Størrelse / konvertering

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Størrelse / konvertering

Indlægaf musling » 2. jan 2018, 19:01

Fik en Ralph Lauren kjole af min mand i julegave :love2:

Går ikke op i, hvad der står på mærket i nakken, men han købte den, fordi det lige er min farve, mit snit og fordi han lige tænkte, at det var en god konegave. Og det havde han ret i :lun: Den er så fin!

Men jeg er i tvivl med størrelsen.
Kjolen virker nemlig ret lille (har ikke fået den prøvet endnu pga.. ja bare pga.. ;) )

Jeg er en fit (host host) str 56 og er vant til, at jeg i UK-størrelser passer str 28.
Kjolen er en US-w22 og ud fra de størrelsesguider jeg kan finde, svarer det til en UK 24 - altså 2 numre for lille?

Har zalando (hvor den er købt) sendt en forkert størrelse eller er der noget med konvertering eller mærkets størrelser jeg ikke har styr på?

(jaja, skal nok lige prøve kjolen.. )
0
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3809

Re: Størrelse / konvertering

Indlægaf Myresluger » 2. jan 2018, 19:05

Jeg ville tro den er større end en uk 24 - w størrelserne er ca et nummer større end de almindelige US størrelser.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Størrelse / konvertering

Indlægaf Juki » 2. jan 2018, 19:27

Jeg bestilte noget tøj fra Zalando før jul, og på den følgeseddel/faktura der var ved stod der noget om at tallet, på størrelserne på tøjet, godt kunne afvige fra den bestilte. Netop pga. konvertering.

Så prøv den evt. før den ryger retur :)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Mode"