Sælger min bedstemors Paryk

Vil du sælge dine hjemmelavede produkter, eller gamle sager fra loftet, kan du gøre det her.
Brugeravatar
HansPeter
Indlæg: 212
Tilmeldt: 20. nov 2015, 00:22
Kort karma: 4
Geografisk sted: Skive
Likede indlæg: 114

Re: Sælger min bedstemors Paryk

Indlægaf HansPeter » 25. jul 2016, 07:35

Ado skrev:
HansPeter skrev:
Ado skrev:Velkommen tilbage til Ofir Chatten anno 1999. Tidsmaskinen virkede.


Hvad er Ofir Katten for nogen starut ???

Jeg kan godt fornemme, at du selv synes, du er virkelig sjov og at du lige har kreeret en fantastisk tråd, hvor vi alle skal grine af din påtagede dumhed og dine ditto stavefejl.
Jeg synes din humor er ikke-eksisterende.


Jeg prøver ik at Være sjov prøver bare, at sælge min Bedstemors Paryk!! undskyld det med stavefejl men, er ik Så go til dansk og engelsk og sån, men jeg er go til matematik.
0
Med Venlig Hilsen Rasmus Carlsen

Jeg er Infantil Autist det er, derfor jeg nogen gange skriver på en, lidt Mærkelig måde men jeg er flink fyr. :wink3: :lol2:

det er ik mig på Profil Billed men manden på Billedet, hedder os Rasmus Carlsen.
Brugeravatar
HansPeter
Indlæg: 212
Tilmeldt: 20. nov 2015, 00:22
Kort karma: 4
Geografisk sted: Skive
Likede indlæg: 114

Re: Sælger min bedstemors Paryk

Indlægaf HansPeter » 25. jul 2016, 07:36

Tux skrev:Du er godt nok den dårligste troll ever..


Jeg er ik en trold jeg, er et Menneske. er du måske en pinghwin??
0
Med Venlig Hilsen Rasmus Carlsen

Jeg er Infantil Autist det er, derfor jeg nogen gange skriver på en, lidt Mærkelig måde men jeg er flink fyr. :wink3: :lol2:

det er ik mig på Profil Billed men manden på Billedet, hedder os Rasmus Carlsen.
Brugeravatar
HansPeter
Indlæg: 212
Tilmeldt: 20. nov 2015, 00:22
Kort karma: 4
Geografisk sted: Skive
Likede indlæg: 114

Re: Sælger min bedstemors Paryk

Indlægaf HansPeter » 27. jul 2016, 12:52

ShuruQ skrev:Jeg så VUC starter Trolling-kurser op her til efteråret. Jeg vil anbefale dig at se om VUC i dit nærområde også tilbyder den slags kurser. Du vil helt sikkert kunne drage nytte af et sådan kursus :).


Hold Op med at kalde mig en Trold! Har autisme og forstår ik sociale Ting, så godt og laver nogen gange stavefejl og sån, men er ik en trold (Er, et menneske) og mener alt, jeg skriver Seriøs! I ka ringe til min Uddannelses Skole hvis i ik tror på mig.

Og jeg troede jo det her var der, hvor dem Fra Arto var kommet hjem så prøvede at debatter på samme måde som på Arto side.
0
Med Venlig Hilsen Rasmus Carlsen

Jeg er Infantil Autist det er, derfor jeg nogen gange skriver på en, lidt Mærkelig måde men jeg er flink fyr. :wink3: :lol2:

det er ik mig på Profil Billed men manden på Billedet, hedder os Rasmus Carlsen.
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3037
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 181
Likede indlæg: 5776

Re: Sælger min bedstemors Paryk

Indlægaf Tux » 27. jul 2016, 14:12

ShuruQ skrev:
HansPeter skrev:
ShuruQ skrev:Jeg så VUC starter Trolling-kurser op her til efteråret. Jeg vil anbefale dig at se om VUC i dit nærområde også tilbyder den slags kurser. Du vil helt sikkert kunne drage nytte af et sådan kursus :).


Hold Op med at kalde mig en Trold! Har autisme og forstår ik sociale Ting, så godt og laver nogen gange stavefejl og sån, men er ik en trold (Er, et menneske) og mener alt, jeg skriver Seriøs! I ka ringe til min Uddannelses Skole hvis i ik tror på mig.

Og jeg troede jo det her var der, hvor dem Fra Arto var kommet hjem så prøvede at debatter på samme måde som på Arto side.


Jeg har svært ved at se hvorfra du har den ide med Arto, men fair nok.

Synes i øvrigt du skal levere den der paryk tilbage til ejeren og droppe karrieren som hæler.


Troll don't feed troll..
0
Brugeravatar
HansPeter
Indlæg: 212
Tilmeldt: 20. nov 2015, 00:22
Kort karma: 4
Geografisk sted: Skive
Likede indlæg: 114

Re: Sælger min bedstemors Paryk

Indlægaf HansPeter » 29. jul 2016, 10:54

Parykken er ik til Salg mer. Solgte den til min goe ven Casper som er, 21 år men ligner en på 11 så han Ville gerne prøve at se ældre ved at ta en Gråhåret Paryk på, så han ku ligne en gammel bessefar på 32 år eller sån.

Det her bliver, Mit sidste Inlægge her på debatten for det er ik det nye type Arto som jeg troede og, ka ik li at folk kalder mig en trold og tror at jeg laver Sjov når er seriøs. :ae: :shock: :trist: :tie: :boo:
0
Med Venlig Hilsen Rasmus Carlsen

Jeg er Infantil Autist det er, derfor jeg nogen gange skriver på en, lidt Mærkelig måde men jeg er flink fyr. :wink3: :lol2:

det er ik mig på Profil Billed men manden på Billedet, hedder os Rasmus Carlsen.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Sælger min bedstemors Paryk

Indlægaf Flora » 29. jul 2016, 11:02

Billede
0
Brugeravatar
Debatsvinet.
Indlæg: 12
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:53
Kort karma: 0
Likede indlæg: 9

Ang. Trollerier ...

Indlægaf Debatsvinet. » 30. jan 2018, 01:03

Hvis i vil opleve hardcore trolle på nærmeste hold på et debatforum så spol over på: Din-debat.dk ... skal i bare se ... :blush2:
1

Tilbage til "Salg"