. feb 2018, 14:34

"Med Tefals kreative pandekagepander er det helt tilladt at lege med maden. Fyld pandekagedej på flasken, der følger med panden, følg mønsteret i bunden, og pynt den færdige pandekage med frugt, creme eller chokolade."

Billede

Men I skal da heller ikke snydes for resultatet.. :tie:

Billede

Billede Billede
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Videnskab og teknologi"