Men hun kan også bruges til at lave mad, så der er en vis synergieffekt.Hewlett skrev:Vlad Kalashnikov skrev:Jeg vasker mine jeans ved at give dem til min kone. Det er superlet og bekvemt. Det skulle i prøve.
Det kræver jo at man har en kone og hvis man som jeg ikke har det, så virker det noget omstændigt først at skulle ud at finde sådan én, hver gang man skal have vasket sine jeans.
Hvordan vasker du dine jeans?
- Vlad Kalashnikov
- Kort karma: 112
- Likede indlæg: 3835
Re: Hvordan vasker du dine jeans?
0
Grab them by the pussy
De vaskes ved 30 grader i vaskemaskinen og hænges til tørre på tørrestativet.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
-
- Kort karma: 172
- Likede indlæg: 4416
- PaleSeptember
- Kort karma: 967
- Likede indlæg: 19969
Jeg undrer mig over, at så mange stadig vasker på 40 grader. Så vidt jeg ved, er 30 grader lige så effektivt og bedre for miljøet.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Slet ikke nogen der tager bukserne på i bad, og klarer både den personlige vask og vasketøjet på en gang?
0
Do as I say!
Jeg bryder alle uskrevne regler.
Vaskemaskine på 60 og i tørretumbleren. Jeg har svært ved at finde jeans der sidder ordentligt på mig så de er altid for store i maven og knæene poser efter jeg har haft dem på et par timer, men det hjælper lidt at give dem 20 minutter i tumbleren.
Vaskemaskine på 60 og i tørretumbleren. Jeg har svært ved at finde jeans der sidder ordentligt på mig så de er altid for store i maven og knæene poser efter jeg har haft dem på et par timer, men det hjælper lidt at give dem 20 minutter i tumbleren.
0
PaleSeptember skrev:Jeg undrer mig over, at så mange stadig vasker på 40 grader. Så vidt jeg ved, er 30 grader lige så effektivt og bedre for miljøet.
Vores vaskemaskine skal have mindst 60 grader engang imellem for ellers begynder den at lugte. Mit hestetøj og hundetøj bliver ikke rent af 30 grader.
0
- Delfin
- Kort karma: 1266
- Geografisk sted: ..... Casa del Fino
- Likede indlæg: 26785
Wizzze skrev:Slet ikke nogen der tager bukserne på i bad, og klarer både den personlige vask og vasketøjet på en gang?
Det er svært at vaske popoen med bukser på
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
01 10 24
02 05 22
30 08 23
01 10 24
catnip skrev:Vrangen ud i vaskemaskinen på 40 grader. Jeg bruger mine jeans en hel del gange mellem vask.
Samme her.
Jeg vasker dem på programmet Mix, da der i dag også er stretch i jeans.
De hængetørrer og bliver aldrig tørretumbler.
0