Hvad overvejer du at købe?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 651
Likede indlæg: 9925

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf POCKETKITTEN » 3. jun 2017, 16:05

Overvejer en kaftankjole fra Sissel Edelbo til et af e bryllupper, jeg skal til i år. Kan ikke lige finde ud af, om det er for casual.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2866

Indlægaf girl_beat » 3. jun 2017, 20:18

Lavtaljede mørke jeans - hvor i alverden finder man sådan nogle? H&M har ikke rigtig noget brugbart :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
didas
Kort karma: 336
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4074

Indlægaf didas » 14. jun 2017, 14:49

POCKETKITTEN skrev:Overvejer en kaftankjole fra Sissel Edelbo til et af e bryllupper, jeg skal til i år. Kan ikke lige finde ud af, om det er for casual.

Tænker at den sagtens kan dresses up med nogle hæle og smykker :)
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Halldora
Kort karma: 7
Likede indlæg: 206

Indlægaf Halldora » 14. jun 2017, 15:13

didas skrev:
POCKETKITTEN skrev:Overvejer en kaftankjole fra Sissel Edelbo til et af e bryllupper, jeg skal til i år. Kan ikke lige finde ud af, om det er for casual.

Tænker at den sagtens kan dresses up med nogle hæle og smykker :)

Helt enig. Du bliver så smuk i den, Pocket. :-)
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 651
Likede indlæg: 9925

Indlægaf POCKETKITTEN » 25. jun 2017, 17:14

Jeg prøvede den smukkeste kjole i verden i dag. Har ikke følt mig så pæn i hundrede år.

Hvis ikke jeg ville giftes i hvidt, ville jeg måske vælge den. Overvejer i stedet at bruge den til to sommerbryllupper, men jeg er meget i tvivl, om det går! :(

Den er ganske vist mintfarvet/pastelgrøn, men den er jo ret lys. Dog ikke så lys som på modelbilledet, synes jeg. Jeg var egentlig ikke i tvivl, da jeg så den irl, men nu er jeg på grund af billederne.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 518
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3416

Indlægaf FrøkenM » 25. jun 2017, 17:21

POCKETKITTEN skrev:Jeg prøvede den smukkeste kjole i verden i dag. Har ikke følt mig så pæn i hundrede år.

Hvis ikke jeg ville giftes i hvidt, ville jeg måske vælge den. Overvejer i stedet at bruge den til to sommerbryllupper, men jeg er meget i tvivl, om det går! :(

Den er ganske vist mintfarvet/pastelgrøn, men den er jo ret lys. Dog ikke så lys som på modelbilledet, synes jeg. Jeg var egentlig ikke i tvivl, da jeg så den irl, men nu er jeg på grund af billederne.

Det synes jeg sagtens du kan. Den er meget smuk :love:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 470
Likede indlæg: 3822

Indlægaf Sophies-mor » 25. jun 2017, 17:28

1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 620
Likede indlæg: 4656

Indlægaf Filipai » 25. jun 2017, 17:38

POCKETKITTEN skrev:Jeg prøvede den smukkeste kjole i verden i dag. Har ikke følt mig så pæn i hundrede år.

Jeg er rimelig zilla, og den der måtte du som gæst til mit bryllup gerne have på.
2
Brugeravatar
Guldfuglen
Kort karma: 31
Likede indlæg: 428

Indlægaf Guldfuglen » 3. jul 2017, 13:28

Maanii skrev:Jeg planlægger mine efterårskøb, og jeg overvejer et par Acne Jensen, men det er godt nok mange penge.

De er dælme flotte!! Men altså, jeg synes egentligt at Vagabond og Bianco har lavet støvler, der ligner meget - hvis det nu er for mange penge for dem der :)
0
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 192
Likede indlæg: 1943

Indlægaf flicka » 4. jul 2017, 07:15

Billede

:blush: :genert:
6
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
StripesAddict
Kort karma: 99
Likede indlæg: 797

Indlægaf StripesAddict » 5. jul 2017, 13:21

Maanii skrev:
Guldfuglen skrev:
Maanii skrev:Jeg planlægger mine efterårskøb, og jeg overvejer et par Acne Jensen, men det er godt nok mange penge.

De er dælme flotte!! Men altså, jeg synes egentligt at Vagabond og Bianco har lavet støvler, der ligner meget - hvis det nu er for mange penge for dem der :)

Sidste år købte jeg faktisk et par fra Vagabond som alternativ, og de er vildt flotte – Men i hjertet var de bare altid mit 2nd choice. :genert:

Min erfaring siger mig også, at det er værd at betale for at få ens førstevalg, og ikke noget der er næsten lige så godt.

Derudover synes jeg virkelig ACNEs sko er pengene værd. Jeg har pistol støvlen i både kort og lang, der er hhv. 5 og 4 år gamle. De korte er slidt ned nu, men jeg gik også med dem næsten hver dag året rundt de første par år. Jeg har været så glad for dem, at jeg overvejer om jeg bare skulle købe sådan et par igen.
2
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 192
Likede indlæg: 1943

Indlægaf flicka » 5. jul 2017, 17:47

StripesAddict skrev:
Maanii skrev:
Guldfuglen skrev:

Sidste år købte jeg faktisk et par fra Vagabond som alternativ, og de er vildt flotte – Men i hjertet var de bare altid mit 2nd choice. :genert:

Min erfaring siger mig også, at det er værd at betale for at få ens førstevalg, og ikke noget der er næsten lige så godt.

Derudover synes jeg virkelig ACNEs sko er pengene værd. Jeg har pistol støvlen i både kort og lang, der er hhv. 5 og 4 år gamle. De korte er slidt ned nu, men jeg gik også med dem næsten hver dag året rundt de første par år. Jeg har været så glad for dem, at jeg overvejer om jeg bare skulle købe sådan et par igen.

Helt enig :gogo:

Mine Acne Clover er stadig nogle af de mest brugte støvler, jeg har. Og de er slidte, men stadig pæne. Jeg har så også sørget for at løbende forsåle dem, så de ikke blev slidt helt i smadder. De er pengene værd.
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Guldfuglen

Indlægaf Guldfuglen » 14. jul 2017, 19:56

Jeg vil gerne have et par seje sneakers!

Hvilket par skal jeg vælge?? Synes dem fra Asics er fine i farverne, men dem fra Nike er måske mere badass? :D
0
Brugeravatar
Guldfuglen

Indlægaf Guldfuglen » 29. aug 2017, 20:48

Overvejer dem her, men er de seje eller for klodsede?
0
Healthyhappymilla
Kort karma: 9
Likede indlæg: 77

Indlægaf Healthyhappymilla » 30. aug 2017, 11:32

Guldfuglen skrev:Overvejer dem her, men er de seje eller for klodsede?

Det synes jeg :genert: Synes de minder mig lidt for meget om Spice Girls sko :lol2:

edit: Kan se at jeg ikke rigtig fik svaret på spørgsmålet :lol: Jeg synes de er for klodsede :genert:
Senest rettet af Healthyhappymilla 5. sep 2017, 06:56, rettet i alt 1 gang.
2

Tilbage til "Mode"