Anbefal morgenkåbe/badekåbe/slåbrok/etc.

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Elefanne
Indlæg: 103
Tilmeldt: 3. feb 2016, 17:34
Kort karma: 13
Likede indlæg: 183

Anbefal morgenkåbe/badekåbe/slåbrok/etc.

Indlægaf Elefanne » 12. apr 2018, 20:43

Hjælp! Jeg vil have en ny badekåbe/badekåbe/slåbrok/kald det hvad du vil :genert:

Lige nu har jeg en fra Magasins eget mærke. Den er 3 år gammel, men grim at se på. Det er ligesom den falmer i farven.

Overvejer Mommy Robe fra Kongens Sløjd. Men har ikke gramset på den IRL.

Hit med - hvad tøffer du rundt i af førnævnte beklædningsgenstand? :slem:

(Skal især bruge den efter badet og/eller på de langsomme morgener, inden man hopper i tøjet)
0
Every experience, no matter how bad it seems, holds within it a blessing of some kind. The goal is to find it.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Anbefal morgenkåbe/badekåbe/slåbrok/etc.

Indlægaf zembra1986 » 13. apr 2018, 09:22

Jeg fik en fra Dorothy Perkins i Julegave, meget lig den på billedet, men min har pailetter nederst på ærmerne og på hætten
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Anbefal morgenkåbe/badekåbe/slåbrok/etc.

Indlægaf Ficus » 13. apr 2018, 09:28

Har længe gerne ville ha en fra Karmameju. De er såååå bløde!

Det er blødheden der indtil videre har afholdt mig fra at købe. Kender ingen der har en oh vil gerne vide om den holder sig blød eller måske bliver stiv ved vask.


Nu bruger jeg en mønstret bomulds kimono fra magasins undertøj/nattøjsafdeling. Den er også fin, den er bare ikke så kåbe agtig, fordi den ikke er fluffy

40EDD14F-360F-42B4-B773-A2EA5CB3C215.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Ficus 13. apr 2018, 09:30, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Anbefal morgenkåbe/badekåbe/slåbrok/etc.

Indlægaf POCKETKITTEN » 13. apr 2018, 09:29

Jeg bruger det ikke selv, men jeg har kig på en Karameju Everest til min mor. :)
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3852

Re: Anbefal morgenkåbe/badekåbe/slåbrok/etc.

Indlægaf HappyQ » 13. apr 2018, 09:32

Min yngste har en grå Teddy fra Change, den er rigtig varm og lækker.
0
23-06-16 :love2:
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27374

Re: Anbefal morgenkåbe/badekåbe/slåbrok/etc.

Indlægaf ajnaM » 13. apr 2018, 10:09

Ficus skrev:Har længe gerne ville ha en fra Karmameju. De er såååå bløde!

Det er blødheden der indtil videre har afholdt mig fra at købe. Kender ingen der har en oh vil gerne vide om den holder sig blød eller måske bliver stiv ved vask.


Jeg har en, og den er bløøøøød - også efter vask. :lun: Mine børn har dem også, og de er også stadig bløde trods noget mere hyppig vask - jeg vasker nærmest aldrig min.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Anbefal morgenkåbe/badekåbe/slåbrok/etc.

Indlægaf Juki » 15. apr 2018, 02:10

Jeg har en fra Jysk der er 4-5 år gammel, men jeg ved ikke om de stadig har den. Det ser ikke umiddelbart sådan ud, men den kan jo have ændret udseende eller kun være tilgængelig i de fysiske butikker. Den er i 100% bomuld.

Den er dejligt tyk og varm, hvis man er til det. Jeg synes desværre at den er for tyk og varm oftest, men hvis men bruger den ovenpå sit nattøj om morgenen fx så er den meget god. Jeg har dog kun brugt min efter bad når jeg har været tæt på nøgen og har skulle tørre. Det har materialet været god til, men den sidder dårligt på mig over brystet når båndet i livet er bundet.

Jeg har overvejet en i et tyndere, men stadig i et sugende materiale og evt. med lynlås i stedet for bånd.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Guldfuglen
Indlæg: 165
Tilmeldt: 8. sep 2015, 20:45
Kort karma: 31
Likede indlæg: 425

Re: Anbefal morgenkåbe/badekåbe/slåbrok/etc.

