Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7768

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 16. jan 2018, 21:48

achillaxedprune skrev:Den ses på billedet... Det er vist forsøgt repareret med en elastik, så vidt jeg kan se. Sælger påstår, at det nemt kan fixes, men jeg er ikke så sikker. Kæden er jo håndlavet og jeg ved ikke lige, hvem der ville kunne ordne det. Udover Valentinobutikken selv, måske. Og så har jeg en idé om, at det ikke kommer til at koste et par hundrede. :gruble:


Altså udfra hvad jeg kan se, så er det virkeligt et easyfix, som de fleste guldsmede med værksted kan klare med lidt værktøj og en svejsning. Især hvis alle ringene stadig er der, så der ikke skal pilles noget af :)
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Juki » 16. jan 2018, 21:50

Har I erfaring med kvaliteten af mærket Oysho?

Det er bl.a tilgængeligt ved Zalando, men bliver vist sendt fra en anden side. Kan man være sikker på at det bliver sendt indenfor EU, når det er sådan en "Zalando partner"? Der står bare at deres partnere yder samme service som Zalando, fx gratis fragt og retur.

Jeg mangler et alternativ til H&M's ellers udmærkede udvalg. Det er dog mest deres forskellige briefs og hipsters jeg har erfaring med, men jeg kunne godt bruge noget lidt mere spændende hverdagsundertøj(ikke BH'er) Oysho har flere forskellige, fine modeller, der oveni købet er på tilbud :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Juki » 16. jan 2018, 21:52

achillaxedprune skrev:
Juki skrev:
achillaxedprune skrev:Nogen som har forstand på kæden til en Valentino glam rock-taske?

Jeg overvejer nemlig at købe en brugt, men den har en skade på kæden. Hvis det ikke kan fixes eller vil koste mere end 1000 kr., så vil jeg ikke købe tasken. Men grundet fejlen er den til salg til en rigtig fornuftig pris. Dog selvfølgelig stadig ALT for mange penge, hvis kæden ikke kan repareres eller hvis det er så dyrt, at taskens pris pludselig ikke er så fornuftig mere.

Nogen med viden, som jeg ikke besidder (mine google-skills kunne heller ikke finde svaret)?

Hvad er skaden?


Den ses på billedet... Det er vist forsøgt repareret med en elastik, så vidt jeg kan se. Sælger påstår, at det nemt kan fixes, men jeg er ikke så sikker. Kæden er jo håndlavet og jeg ved ikke lige, hvem der ville kunne ordne det. Udover Valentinobutikken selv, måske. Og så har jeg en idé om, at det ikke kommer til at koste et par hundrede. :gruble:

Jamen er det fordi der er et led der er knækket/gået i stykker eller hvad? :blush:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12122

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf achillaxedprune » 16. jan 2018, 22:03

Filipai skrev:
achillaxedprune skrev:Den ses på billedet... Det er vist forsøgt repareret med en elastik, så vidt jeg kan se. Sælger påstår, at det nemt kan fixes, men jeg er ikke så sikker. Kæden er jo håndlavet og jeg ved ikke lige, hvem der ville kunne ordne det. Udover Valentinobutikken selv, måske. Og så har jeg en idé om, at det ikke kommer til at koste et par hundrede. :gruble:


Altså udfra hvad jeg kan se, så er det virkeligt et easyfix, som de fleste guldsmede med værksted kan klare med lidt værktøj og en svejsning. Især hvis alle ringene stadig er der, så der ikke skal pilles noget af :)


Næh, det var da en dejlig besked at læse! Hvad vil det koste tror du? Og jeg tror egentligt, at der mangler en ring, men jeg er ikke sikker.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12122

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf achillaxedprune » 16. jan 2018, 22:17

Juki skrev:Jamen er det fordi der er et led der er knækket/gået i stykker eller hvad? :blush:


Ja, det tror jeg. :gruble:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Juki » 16. jan 2018, 23:16

achillaxedprune skrev:
Juki skrev:Jamen er det fordi der er et led der er knækket/gået i stykker eller hvad? :blush:


Ja, det tror jeg. :gruble:

Ok. Hmm ja, det er lidt et sats så. Findes The purse forum stadig? Måske de kan hjælpe :)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7768

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 17. jan 2018, 09:39

achillaxedprune skrev:
Filipai skrev:
achillaxedprune skrev:Den ses på billedet... Det er vist forsøgt repareret med en elastik, så vidt jeg kan se. Sælger påstår, at det nemt kan fixes, men jeg er ikke så sikker. Kæden er jo håndlavet og jeg ved ikke lige, hvem der ville kunne ordne det. Udover Valentinobutikken selv, måske. Og så har jeg en idé om, at det ikke kommer til at koste et par hundrede. :gruble:


Altså udfra hvad jeg kan se, så er det virkeligt et easyfix, som de fleste guldsmede med værksted kan klare med lidt værktøj og en svejsning. Især hvis alle ringene stadig er der, så der ikke skal pilles noget af :)


Næh, det var da en dejlig besked at læse! Hvad vil det koste tror du? Og jeg tror egentligt, at der mangler en ring, men jeg er ikke sikker.

