Tråden for det grimme tøj.

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf JoyNips » 10. sep 2018, 08:56

Wizzze skrev:
hotlips skrev:Jeg synes jeg er rimeligt large bare det er behageligt for min lille lømmel og passer til vejret.. Men jeg er nu glad for jeg ikke har skullet se ham med antifacon der kunne gøre en sumobryder misundelig en hel vinter..


Jeg reagerer mere på striber i lige de farver, det er hvad de jødiske KZ fanger blev iført :tie: :badr:
Potentiel mediestorm forude? :gruble:


Så var mediestormen nok kommet for længst, Marmar har haft de der striber i årevis.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Stitch » 10. sep 2018, 08:59

Wizzze skrev:Den mørke tid nærmer sig, men det er ikke et problem, bare ifør jer sådan en her, så skal I nok lyse op :8: :lol: :tie:


Sølle 32.000 kr. for at kunne se i mørket, er jo småpenge i den forbindelse :nerve:



Jeg er helt vild med den :love: Dog knap så meget med prisen.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Persnikedy » 10. sep 2018, 09:12

Vira skrev:
Persnikedy skrev:
hotlips skrev:
Jeg har før haft hele palliet og sølvoutfits og jeg kunne sagtens finde på at købe sådan en, men gerne i en knap så tøsefesen farve, jeg tror den ville være fin i fks lysegrøn.



Jeg bliver lige nød til at spøger men knaser den ikke når man går med sådan noget? Eller palietterne ryger hurtigt af/går i stykker ved lår/baller ?

Jeg ville elske hvis sådan noget fandtes i min størrelse. Jo jo, jeg ville ligne en diskokugle, men nøj hvor må det være flot på et danse gulv :lun:

Er pallietter ikke syet fast? :gruble:


Måske, men dem på indelårene må da blive krøllet .gruble:
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf hotlips » 10. sep 2018, 11:26

Persnikedy skrev:
hotlips skrev:
Jeg har før haft hele palliet og sølvoutfits og jeg kunne sagtens finde på at købe sådan en, men gerne i en knap så tøsefesen farve, jeg tror den ville være fin i fks lysegrøn.



Jeg bliver lige nød til at spøger men knaser den ikke når man går med sådan noget? Eller palietterne ryger hurtigt af/går i stykker ved lår/baller ?

Jeg ville elske hvis sådan noget fandtes i min størrelse. Jo jo, jeg ville ligne en diskokugle, men nøj hvor må det være flot på et danse gulv :lun:


Der er jo forskel på det, men hvis ikke det er sådan noget billigt noget så er pallietterne limet på og så er det lavet i stof der er så tykt at man ikke mærker det, det er højst fra ydersiden hvis armene har kørt meget imod eller sådan noget det godt kan kradse lidt, og jeg har kun haft problemer med det da jeg til årtusinde skiftet sov i kjolen og stadig havde den på til næste eftermiddag, der begyndte jeg at få røde mærker på under armene, men det er ikke det der med pallietter der er syet sammen som man kunne få da jeg var barn, det har jeg ihvertfald ikke oplevet i umindelige tider, medmindre det er kostumer og så er der også et lag stof under, som regel noget tyk satin.


Men jo det drysser, man kan blive helt imponeret over at der ikke ser ud til at mangle nogen når man har drysset det halve hus til, jeg engang haft en hellang pallietkjoke på til nytår hos min onkel da børnene var små og min lille kusine var ellevild fordi der var glimmer i hele hendes seng.. Jeg har jo danset med hende og krammet og så videre og så er hun altså blevet glimret grundigt til.

Det er jo bare sådan noget skæg og ballade tøj men det er jo nærmest mere reglen end undtagelsen at folk lige skal kommentere det men det er jo søde ting eller der har jeg da betragtet det som når folk siger at det er en vild kjole eller wow og den slags, men jeg har egentlig indtryk af at en del ikke bruger det fordi de er bekymret for om andre vil synes det er for meget eller de vil måske ikke ligne nogen der er helt med på at tiltrække sig opmærksomhed eller sådan noget, der er virkelig mange der er fuldstændig vilde med sådan en kjole uden man ser dem i en selv, det synes jeg er lidt ærgerligt, det er jo nærmest rent festhumør man tager på og det smitter.
2
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Misantropen » 10. sep 2018, 12:26

