Side 193 af 196

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 13. apr 2024, 21:10
af Spjaerten
Boevsedragen skrev:
MOGA skrev:
Boevsedragen skrev:
Nigleb skrev:
Boevsedragen skrev:
Spjaerten skrev:
Boevsedragen skrev:
Spjaerten skrev:Zalando har smidt mig på bankoverførsel - skete også for nogle år siden på den konto jeg havde på daværende tidspunkt.

Løber tør for mails at bruge på et tidspunkt


Jeg læste et sted, at nogle havde held med at oprette en ny profil på Zalando. Så skulle alle betalingsmuligheder være tilgængelige igen.

Kræver det ikke en ny mailadresse?


Det vil jeg tro, men det kan man vel også nemt lave? :)
Selvfølgelig ikke i det uendelige, men hvis man kan komme omkring problemet med at oprette en ny konto og ditto mailadresse en enkelt gang, så ville jeg da forsøge det.

Det skete for mig for et år siden. Jeg oprettede en ny, hvor alle betalingsmuligheder igen var tilgængelige. Den sidste måned har det kun været bankoverførsel igen. Jeg fatter ikke hvorfor. Jeg skylder dem ingen penge, har altid betalt til tiden og har ikke særligt mange returneringer, som nogle mener kan være skyld i det. De kan ikke selv give et svar på hvorfor, andet end at det er noget deres system gør automatisk og “man kan vente og se om det ændrer sig…” :rulle:

Jeg har prøvet at lave en ny profil igen, men denne gang hjalp det ikke, eneste betalingsmulighed er bankoverførsel.


Hvor irriterende. De må da også miste kunder på det. Det er også underligt, når det tilsyneladende er ubegrundet fra deres side. Jeg kunne forstå det, hvis nu man bestilte bunker af varer, for derefter at returnere hovedparten, og det skete gentagne gange. Dog virker det stadig ulogisk at ekskludere muligheden for kortbetaling.


Jeg blev også smidt på bankoverførsel for noget tid siden. Jeg oprettede en ny profil, der kan jeg betale med bankoverførsel eller mobilepay, ikke kort. Det er meget mærkeligt, og man kan ikke få en forklaring. Kort og mobilepay burde jo være det samme.


Det er i hvert fald svært at se, hvad de som firma skulle vinde på det.


Tak alle

Jeg gider faktisk ikke oprette en mail mere for at handle hos dem

Så de mister mig nok bare som kunde nu. For det show her gider jeg ikke.
Kam nok godt finde ting andre steder end hos dem

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 14. apr 2024, 12:29
af MOGA
Spjaerten skrev:
Boevsedragen skrev:
MOGA skrev:
Boevsedragen skrev:
Nigleb skrev:
Boevsedragen skrev:
Spjaerten skrev:
Boevsedragen skrev:
Spjaerten skrev:Zalando har smidt mig på bankoverførsel - skete også for nogle år siden på den konto jeg havde på daværende tidspunkt.

Løber tør for mails at bruge på et tidspunkt


Jeg læste et sted, at nogle havde held med at oprette en ny profil på Zalando. Så skulle alle betalingsmuligheder være tilgængelige igen.

Kræver det ikke en ny mailadresse?


Det vil jeg tro, men det kan man vel også nemt lave? :)
Selvfølgelig ikke i det uendelige, men hvis man kan komme omkring problemet med at oprette en ny konto og ditto mailadresse en enkelt gang, så ville jeg da forsøge det.

Det skete for mig for et år siden. Jeg oprettede en ny, hvor alle betalingsmuligheder igen var tilgængelige. Den sidste måned har det kun været bankoverførsel igen. Jeg fatter ikke hvorfor. Jeg skylder dem ingen penge, har altid betalt til tiden og har ikke særligt mange returneringer, som nogle mener kan være skyld i det. De kan ikke selv give et svar på hvorfor, andet end at det er noget deres system gør automatisk og “man kan vente og se om det ændrer sig…” :rulle:

Jeg har prøvet at lave en ny profil igen, men denne gang hjalp det ikke, eneste betalingsmulighed er bankoverførsel.