Altså det kan gribes an på umiddelbart 2 måder når der mangler en ring. Den billigste er at du mister en lille smule længde, altså bare til at ringene igen vender den rigtige vej, ud fra hvad jeg kan se så er det ikke engang en cm. Så åbner man ringene op med en tang i svejsningen, sætter på, og svejser igen. Alternativ skal der laves en ny ring, og det er mere bøvlet. Et par svejsninger koster nærmest intet for guldsmeden selv at lave. Hos min gamle chef ville det koste mellem 50’og 300 kr alt efter hvor god en dag han havde :D
1
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 17. jan 2018, 20:24

Faux fur.... kan man det, uden det ser billigt ud? Og kan man mon holde varmen i sådan en?
Jeg kigger lidt på nogle fra American Dreams, men det er svært at vurdere ud fra billeder, om det er sådan noget grimt, tydeligt syntetisk noget.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf ina » 18. jan 2018, 09:25

Jeg har en lækker sweater fra Mads Nørgaard - 90 % uld og 10 % mohair. Den skal håndvaskes, står der. Ville I turde vaske den på maskinens uldprogram?
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5392
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13851

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf RavenClaw » 18. jan 2018, 09:27

De af jer, der har handlet på Wish.

Hvor lang tid er der gået, fra jeres pakke er ankommet til Danmark, til den er leveret til jer? Jeg har ventet 8 dage nu, hvor pakken har befundet sig i DK
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3978
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5196

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf girl_beat » 18. jan 2018, 10:02

ina skrev:Jeg har en lækker sweater fra Mads Nørgaard - 90 % uld og 10 % mohair. Den skal håndvaskes, står der. Ville I turde vaske den på maskinens uldprogram?

Ja, men jeg er heller ikke specielt sart med mit tøj. Tænker at en kold vask med uld-vaskemiddel er rimelig skånsomt :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
klaus
Indlæg: 461
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 375

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf klaus » 18. jan 2018, 10:13

RavenClaw skrev:De af jer, der har handlet på Wish.

Hvor lang tid er der gået, fra jeres pakke er ankommet til Danmark, til den er leveret til jer? Jeg har ventet 8 dage nu, hvor pakken har befundet sig i DK


Bruger ikke wish men postnord prioritere ikke pakker fra Kina. De kan godt ligge længe før de blir sendt videre
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 18. jan 2018, 11:21

RavenClaw skrev:De af jer, der har handlet på Wish.

Hvor lang tid er der gået, fra jeres pakke er ankommet til Danmark, til den er leveret til jer? Jeg har ventet 8 dage nu, hvor pakken har befundet sig i DK


Der er generelt forsinkelser på postnord pt.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 18. jan 2018, 11:23

StripesAddict skrev:
RavenClaw skrev:De af jer, der har handlet på Wish.

Hvor lang tid er der gået, fra jeres pakke er ankommet til Danmark, til den er leveret til jer? Jeg har ventet 8 dage nu, hvor pakken har befundet sig i DK


Der er generelt forsinkelser på postnord pt.


Øv venter på nogle kjoler fra UK sendt for 2 uger siden og skal bruges på lørdag :bored:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5392
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13851

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf RavenClaw » 18. jan 2018, 12:22

Spjaerten skrev:
StripesAddict skrev:
RavenClaw skrev:De af jer, der har handlet på Wish.

Hvor lang tid er der gået, fra jeres pakke er ankommet til Danmark, til den er leveret til jer? Jeg har ventet 8 dage nu, hvor pakken har befundet sig i DK


Der er generelt forsinkelser på postnord pt.


Øv venter på nogle kjoler fra UK sendt for 2 uger siden og skal bruges på lørdag :bored:


Jeg skal nemlig også bruge min på lørdag :(

Ifølge mit trackingnummer er der intet sket, siden flyet landede i lufthavnen d. 11....
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?

Tilbage til "Mode"