Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf Mangoness » 2. jan 2018, 20:14

Annione skrev:Jeg har ikke prøvet at bytte varer i Change - men jeg havde samme oplevelse sidste gang jeg kom derind.
Ledte efter en bikini og endte med 2 bh’er og 4 par trusser :8: Jeg var dog tilfreds med købet - men planlagt var det ikke.

[...]


Det minder mig om en oplevelse i Change, hvor en ekspedient sagde lidt irriteret til en af sine medarbejdere, at hun ikke fik noget ud af at hente ekstra ting til mig (som jeg ikke havde bedt om). Det blev sagt, imens jeg stod foran hende, og hun pakkede mine ting sammen.

Jeg fik det helt dårligt over at stå der :(
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf ajnaM » 2. jan 2018, 20:20

Knirkemis skrev:
zembra1986 skrev:
Knirkemis skrev:
HappyHippo skrev:Man plejer ikke at kunne få penge tilbage, men kun tilgodebevis.

Øv, hvis det er rigtigt :mellow:


Jeg aner intet om returnering i Change, men hvis du kun kan få et tilgodebevis, så kan du evt. sælge det, du mister nok nogle hundrede kroner på det, men det er vel bedre end at ligge inde med et tilgodebevis som man ikke kan bruge/ikke får brugt :)

Ja, det kommer jeg nok til. Jeg er bare bange for, at det er svært at komme af med bh'er i 65g. Det er en lidt skæv størrelse.
Nu må vi se i morgen, hvad de siger. Jeg synes simpelthen ikke, det kan være rigtigt, at hun siger at jeg bare kan returnere det, hvis det ikke betyder pengene retur. Men kunne se på trustpilot, at andre har haft præcis samme oplevelse. Der var et indlæg, som kunne være skrevet af mig. Præcis samme metode til mersalg og svært at få et ord indført, før sælgeren havde samlet den bunke, hun mente jeg skulle have med hjem. Hun viste mig ikke engang de forskellige trusser, hun valgte bare dem det hørte til de respektive bh'er med ordene "det er jo ikke trusserne der koster".
Normalt er jeg ikke en push-over i butikker, men det her blev gjort på en så raffineret måde, at jeg tænkte "jeg returnerer det bare", da jeg trykkede godkend på dankortautomaten.


Jeg skulle til at råde dig til at skrive en dårlig anmeldelse på Trustpilot, men så tjekkede jeg dem lige - og de har én stjerne og tilsyneladende en helt elendig kundeservice.

Jeg håber, du har heldet med dig i morgen!
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf Chachacha » 2. jan 2018, 20:45

Øv en træls oplevelse, jeg hader sådan nogle pushy ekspedienter :boo: Det er faktisk også en af grundende til, at jeg elsker at shoppe online.

Håber du kan få dine penge retur. Bare bliv ved og vær stædig, de store kæder plejer faktisk at være nervøse for deres ry og give kunden mere end de normalt vil tilbyde, hvis denne insisterer og er "træls". Dog ser det ikke vildt lovende ud med Change ift. deres Trustpilot, men måske butikken alligevel ikke orker bøvlet og bare giver dig pengene.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf Bøtte » 2. jan 2018, 20:49

Change er det eneste sted, jeg køber bh’er. Butikken her i byen er som i beskriver, men en anden by, jeg jævnligt er i, er meget bedre. Det samme med en anden by lidt længere væk. De to steder handler jeg som regel.

Men det er virkelig ærgerligt, det er så trælse ekspedienter.

Min brudebh blev købt her i byen. Og var 2 størrelser for lille. Det var forfærdelig at have på til sidst. Men ekspedienten var virkelig også dårlig. :(

Knirkemis, håber du får pengene retur.
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf FrøkenM » 2. jan 2018, 20:59

Da jeg købte 3 for 2 og egentlig fortrød det lidt, kunne jeg kun få tilgodebevis. Endte med at beholde købet, men hvis jeg havde haft samme oplevelse som dig, så havde jeg også meget sandsynligt boycuttet Change. Det er ikke i orden at prakke kunder ting på, de reelt ikke ønsker..
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf MOGA » 2. jan 2018, 22:34

Jeg har været på den også. For Change betyder returret, at man kan tilbagelevere varen og få et tilgodebevis, ikke penge.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf Spjaerten » 2. jan 2018, 22:58

Virkelig godt min eneste erfaring med retur, er fra deres hjemmeside, og der skal de jo give pengene retur.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf Knirkemis » 3. jan 2018, 08:02

Tak for jeres respons :) Jeg er simpelthen så sur over at have så mange penge ude at svømme, så hvis de er til at presse, så skal det nok lykkes. At jeg skal ud i storm og regn, skal også nok føje ekstra modvilje til mit humør.

