Tråden for det grimme tøj.

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7395

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf bluetof1 » 12. mar 2019, 22:03

Misantropen skrev:
bluetof1 skrev:
Misantropen skrev:Det minder altså om et barn der selv har klædt sig på.


Det er ret nøjagtig det outfit min femårige datter mente hun skulle have på mandag morgen :lol:

Blå H&M sløjfe/glimmerbukser
Tynd guldglimmerbluse
Ærmeløs kjole med sommerfugle

Hertil mørkeblå glimmersko med regnbuefarvede sløjfer.

Sådan. Jeg sætter mig over i sofaen og venter på sponsoraftalerne.

Det lyder yndigt :-D


Barns total ynglingspædagog: "Skal vi ikke lege med noget udklædningstøj i dag?"
Jeg var flad af grin :lol:
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14670
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf sigge » 13. mar 2019, 09:02

Akehurst2 skrev:
Knirkemis skrev:
Sally skrev:
Prosperity74 skrev:
Sally skrev:Jeg kan slet ikke gennemskue hvorfor man har valgt at sy de sorte blonder udenpå blusen :lol:


Det ligner at der er blevet syet en form for brystholder ( uden bøjle ) uden på blusen :stoned:

Ja det giver ingen mening.

I bloggerland og på Instagram er bh´er og toppe udenpå tøjet højeste mode...


Og åbenbart også at tage fine kjoler uden på sit almindelige afslappede tøj: http://merimeri.dk/2019/03/12/om-at-kla ... fort-zone/

Hvordan kan man kalde det 'Stylet med enkel uldbluse, jeans og sneakers.' Stylet? Du har taget en pæn kjole uden på dine jeans og sneakers, der i øvrigt ligner et par helt almindelige løbesko - og så med tilhørende prikkede, meget synlige sokker. Virkelig mystisk.


Nu er Buffalo-skoene jo kommet tilbage, så måtte 90'er-trenden med den fine kjole udenpå almindelige bukser vel også gøre det. Øj, der var mange piger i min gymnasieklasse, der gik med sådan en sød, blomsterprintet stropkjole ud over en t-shirt og jeans. Buffalos var vi dog forskånet for, men skorstensfejersko var også store på et tidspunkt.
0
You can't spell awesome without me.
Akehurst2
Indlæg: 14128
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40535

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Akehurst2 » 13. mar 2019, 09:26

sigge skrev:
Akehurst2 skrev:
Knirkemis skrev:
Sally skrev:
Prosperity74 skrev:
Sally skrev:Jeg kan slet ikke gennemskue hvorfor man har valgt at sy de sorte blonder udenpå blusen :lol:


Det ligner at der er blevet syet en form for brystholder ( uden bøjle ) uden på blusen :stoned:

Ja det giver ingen mening.

I bloggerland og på Instagram er bh´er og toppe udenpå tøjet højeste mode...


Og åbenbart også at tage fine kjoler uden på sit almindelige afslappede tøj: http://merimeri.dk/2019/03/12/om-at-kla ... fort-zone/

Hvordan kan man kalde det 'Stylet med enkel uldbluse, jeans og sneakers.' Stylet? Du har taget en pæn kjole uden på dine jeans og sneakers, der i øvrigt ligner et par helt almindelige løbesko - og så med tilhørende prikkede, meget synlige sokker. Virkelig mystisk.


Nu er Buffalo-skoene jo kommet tilbage, så måtte 90'er-trenden med den fine kjole udenpå almindelige bukser vel også gøre det. Øj, der var mange piger i min gymnasieklasse, der gik med sådan en sød, blomsterprintet stropkjole ud over en t-shirt og jeans. Buffalos var vi dog forskånet for, men skorstensfejersko var også store på et tidspunkt.