Hvor irriterende. De må da også miste kunder på det. Det er også underligt, når det tilsyneladende er ubegrundet fra deres side. Jeg kunne forstå det, hvis nu man bestilte bunker af varer, for derefter at returnere hovedparten, og det skete gentagne gange. Dog virker det stadig ulogisk at ekskludere muligheden for kortbetaling.


Jeg blev også smidt på bankoverførsel for noget tid siden. Jeg oprettede en ny profil, der kan jeg betale med bankoverførsel eller mobilepay, ikke kort. Det er meget mærkeligt, og man kan ikke få en forklaring. Kort og mobilepay burde jo være det samme.


Det er i hvert fald svært at se, hvad de som firma skulle vinde på det.


Tak alle

Jeg gider faktisk ikke oprette en mail mere for at handle hos dem

Så de mister mig nok bare som kunde nu. For det show her gider jeg ikke.
Kam nok godt finde ting andre steder end hos dem


Jeg oprettede jo en ny profil, men har lidt mistet lysten til at købe noget der. Tidligere købte jeg ofte hos Zalando, men det er ved at være længe siden. De må helt klart miste kunder på det.

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 14. apr 2024, 12:48
af Boevsedragen
MOGA skrev:Jeg oprettede jo en ny profil, men har lidt mistet lysten til at købe noget der. Tidligere købte jeg ofte hos Zalando, men det er ved at være længe siden. De må helt klart miste kunder på det.

Det virker hovedløst at gøre det besværligt for kunderne ift. betaling osv., særligt med tanke på hvor mange konkurrenter der er på markedet ifm. nethandel.

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 14. apr 2024, 13:52
af LaMariposa
Boevsedragen skrev:
MOGA skrev:Jeg oprettede jo en ny profil, men har lidt mistet lysten til at købe noget der. Tidligere købte jeg ofte hos Zalando, men det er ved at være længe siden. De må helt klart miste kunder på det.

Det virker hovedløst at gøre det besværligt for kunderne ift. betaling osv., særligt med tanke på hvor mange konkurrenter der er på markedet ifm. nethandel.


Det undrer jeg mig også over. Jeg bruger det en gang imellem og kun fordi jeg er vild med Anna Field, som jeg ikke har kunnet finde andre steder.

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 14. apr 2024, 14:37
af PaleSeptember
Jeg betaler altid med bankoverførsel på Zalando - helt frivilligt. Jeg vælger at betale med regning, hvor jeg kan vente 30 dage med at betale, så kan jeg prøve tingene i ro og mag og sende det retur, som jeg ikke vil beholde, så jeg ikke skal betale for noget, som jeg måske sender retur. På den måde skal jeg heller ikke til at bøvle med at have penge retur. Efter 30 dage, så overfører jeg bare det beløb, som jeg skylder via bankoverførsel. Det er da den nemmeste måde at betale på efter min mening.

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 14. apr 2024, 14:41
af MOGA
PaleSeptember skrev:Jeg betaler altid med bankoverførsel på Zalando - helt frivilligt. Jeg vælger at betale med regning, hvor jeg kan vente 30 dage med at betale, så kan jeg prøve tingene i ro og mag og sende det retur, som jeg ikke vil beholde, så jeg ikke skal betale for noget, som jeg måske sender retur. På den måde skal jeg heller ikke til at bøvle med at have penge retur. Efter 30 dage, så overfører jeg bare det beløb, som jeg skylder via bankoverførsel. Det er da den nemmeste måde at betale på efter min mening.


Det er ikke den bankoverførsel, vi andre taler om.
Den mulighed, vi får stillet er, at vi først skal indbetale penge til Zalando, og når pengene så står der, kan vi købe en vare.
Muligheden med at prøve først og betale senere, er lukket land.