Når nu man vælger naturlige modeller, for at vise man tør vise forskellighed og at kroppen ændrer sig med alderen, så kunne man måske også godt have valgt noget tøj der gør noget godt for både modellen og indtrykket af det tøj man prøver at sælge :forvirret:

Bare den dårlige pasform og begrænsede støtte de bh'er giver :gisp:

Billede

Billede

Billede

Jeg har ikke erfaring med shapewear, men går pointen ikke ret meget af det når ens "buler" på maven i stedet bliver fremhævet på ryggen? :wacko:

Billede

Jeg ved ikke om det måske bare er vinklen, men de her trusser ser lidt uheldige ud, uden jeg lige kan finde ud af hvorfor :gruble:

Billede
5
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Misantropen » 10. sep 2018, 12:33

Når to baller ikke er nok :slem:

Billede

Billede

Der er håb for dem med ødelagte trusser de har svært ved at smide ud. Bare rolig, det er smart nu :lol2:

Billede
8
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Muspel » 10. sep 2018, 14:01

LadyFox skrev:
Wizzze skrev:Den mørke tid nærmer sig, men det er ikke et problem, bare ifør jer sådan en her, så skal I nok lyse op :8: :lol: :tie:

Billede

Billede

Sølle 32.000 kr. for at kunne se i mørket, er jo småpenge i den forbindelse :nerve:

Hvis jeg havde formen og pengene til den dragt :love: :love2:


Så enig! ALT ville være federe med den på. Alt!
11
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Wizzze » 10. sep 2018, 14:16

Misantropen skrev:Når to baller ikke er nok :slem:

Billede

Billede

Der er håb for dem med ødelagte trusser de har svært ved at smide ud. Bare rolig, det er smart nu :lol2:

Billede


Det sæt kræver da den større ledvogter eksamen at pille af :lol:
Men det er da smart med undertøj, der sorterer potentielt svage partnere fra, du har kun en chance for formering, hvis du kan bestå prøven, og få undertøjet af hende :-D
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Misantropen » 10. sep 2018, 14:47

Wizzze skrev:
Misantropen skrev:Når to baller ikke er nok :slem:


Det sæt kræver da den større ledvogter eksamen at pille af :lol:
Men det er da smart med undertøj, der sorterer potentielt svage partnere fra, du har kun en chance for formering, hvis du kan bestå prøven, og få undertøjet af hende :-D

Ellers laver Fiskars gode sakse, hvis din kæreste bliver utålmodig. De har bl.a en lille foldesaks man lige kan gemme i sin lomme :cool:

Jeg ville være mere bekymret for at få trusserne til at sidde rigtigt når jeg tog dem på :lol2:
2
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27069

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf ajnaM » 10. sep 2018, 19:17

Når nu vi er i pailletterne (og plus size-modellerne)...

Billede
9
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Myresluger » 10. sep 2018, 20:20

ajnaM skrev:Når nu vi er i pailletterne (og plus size-modellerne)...

Billede

Ja, det er virkelig festligt med palliet bukser og BH :forvirret: Hvad med at have haft en top på? Jeg tror dog ikke jeg skal have et par :gruble:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Misantropen » 11. sep 2018, 01:01

Dmitra skrev:Man må da komme til at se ud som om man har vildt korte og kluntede fødder med den form der :gruble:?

7141324_350_A.jpg

Er de fra Irregular Coice? Det ligner deres "udforming".

Mærket lever i hvert fald op til sit navn :D

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
7
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Misantropen » 11. sep 2018, 01:06

De er dog heller ikke uden humor. De her er fx fantastiske :love:

Billede

Evt som alternativ til de her fra Marc Jacobs :D
Billede
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Fru Sunshine » 11. sep 2018, 04:31

Dmitra skrev:Man må da komme til at se ud som om man har vildt korte og kluntede fødder med den form der :gruble:?

7141324_350_A.jpg

Dem gad jeg godt at eje.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Viskelæder » 11. sep 2018, 14:30

Dmitra skrev:Man må da komme til at se ud som om man har vildt korte og kluntede fødder med den form der :gruble:?

7141324_350_A.jpg



Puhada. Den er så grim, at jeg næsten får ondt i tænderne.
1

Tilbage til "Mode"