Åh ja, i min gymnasieklasse var det også stort med underkjoler uden på bukserne, og så selvfølgelig Buffalos. Det var dog trods alt kjoler, man ikke kunne bære uden noget indenunder - jeg tror, det er det, der især mystificrer mig ved hende bloggerens look. Der er jo ikke tale om en underkjole eller noget, der er så kort at det giver mening at have noget indenunder. Det er en midikjole...
3
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Stitch » 13. mar 2019, 10:19

No1 skrev:ralph lauren


Jeg kan godt lide den :genert:


altså ikke prisen vel. Men jeg går helst helt i sort så er den fin til at give lidt spunk til et outfit.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf LaScrooge » 13. mar 2019, 10:38

DenSyngendeLussing skrev:
No1 skrev:Jeg ved ikke helt, hvad der specifikt skulle inspirere mig ved dette billede


Normcore er absolut det værste, der er sket for mode i nyere tid. Hold nu kæft, hvor er det bare afsindigt kedeligt at jokke rundt i kondisko, mom jeans og Seinfeldsk fleece.


Jeg er 100% enig og skulle faktisk til at skrive et indlæg om det. Det er en hel stilbevægelse, som har omsluttet både kvinder og mænd, og som synes at ville udslette kroppen som æstetisk medium for individualitet og sensualitet. Det er som blomster, der har taget deres kronblade af og skiftet dem ud med gråt modellervoks.

Jeg er samtidig meget facineret af det, for det antyder en meget anderledes tilgang til hvordan man etablerer sig i et rum fuld af andre mennesker. Det handler ikke længere om at være en påfugl eller en svane eller bare en eller andet individuel fugl, men om at være en gråspurv, i flokken af gråspurve, som alligevel gør sig gældende. Når jeg kigger på deres kropssprog og måde at føre sig på, modsvarer det langt fra altid den anonyme, androgyne generthed påklædningen ellers signalerer; det virker mest som om der er en fælles enighed om at ligne pod-people, men uden at være det. Jeg kunne godt tænke mig at vide præcis hvor bevidst dette stilvalg er og hvor meget der bare er trend.

Jeg ser det i øvrigt primært blandt teenagere og folk i start-20'erne, mens der selvfølgelig er folk hele vejen op i min aldersgruppe som har omfavnet enten elementer af det, eller fuldt.
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14670
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf sigge » 13. mar 2019, 10:44

Akehurst2 skrev:
Åh ja, i min gymnasieklasse var det også stort med underkjoler uden på bukserne, og så selvfølgelig Buffalos. Det var dog trods alt kjoler, man ikke kunne bære uden noget indenunder - jeg tror, det er det, der især mystificrer mig ved hende bloggerens look. Der er jo ikke tale om en underkjole eller noget, der er så kort at det giver mening at have noget indenunder. Det er en midikjole...


Ja, du har ret i, at den gang var det mere underkjole-agtige kjoler, man brugte uden på tøjet.

Jeg synes også, at bloggerens kjole var lige lovligt lang til det look.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf LaScrooge » 13. mar 2019, 10:47

HappyPaww skrev:
Jedi skrev:
HappyPaww skrev:
DenSyngendeLussing skrev:
No1 skrev:Jeg ved ikke helt, hvad der specifikt skulle inspirere mig ved dette billede


Normcore er absolut det værste, der er sket for mode i nyere tid. Hold nu kæft, hvor er det bare afsindigt kedeligt at jokke rundt i kondisko, mom jeans og Seinfeldsk fleece.

Det er så ufatteligt grimt og uklædeligt. Jeg kan blive helt trist af at se smukke unge mennesker ligne hjemløse fra 1992 :(


Det er jo ikke en gang hjemløse mode! For det ville være grunge. Det her er forstads-chic for både kvinder og mænd. Sokker i sandaler, mavetasker og utroligt meget hvidt og beige. SÅ grimt.

Bor tæt på et gymnasium, og jeg græmmes når jeg ser de unge. Der er mange der går i sådan nogle kæmpestore småbeskidte pilot-dynejakker, stumpede kassebukser, de klodsede sneakers og kæmpe briller :whine:

Genbrugsbutikkerne må have kronede dage...!