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 14. apr 2024, 14:45
af PaleSeptember
MOGA skrev:
PaleSeptember skrev:Jeg betaler altid med bankoverførsel på Zalando - helt frivilligt. Jeg vælger at betale med regning, hvor jeg kan vente 30 dage med at betale, så kan jeg prøve tingene i ro og mag og sende det retur, som jeg ikke vil beholde, så jeg ikke skal betale for noget, som jeg måske sender retur. På den måde skal jeg heller ikke til at bøvle med at have penge retur. Efter 30 dage, så overfører jeg bare det beløb, som jeg skylder via bankoverførsel. Det er da den nemmeste måde at betale på efter min mening.


Det er ikke den bankoverførsel, vi andre taler om.
Den mulighed, vi får stillet er, at vi først skal indbetale penge til Zalando, og når pengene så står der, kan vi købe en vare.
Muligheden med at prøve først og betale senere, er lukket land.


OK, ej det kan jeg godt forstå, at I ikke gider :mellow: Det har jeg heldigvis aldrig oplevet. Men det kan være, at jeg bliver degraderet til den mulighed nu, hvor jeg har bestilt fem par sneakers og i hvert fald vil sende tre par retur - jeg kunne bare ikke bestemme mig.

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 14. apr 2024, 14:49
af MOGA
PaleSeptember skrev:
MOGA skrev:
PaleSeptember skrev:Jeg betaler altid med bankoverførsel på Zalando - helt frivilligt. Jeg vælger at betale med regning, hvor jeg kan vente 30 dage med at betale, så kan jeg prøve tingene i ro og mag og sende det retur, som jeg ikke vil beholde, så jeg ikke skal betale for noget, som jeg måske sender retur. På den måde skal jeg heller ikke til at bøvle med at have penge retur. Efter 30 dage, så overfører jeg bare det beløb, som jeg skylder via bankoverførsel. Det er da den nemmeste måde at betale på efter min mening.


Det er ikke den bankoverførsel, vi andre taler om.
Den mulighed, vi får stillet er, at vi først skal indbetale penge til Zalando, og når pengene så står der, kan vi købe en vare.
Muligheden med at prøve først og betale senere, er lukket land.


OK, ej det kan jeg godt forstå, at I ikke gider :mellow: Det har jeg heldigvis aldrig oplevet. Men det kan være, at jeg bliver degraderet til den mulighed nu, hvor jeg har bestilt fem par sneakers og i hvert fald vil sende tre par retur - jeg kunne bare ikke bestemme mig.


Det gør du nok :stoned:

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 14. apr 2024, 14:54
af PaleSeptember
MOGA skrev:
PaleSeptember skrev:
MOGA skrev:
PaleSeptember skrev:Jeg betaler altid med bankoverførsel på Zalando - helt frivilligt. Jeg vælger at betale med regning, hvor jeg kan vente 30 dage med at betale, så kan jeg prøve tingene i ro og mag og sende det retur, som jeg ikke vil beholde, så jeg ikke skal betale for noget, som jeg måske sender retur. På den måde skal jeg heller ikke til at bøvle med at have penge retur. Efter 30 dage, så overfører jeg bare det beløb, som jeg skylder via bankoverførsel. Det er da den nemmeste måde at betale på efter min mening.


Det er ikke den bankoverførsel, vi andre taler om.
Den mulighed, vi får stillet er, at vi først skal indbetale penge til Zalando, og når pengene så står der, kan vi købe en vare.
Muligheden med at prøve først og betale senere, er lukket land.


OK, ej det kan jeg godt forstå, at I ikke gider :mellow: Det har jeg heldigvis aldrig oplevet. Men det kan være, at jeg bliver degraderet til den mulighed nu, hvor jeg har bestilt fem par sneakers og i hvert fald vil sende tre par retur - jeg kunne bare ikke bestemme mig.


