Hvilken smartphone har det bedste batteri?

Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15144

Hvilken smartphone har det bedste batteri?

Indlægaf Zonta » 31. okt 2017, 21:33

Overskriften siger nok temmelig meget sig selv :D Jeg har pt. en iPhone 6S, som nærmer sig to år og batteriet er ved at være noget sløjt. Jeg er temmelig åben overfor forskellige mærker og styresystemer, men jeg kan godt mærke, at jeg er blevet nærig og synes de nye iPhones koster i overkanten af hvad jeg vil give for en telefon.

Det, der taler for en iPhone er, at jeg kender styresystemet. Jeg har haft iPhone de sidste 6 år og har ligesom alt sat op til iOS. Det der taler imod er klart prisen. Jeg synes den nye X koster for meget og jeg synes det er lidt øv at betale så mange penge for nogle features (ansigtsgenkendelse, forsvundet home-knap osv.) som andre mærker har kunne i lang tid.

Jeg vil have en, der kan holde batteri en hel dag, selvom jeg bruger den til spil, GPS, reddit, facebook, podcast, mail, spotify osv. Desuden er jeg nok mest til Android, da jeg føler, at nogle af de få andre styresystemer der er udover Android og iOS ikke er store nok endnu til at jeg kan få de app's osv. som jeg ønsker.

Hvad tænker I? :worship:
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvilken smartphone har det bedste batteri?

Indlægaf ExCoastal » 31. okt 2017, 23:35

Jeg har lige skiftet mine sløje (og gamle) OnePlus One ud med en Huawei Mate 9, og jeg et forbløffet over, hvor lang tid batteriet holder. Jeg har til 2 dages moderat brug på et fuldt batteri, og det tager kun 20 minutter at lade den næsten helt op. Så det er slut med at lade op natten over.
1
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 22963

Re: Hvilken smartphone har det bedste batteri?

Indlægaf Aragorn » 31. okt 2017, 23:37

Jeg tænker at det er urealistisk at forvente at nogen som helst smartphone kan levere en hel dag med de funktioner du lister.

Det er klart at det kan være besværligt at skifte mellem forskellige systemer, og at man skal være sig bevidst, at man kan blive nødt til at købe apps der er købt på iOS til Android, at man kan blive afhængig af at finde nye apps til visse funktionaliteter etc, men hvis man vil gå gennem besværet, så er det jo ikke som sådan problematisk.

Jeg ville vælge en OnePlus 5. Eller en Pixel 2. Alt efter pengene.
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.

Tilbage til "Videnskab og teknologi"