Jeg kiggede også på trustpilot, men det var kun for deres webshop, så jeg håber butikkerne yder bedre service.

Jeg giver en update, når jeg har været forbi dem.
2
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf Knirkemis » 3. jan 2018, 10:01

Jeg fik pengene retur :pompom: Og endda helt uden diskussion. Jeg fortalte ekspedienten om min oplevelse, og hun sagde at hun godt kunne forstå mig og også ville gå videre med min historie, så de bliver opmærksomme på, at der kan være nogle dårlige salgsmetoder ude i butikkerne.
40
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf Daine » 3. jan 2018, 10:05

Dejligt! God service af pågældende ekspedient, og rart for dig at du ikke har penge bundet til butikken. Især så stort et beløb :)
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 7. jan 2018, 19:15

Denlilleglademy skrev:Jeg skulle bytte noget i Hunkemøller for nyligt. Jeg handler der ikke mere. Min mand havde købt undertøj til mig i adventsgave. For det første sagde damen “vi har desværre ikke gavepapir men du kan købe en gaveæske for 15 kr”. Håbløs elendig service. Da jeg stod i kø til at bytte og alle sagde var til gave blev det sagt i en bisætning man skylle betale for æsken. Så tåbeligt.

Nå, men jeg havde bare set st der var et mærke på udnetæjet og antog det var et byttemærke. Men nej. Det er et mærke hvor der står at man skal have kvittering med for at bytte. Tåbeligt. Men jeg fik heldigvis talt mig ud af det og fik byttet. Har aldrig set det koncept før. Indtil jeg i dag skulle bytte en gave i HM. Der stod det samme på mærket. Det er da åndssvagt at man skal give kvitteringer sammen med en gave.

Nå, nok om det. Jeg slog op på Change hjemmeside om byggeregler. Enten får du tilgodebevis eller også er du heldig og kan bruge jule bytteregler. Med mindre de 3-2 anses som tilbud. Hvad det måske udfra hvad der ellers står

BYTTEREGLER FOR JULEN 2017
Ikke nedsatte varer og varer købt med Club CHANGE-rabat efter den 1. november 2017 ombyttes og refunderes til og med 14. januar 2018 mod forevisning af kvittering.

Produkter købt under en tilbudskampagne kan ligeledes byttes i en af vores butikker. Du skal naturligvis medbringe det produkt du gerne vil bytte, når du kommer ned i butikken.
Hvis det nye produkt du gerne vil bytte til, er dyrere end det produkt du gerne vil returnere, betaler du differencen nede i butikken.
Hvis det nye produkt du gerne vil bytte til, er billigere end det produkt du gerne vil returnere, vil du få de resterende penge udbetalt i kontanter eller på et gavekort.
Dette skal du være opmærksom på, hvis du har købt produktet under en kampagne med et gruppetilbud (såsom 3 for 2):
- Prisdifferencen når du bytter er baseret på tilbudsprisen (efter den almindelige discount), hvilken du kan finde på din ordrebekræftelse eller din kvittering.
- Når du bytter en vare der er købt som del af et gruppetilbud (såsom 3 for 2) er det kun muligt at få refunderet et overskydende beløb via gavekort, i tilfælde af at det nye produkt er billigere.

RETURNERING AF PRODUKTER KØBT I EN AF VORES BUTIKKER
• Vær opmærsom på, at hvis du skal bytte eller returnere en vare købt i en af vores butikker, skal dette ligeledes ske i det land hvori du har købt varen. her kan du finde din nærmeste butik


Det er egentligt ikke så dumt. Det er nemt at snyde med byttemærker. Du kunne før købe et hårelastik og bede om at få byttemærke på, hvorefter du kunne pille mærket af og sætte det over på en anden dyrere vare (uden alarm), hvorefter du kunne få et tilgodebevis. Det kan ikke lade sig gøre med den nye metode!
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf kidkomb » 7. jan 2018, 19:16

Jacobsen81 skrev:
Denlilleglademy skrev:Jeg skulle bytte noget i Hunkemøller for nyligt. Jeg handler der ikke mere. Min mand havde købt undertøj til mig i adventsgave. For det første sagde damen “vi har desværre ikke gavepapir men du kan købe en gaveæske for 15 kr”. Håbløs elendig service. Da jeg stod i kø til at bytte og alle sagde var til gave blev det sagt i en bisætning man skylle betale for æsken. Så tåbeligt.

