Læderarmbånd - spørgsmål til jer, der har et

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11501
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Læderarmbånd - spørgsmål til jer, der har et

Indlægaf PaleSeptember » 7. maj 2018, 09:48

Jeg mistede pludseligt og tragisk min yndlingskat i weekenden, og min mand vil gerne forære mig en mindeperle med hans aske. Jeg vil helst have et armbånd i stil med dem fra Story, men kan en perle som på billedet gå på de armbånd? Jeg ved godt, at der på billedet er en anden type armbånd, som man nok kan købe til perlen, men jeg synes ikke, det er superkønt.

Udklip.PNG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Læderarmbånd - spørgsmål til jer, der har et

Indlægaf Studsgaard » 7. maj 2018, 12:41

Jeg har Story armbåndet i læder fra Krans og Ziegler. Der er låsen 6 mm i diameter. Læderet virker lidt bredere, men det er jo ikke så let at måle.

Så hvor stor er diameteren på den perle?
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Læderarmbånd - spørgsmål til jer, der har et

Indlægaf Filipai » 7. maj 2018, 12:44

Jeg har vidst også nogle story armbånd liggende, har tidligere været stået i butik der solgte dem. De passede ikke med troldekugler og pandora f.eks . Umiddelbart ligner det at armbåndet på billedet er lidt lille.

Og så er jeg da rigtigt ked af at høre at din kat er gået bort, jeg synes det er en rigtig sød tanke, og ærger mig faktisk over jeg ikke selv fik lavet noget ligende da min kat gik døde efter sygdom for 4 år siden.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11501
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Læderarmbånd - spørgsmål til jer, der har et

Indlægaf PaleSeptember » 7. maj 2018, 13:21

Studsgaard skrev:Jeg har Story armbåndet i læder fra Krans og Ziegler. Der er låsen 6 mm i diameter. Læderet virker lidt bredere, men det er jo ikke så let at måle.

Så hvor stor er diameteren på den perle?


Tak, jeg ved ikke, hvor stor diameteren er, der er ikke rigtig noget information på siden :mellow: Vil det sige, at vedhængene til Story armbåndet trækkes ind over låsen? Altså de skal ikke "clipses" på armbåndet? Forstår du, hvad jeg mener? :genert:

Jeg må prøve at skrive til dem, der laver perlerne og forhøre mig om diameteren.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11501
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Læderarmbånd - spørgsmål til jer, der har et

Indlægaf PaleSeptember » 7. maj 2018, 13:22

Filipai skrev:Jeg har vidst også nogle story armbånd liggende, har tidligere været stået i butik der solgte dem. De passede ikke med troldekugler og pandora f.eks . Umiddelbart ligner det at armbåndet på billedet er lidt lille.

Og så er jeg da rigtigt ked af at høre at din kat er gået bort, jeg synes det er en rigtig sød tanke, og ærger mig faktisk over jeg ikke selv fik lavet noget ligende da min kat gik døde efter sygdom for 4 år siden.


Det kan være, du har forslag til en anden type armbånd i samme stil, som sådan en perle kunne tænkes at passe på?

I sidste ende må jeg jo tage perlen med i en smykkebutik og se, om de kan hjælpe, og ellers må jeg jo bestille armbåndet på billedet.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Læderarmbånd - spørgsmål til jer, der har et

Indlægaf Filipai » 7. maj 2018, 13:23

Hos story trækker man ind over :)
2
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Læderarmbånd - spørgsmål til jer, der har et

Indlægaf Studsgaard » 7. maj 2018, 15:59

Filipai skrev:Hos story trækker man ind over :)

Ja Filipai var hurtigst. Den skal ind over den smalleste af låsene.
1

Tilbage til "Mode"