Zalando "Produktet er lille i størrelsen" skal man følge anbefalingen?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Zalando "Produktet er lille i størrelsen" skal man følge anbefalingen?

Indlægaf LaScrooge » 3. feb 2018, 08:49

Jeg har kig på et par helt fantastiske støvler, der er meget nedsat. Jeg bruger str 36, der er 2 i den størrelse og et par i 37 tilbage. De anbefaler at man går en størrelse op. Hvis jeg køber i 37 og de er for store, bliver de andre måske udsolgt og det samme hvis jeg køber i 36 og de er for små. What to do? Har ikke lyst til at bestille begge størrelser, for så har jeg 4000 kr ude at svømme.

Og er det egentlig ikke vanvittigt at bruge så mange penge på støvler? De er ikke tærrængående, de er bare SINDSSYGT fede, lige mig.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Zalando "Produktet er lille i størrelsen" skal man følge anbefalingen?

Indlægaf sansera » 3. feb 2018, 09:00

Bestil begge str og returner det ene par. Har de ikke fri retur? Så de penge ‘svømmer’ jo ikke mere end et par dage.
Ting der er ‘lige en’ skal købes og elskes :)
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10617

Re: Zalando "Produktet er lille i størrelsen" skal man følge anbefalingen?

Indlægaf Little_Woman » 3. feb 2018, 09:14

Jeg bruger altid mit mastercard på den slags, så bliver pengene ikke trukket før de er returneret for de varer jeg evt ikke skal have. Det fungerer fint!
2
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Zalando "Produktet er lille i størrelsen" skal man følge anbefalingen?

Indlægaf LaScrooge » 3. feb 2018, 09:30

Okay, jeg gjorde det. Jeg bestilte begge størrelser. Og der er endda weekendsale-rabatkode, så de koster kun 1400 kroner pr styk, nypris 2800. Og det kan jo være, at de er grimme på eller ubehagelige at gå i og så får jeg alle pengene tilbage. Og jeg kommer i tanker om, at jeg har et par sneakers jeg skal have returneret, som jeg får 400 kroner for. Så reelt kun 1000 kroner.

^Ren Shop'a'holic-rationale, dér :rulle: :D

Og nu har jeg lært, at man ikke skal spørge debatten om man skal købe noget dyrt, for den siger bare "JA!" og så sidder man i saksen :lol:
9
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Zalando "Produktet er lille i størrelsen" skal man følge anbefalingen?

Indlægaf LaScrooge » 3. feb 2018, 09:32

Little_Woman skrev:Jeg bruger altid mit mastercard på den slags, så bliver pengene ikke trukket før de er returneret for de varer jeg evt ikke skal have. Det fungerer fint!


Et mastercard lyder som en dårlig idé for mig, kan jeg se. Jeg har lidt for ofte nogle ting liggende lige på grænsen til lidt for længe, som jeg havde tænkt mig at returnere.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Zalando "Produktet er lille i størrelsen" skal man følge anbefalingen?

Indlægaf Chachacha » 3. feb 2018, 13:18

Hvad er det for nogle støvler? :D

Jeg bestiller også ofte bare 2 størrelser og returnerer den ene på Zalando, de overfører tit pengene retur inden de har modtaget varen tilbage og siger så at de trækker dem igen, hvis det ikke stemmer :gogo:
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Zalando "Produktet er lille i størrelsen" skal man følge anbefalingen?

Indlægaf Shmartiesh » 3. feb 2018, 13:24

jeg har oplevet et par Ecco sko hvor de skrev at de var store i str og man skulle bestille mindre end man plejede. Det passede ikke på mine fødder. Jeg bestiller altid flere str. Af nærmest alt bare for at undgå udsolgte varer eller at man skal bestille ny str.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Zalando "Produktet er lille i størrelsen" skal man følge anbefalingen?

Indlægaf girl_beat » 3. feb 2018, 13:25

Jeg kunne have skrevet dét dilemma for et par uger siden :-D

Endte med at bestille begge og returnere det overskydende par - så det ville også være anbefalingen herfra. Og så er jeg i øvrigt sindssygt glad for mine støvler, selvom de er lidt mere vovede og dyre ift. hvad jeg plejer :slem:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Zalando "Produktet er lille i størrelsen" skal man følge anbefalingen?

Indlægaf LaScrooge » 5. feb 2018, 06:55

Chachacha skrev:Hvad er det for nogle støvler? :D

Jeg bestiller også ofte bare 2 størrelser og returnerer den ene på Zalando, de overfører tit pengene retur inden de har modtaget varen tilbage og siger så at de trækker dem igen, hvis det ikke stemmer :gogo:


Det er disse, fra The Kooples. De minder ret meget om mine Toga Pulla, som jeg elsker, og havde tænkt mig at købe et par mere af i sort (dem jeg har er i mørkeblå lak). Disse ser lidt lettere ud og er højere i skaftet, hvilket jeg synes er nice.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Mode"