Nå, men jeg havde bare set st der var et mærke på udnetæjet og antog det var et byttemærke. Men nej. Det er et mærke hvor der står at man skal have kvittering med for at bytte. Tåbeligt. Men jeg fik heldigvis talt mig ud af det og fik byttet. Har aldrig set det koncept før. Indtil jeg i dag skulle bytte en gave i HM. Der stod det samme på mærket. Det er da åndssvagt at man skal give kvitteringer sammen med en gave.

Nå, nok om det. Jeg slog op på Change hjemmeside om byggeregler. Enten får du tilgodebevis eller også er du heldig og kan bruge jule bytteregler. Med mindre de 3-2 anses som tilbud. Hvad det måske udfra hvad der ellers står

BYTTEREGLER FOR JULEN 2017
Ikke nedsatte varer og varer købt med Club CHANGE-rabat efter den 1. november 2017 ombyttes og refunderes til og med 14. januar 2018 mod forevisning af kvittering.

Produkter købt under en tilbudskampagne kan ligeledes byttes i en af vores butikker. Du skal naturligvis medbringe det produkt du gerne vil bytte, når du kommer ned i butikken.
Hvis det nye produkt du gerne vil bytte til, er dyrere end det produkt du gerne vil returnere, betaler du differencen nede i butikken.
Hvis det nye produkt du gerne vil bytte til, er billigere end det produkt du gerne vil returnere, vil du få de resterende penge udbetalt i kontanter eller på et gavekort.
Dette skal du være opmærksom på, hvis du har købt produktet under en kampagne med et gruppetilbud (såsom 3 for 2):
- Prisdifferencen når du bytter er baseret på tilbudsprisen (efter den almindelige discount), hvilken du kan finde på din ordrebekræftelse eller din kvittering.
- Når du bytter en vare der er købt som del af et gruppetilbud (såsom 3 for 2) er det kun muligt at få refunderet et overskydende beløb via gavekort, i tilfælde af at det nye produkt er billigere.

RETURNERING AF PRODUKTER KØBT I EN AF VORES BUTIKKER
• Vær opmærsom på, at hvis du skal bytte eller returnere en vare købt i en af vores butikker, skal dette ligeledes ske i det land hvori du har købt varen. her kan du finde din nærmeste butik


Det er egentligt ikke så dumt. Det er nemt at snyde med byttemærker. Du kunne før købe et hårelastik og bede om at få byttemærke på, hvorefter du kunne pille mærket af og sætte det over på en anden dyrere vare (uden alarm), hvorefter du kunne få et tilgodebevis. Det kan ikke lade sig gøre med den nye metode!

Jeg troede egentlig at det var helt normalt at der på byttemærket stod en kode, hvor prisen indgik?
I Matas er det de sidste cifre der er prisen. Så kan butikken se om prisen er tilsvarende.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf Knirkemis » 8. jan 2018, 12:04

kidkomb skrev:Jeg troede egentlig at det var helt normalt at der på byttemærket stod en kode, hvor prisen indgik?
I Matas er det de sidste cifre der er prisen. Så kan butikken se om prisen er tilsvarende.

Det tror jeg også, at de fleste butikker efterhånden kan. Jeg skulle returnere en gave i Magasin, og der kunne hun se alt, hvad der ellers var købt på samme bon, da hun scannede byttemærket.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf Filipai » 8. jan 2018, 14:28

Knirkemis skrev:
kidkomb skrev:Jeg troede egentlig at det var helt normalt at der på byttemærket stod en kode, hvor prisen indgik?
I Matas er det de sidste cifre der er prisen. Så kan butikken se om prisen er tilsvarende.

Det tror jeg også, at de fleste butikker efterhånden kan. Jeg skulle returnere en gave i Magasin, og der kunne hun se alt, hvad der ellers var købt på samme bon, da hun scannede byttemærket.

Altså selv på mit studiejob som havde et meget simpelt system, skrev vi manuelt en kode på byttemærket så vi kunne se hvor meget varen havde kostet, og det samme var gældende på mit forrige job.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Hvordan er jeg mon stillet ved returnering hos Change?

Indlægaf Æble » 9. jan 2018, 07:53

Jeg har prøvet noget lignende i change i Tyskland. Kom hjem med 2 bh'er der ikke passer og havde brugt i alt over 1000 kr. Havde slet ikke planlagt det. Det var dog på en weekend tur så kunne ikke lige returnere. Gad vide om det er en forretningsstrategi :gruble:
0

Tilbage til "Mode"