Stofbind sælges

Vil du sælge dine hjemmelavede produkter, eller gamle sager fra loftet, kan du gøre det her.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 265
Likede indlæg: 4646

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Mangoness » 29. mar 2018, 08:25

Ava skrev:Da jeg læste tråden tænkte jeg ved mig selv, at det lød ret overdrevet, at almindelige bind og tamponer skulle kunne påvirke mens så meget, men da jeg selv de sidste mange år har blødt som det stockholmske blodbad, blev jeg enig med mig selv om, at det da i hvert fald ikke kunne skade at prøve.

Jeg er overrasket og rystet, jeg har min mens på 3. dag nu,hvor det plejer at være værst (sorry for TMI) og jeg bløder næsten ikke, har meget minimale smerter og er ikke blevet det monster, jeg plejer at være i de 5 dage.

Jeg er overbevist og vender ikke tilbage til almindelige bind igen.

Jeg misunder samtlige af jer, som har oplevet en forandring. Jeg er stadig oppe på 7 dage :whine:

Vi har også en generel tråd til emnet - selvom den har været lidt inaktiv :genert:

http://www.debatten.net/forum/viewtopic ... 7&start=60
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Sorenspige
Kort karma: 364
Likede indlæg: 2061

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Sorenspige » 31. mar 2018, 18:24

Dikus skrev:Jeg plejede at bruge en halv pakke natbind og en pakke lange bind samt enkelte almindrlige.

Denne gang har jeg brugt tre natbind og seks almindelige. Og jeg har ikke blod ud over det hele om natten og behøver ikke skifte bind om natten

Det sagt, så kunne jeg godt tænke mig fem natbind og fem almindelige - min stakkels mor føler sig udenfor. Jeg er dog i tvivl om, hvilke størrelser, hun vil have.

Har du en meget ung mor? Hvis hun stadig har menstruation :genert:.
0

Tilbage til "Salg"