Indlægaf Guldfuglen » 18. apr 2018, 00:09

Jeg har en i ren kashmir fra Nine by Savannah Miller, som jeg var heldig at finde meget billigt i Magasin. H&M har én i kashmirblanding lige nu, som ser ret rar ud. Synes det er rart med kashmir fordi det er blødt, varmt og selvrensende langt ren af vejen - mega rar at smutte i om morgenen.

Ellers synes jeg at H&Ms morgenkåber i vasket hør er meget lækre! Har selv én i navy, som jeg tit hopper i direkte ud af badet, som en slags håndklæde :D Synes især den her klassisk stribede er vildt fin:
http://www2.hm.com/da_dk/productpage.0592694003.html :D
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Anbefal morgenkåbe/badekåbe/slåbrok/etc.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. apr 2018, 04:55

Jeg har Karmameju og jeg ELSKER den. Den er nemlig super blød og også efter vask.

Eneste minus er at den er ret stor i det synes jeg og for lang. Jeg skal have den syet kortere, har bare ikke taget mig sammen. Ærmerne er også lange og jeg bukker dem op en gang. Det gør den lidt klodset. Jeg er en 40-40, har den i medium, det skulle helt klart have været small.
0
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Anbefal morgenkåbe/badekåbe/slåbrok/etc.

Indlægaf Sustentaculum » 18. apr 2018, 05:10

FormerlyKnownAs skrev:Jeg har Karmameju og jeg ELSKER den. Den er nemlig super blød og også efter vask.

Eneste minus er at den er ret stor i det synes jeg og for lang. Jeg skal have den syet kortere, har bare ikke taget mig sammen. Ærmerne er også lange og jeg bukker dem op en gang. Det gør den lidt klodset. Jeg er en 40-40, har den i medium, det skulle helt klart have været small.


Jeg har den også. Den er super blød og dejlig. Jeg er str 38, har en small, og jeg synes faktisk også min er for stor. Sådan lidt klodset med ærmerne og sådan. Og så er den næsten alt for varm.. men jeg var også gravid da jeg brugte den sidst, så måske jeg havde det lidt anderledes med temperatur end andre :gruble:
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Anbefal morgenkåbe/badekåbe/slåbrok/etc.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. apr 2018, 05:15

Sustentaculum skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg har Karmameju og jeg ELSKER den. Den er nemlig super blød og også efter vask.

Eneste minus er at den er ret stor i det synes jeg og for lang. Jeg skal have den syet kortere, har bare ikke taget mig sammen. Ærmerne er også lange og jeg bukker dem op en gang. Det gør den lidt klodset. Jeg er en 40-40, har den i medium, det skulle helt klart have været small.


Jeg har den også. Den er super blød og dejlig. Jeg er str 38, har en small, og jeg synes faktisk også min er for stor. Sådan lidt klodset med ærmerne og sådan. Og så er den næsten alt for varm.. men jeg var også gravid da jeg brugte den sidst, så måske jeg havde det lidt anderledes med temperatur end andre :gruble:



Præcis.

Jeg bruger kun min hvis det er virkelig koldt og der elsker jeg den helt sikkert. Men jeg oftest i nogle hyggebukser og en bluse fordi den netop er så stor og kluntet. Hele reverset er også alt for stort. Jeg er ellers en der altid fryser og den er dejlig varm, bare alt for stor. Måske den bruges 8-10 gange om året. Og det er træls.
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Anbefal morgenkåbe/badekåbe/slåbrok/etc.

Indlægaf Primerose » 18. apr 2018, 06:25

Jeg har en fra Karmameju. Jeg er så glad for den! Den er dejlig varm og hyggelig at have på om morgenen/aftenen, den er perfekt til at varme efter en dukkert i det danske altid for kolde hav, den er stor og vamset nok til at man kan nå at kaste den over sig når postbuddet ringer tidligt op døren.
Den er måske ikke vildt sexet, men så kan man jo bare have en fin lille satin-morgenkåbe ved siden af til andre formål :)
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.

Tilbage til "Mode"