Det gør du nok :stoned:


Og nu ville jeg lige tjekke betalingsmulighederne derinde, så jeg putter en tilfældig ting i kurven og klikker lidt rundt, for at se betalingsmuligheder UDEN at trykke køb. Derefter skulle jeg lige tjekke resultatet på en tenniskamp, og så kommer der en mail "Tak for dit køb" :wacko: Argh men for helvede, jeg trykkede jo IKKE køb! Jamen den skal da helt sikkert sendes retur, jeg mangler ikke lige en blazer til 900 kr :rulle:

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 14. apr 2024, 16:05
af Boevsedragen
PaleSeptember skrev:Og nu ville jeg lige tjekke betalingsmulighederne derinde, så jeg putter en tilfældig ting i kurven og klikker lidt rundt, for at se betalingsmuligheder UDEN at trykke køb. Derefter skulle jeg lige tjekke resultatet på en tenniskamp, og så kommer der en mail "Tak for dit køb" :wacko: Argh men for helvede, jeg trykkede jo IKKE køb! Jamen den skal da helt sikkert sendes retur, jeg mangler ikke lige en blazer til 900 kr :rulle:

Det er muligt at annullere en ordre hos Zalando :)

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 14. apr 2024, 16:27
af PaleSeptember
Boevsedragen skrev:
PaleSeptember skrev:Og nu ville jeg lige tjekke betalingsmulighederne derinde, så jeg putter en tilfældig ting i kurven og klikker lidt rundt, for at se betalingsmuligheder UDEN at trykke køb. Derefter skulle jeg lige tjekke resultatet på en tenniskamp, og så kommer der en mail "Tak for dit køb" :wacko: Argh men for helvede, jeg trykkede jo IKKE køb! Jamen den skal da helt sikkert sendes retur, jeg mangler ikke lige en blazer til 900 kr :rulle:

Det er muligt at annullere en ordre hos Zalando :)

Ja, det fandt jeg heldigvis ud af efterfølgende, så den er annulleret nu :D

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 14. apr 2024, 16:30
af Boevsedragen
PaleSeptember skrev:
Boevsedragen skrev:
PaleSeptember skrev:Og nu ville jeg lige tjekke betalingsmulighederne derinde, så jeg putter en tilfældig ting i kurven og klikker lidt rundt, for at se betalingsmuligheder UDEN at trykke køb. Derefter skulle jeg lige tjekke resultatet på en tenniskamp, og så kommer der en mail "Tak for dit køb" :wacko: Argh men for helvede, jeg trykkede jo IKKE køb! Jamen den skal da helt sikkert sendes retur, jeg mangler ikke lige en blazer til 900 kr :rulle:

Det er muligt at annullere en ordre hos Zalando :)

Ja, det fandt jeg heldigvis ud af efterfølgende, så den er annulleret nu :D

Heldigt :)
Så må tiden vise, om du også kommer i bad standing hos Zalando :gisp:

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 14. apr 2024, 19:12
af TinaW
Jeg returnerer godt nok ikke så meget, men det sker da.
Har heldigvis ikke oplevet at komme i bad standing og vælger selv betalingsform.
Hvis jeg kun kunne betale via bankoverførsel, tror jeg bestemt også jeg ville genoverveje, hvor mange af mine køb, der skulle lægges hos zalando.

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 16. apr 2024, 14:29
af Daine
Er der andre der har problemer med H&M appen i dag? Den vil have jeg logger ind, men står så bare og loader efterfølgende (gælder både iOS og Android). Det samme på hjemmesiden.

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

: 16. apr 2024, 15:09
af Boevsedragen
Daine skrev:Er der andre der har problemer med H&M appen i dag? Den vil have jeg logger ind, men står så bare og loader efterfølgende (gælder både iOS og Android). Det samme på hjemmesiden.

Jeg har lige tjekket, ingen problemer her :) Dog oplever jeg tit, at Appen er noget svingende ift. funktioner m.m., hvor den bare loader i det uendelige.