Jeg har en veninde, hvis mor plejede at købe sine mom-jeans i genbrugbutikkerne til ingen penge. Nu har hun ikke råd, fordi butikkerne har skruet priserne op :lol:
1
And we both know: I will be delicious
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27007

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf ajnaM » 17. mar 2019, 12:53

Forårets trend hos Gina Tricot: Ko-printet. :lol: :tie:

Billede
5
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24985
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Wizzze » 17. mar 2019, 14:33

ajnaM skrev:Forårets trend hos Gina Tricot: Ko-printet. :lol: :tie:

Billede


Ringen i øret sidder forkert, den skulle have været i næsen, som køer :lol:
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20890

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Misantropen » 19. mar 2019, 18:16

ajnaM skrev:Forårets trend hos Gina Tricot: Ko-printet. :lol: :tie:

Billede

Ja, hvorfor ikke :lol:

Umiddelbart kan jeg godt lide det. Det er i hvert fald pænere end camouflage- og leopardprint :genert:
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14352

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Mangoness » 19. mar 2019, 19:25

ajnaM skrev:Forårets trend hos Gina Tricot: Ko-printet. :lol: :tie:

Billede


Ak ja, det minder mig bare om den her sang :lol:

0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Indlæg: 881
Tilmeldt: 27. sep 2016, 19:04
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1124

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf differentdaydifferentperson » 19. mar 2019, 19:52

LaScrooge skrev:
HappyPaww skrev:
Jedi skrev:
HappyPaww skrev:
DenSyngendeLussing skrev:
No1 skrev:Jeg ved ikke helt, hvad der specifikt skulle inspirere mig ved dette billede


Normcore er absolut det værste, der er sket for mode i nyere tid. Hold nu kæft, hvor er det bare afsindigt kedeligt at jokke rundt i kondisko, mom jeans og Seinfeldsk fleece.

Det er så ufatteligt grimt og uklædeligt. Jeg kan blive helt trist af at se smukke unge mennesker ligne hjemløse fra 1992 :(


Det er jo ikke en gang hjemløse mode! For det ville være grunge. Det her er forstads-chic for både kvinder og mænd. Sokker i sandaler, mavetasker og utroligt meget hvidt og beige. SÅ grimt.

Bor tæt på et gymnasium, og jeg græmmes når jeg ser de unge. Der er mange der går i sådan nogle kæmpestore småbeskidte pilot-dynejakker, stumpede kassebukser, de klodsede sneakers og kæmpe briller :whine:

Genbrugsbutikkerne må have kronede dage...!


Jeg har en veninde, hvis mor plejede at købe sine mom-jeans i genbrugbutikkerne til ingen penge. Nu har hun ikke råd, fordi butikkerne har skruet priserne op :lol:



Jeg husker også for 5-6 år siden at genbrugesbutikkerne bugnede af mom jeans (levis jeans) og H20 men det er de fuldstændig rippet (ribbet?) for i dag ( eller bliver hurtig rippet for). En simpel H2O t-shirt bliver er overalt i butikkerne igen og ikke som sportsstøj men som fashion. Mode er interessant.
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4564
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 665
Likede indlæg: 20869

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf catnip » 25. mar 2019, 13:12

"Festkjole" :shock:

Billede
Billede

Mon man skal betsille resten af kjolen separat? :gruble:
9
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4873
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 287
Likede indlæg: 7832

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Nicolait » 26. mar 2019, 14:18

catnip skrev:"Festkjole" :shock:

Billede
Billede

Mon man skal betsille resten af kjolen separat? :gruble:


Me - Tarzan

You - Jane

:-D
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Stitch » 28. mar 2019, 11:26

Blac Chyna skuffer aldrig :lol2:

Blac Chyna, chameo.jpg
5
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Mode"