Hvad overvejer du at købe?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Boevsedragen
Indlæg: 546
Tilmeldt: 3. sep 2015, 21:05
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1925

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Boevsedragen » 11. apr 2024, 18:19

POCKETKITTEN skrev:Overvejer et par guldstøvler fra Asos.

Diggi-loo diggi-ley... De er flotte :D
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4686
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21510

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf catnip » 15. apr 2024, 14:33

catnip skrev:Jeg overvejer om den her skal hjem til mig og bo når jeg har sendt min sidste fondsansøgning afsted i morgen. Den falder fuldstændig fabelagtigt på den video der er på hjemmesiden - sådan total 30'er glam :dåne:

Billede Billede

Den er virkelig ufornuftig, og kan kun bruges en eller to gange om året max, men jeg synes faktisk jeg fortjener den.


Åh nej...jeg har fået den hjem, og den er simpelthen så tung og varm. Slet ikke let og flowy som lovet. Jeg ville dø i den til sommer. Farven er fantastisk, men den lever slet ikke op til forventninger :(
0
- Nevertheless she persisted -
Boevsedragen
Indlæg: 546
Tilmeldt: 3. sep 2015, 21:05
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1925

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Boevsedragen » 15. apr 2024, 20:39

catnip skrev:
catnip skrev:Jeg overvejer om den her skal hjem til mig og bo når jeg har sendt min sidste fondsansøgning afsted i morgen. Den falder fuldstændig fabelagtigt på den video der er på hjemmesiden - sådan total 30'er glam :dåne:

Billede Billede

Den er virkelig ufornuftig, og kan kun bruges en eller to gange om året max, men jeg synes faktisk jeg fortjener den.


Åh nej...jeg har fået den hjem, og den er simpelthen så tung og varm. Slet ikke let og flowy som lovet. Jeg ville dø i den til sommer. Farven er fantastisk, men den lever slet ikke op til forventninger :(


Øv, hvor ærgerligt. Den ser ellers så flot og luftig ud på billederne. Måske kan du finde noget tilsvarende andetsteds?
0
Boevsedragen
Indlæg: 546
Tilmeldt: 3. sep 2015, 21:05
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1925

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Boevsedragen » 10. maj 2024, 15:14

catnip skrev: Åh nej...jeg har fået den hjem, og den er simpelthen så tung og varm. Slet ikke let og flowy som lovet. Jeg ville dø i den til sommer. Farven er fantastisk, men den lever slet ikke op til forventninger :(

Kunne denne måske være noget?
IMG_20240510_171356.jpg

https://www.boohoo.com/pleated-satin-ov ... 18948.html
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Mode"