Vil du kigge i Deichmann for mig?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1784

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 19:09

Vira skrev:
limitededition skrev:
Vira skrev:
limitededition skrev:
Giraffie skrev:Jeg ved ikke hvor du er fra, men jeg bruger selv str 43. Og har fundet en del lækre sandaler og sko af Gabor. Det ligger en butik der hedder Giant Shoes i Søborg. Deres hjemmeside hedder der samme. De har i øvrigt også andre lækre sko. Det er fedt at gå ind i en sko butik ogaå kunne passe ALLE sko.


Jeg bor i Slagelse, men arbejder i København, så den vil jeg da kigge nærmere på! :)
Jeg har bare rigtig træls fødder, med knyster og nedsunket forfod samt er platfodet udover at bruge str 43, så det er temmelig svært at finde sko jeg er glad for :)

Kender du skoskabet? De har til størrelse 44 og har mange fine sko :D


Nej den kender jeg ikke, den må jeg lige tjekke ud! Tak :)

Det er vist i Løvegade den ligger. De har et meget stort udvalg, og halvdelen af butikken er i størrelse 41-44 :)


Det lyder fantastisk, det må jeg kigge på! :)
0
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1784

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 19:15

Vira skrev:
limitededition skrev:
Vira skrev:
limitededition skrev:
Giraffie skrev:Jeg ved ikke hvor du er fra, men jeg bruger selv str 43. Og har fundet en del lækre sandaler og sko af Gabor. Det ligger en butik der hedder Giant Shoes i Søborg. Deres hjemmeside hedder der samme. De har i øvrigt også andre lækre sko. Det er fedt at gå ind i en sko butik ogaå kunne passe ALLE sko.


Jeg bor i Slagelse, men arbejder i København, så den vil jeg da kigge nærmere på! :)
Jeg har bare rigtig træls fødder, med knyster og nedsunket forfod samt er platfodet udover at bruge str 43, så det er temmelig svært at finde sko jeg er glad for :)

Kender du skoskabet? De har til størrelse 44 og har mange fine sko :D


Nej den kender jeg ikke, den må jeg lige tjekke ud! Tak :)

Det er vist i Løvegade den ligger. De har et meget stort udvalg, og halvdelen af butikken er i størrelse 41-44 :)


Wuhuuu den ligger i Slagelse! Fedt! :)
0
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1784

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 19:18

Vira skrev:
limitededition skrev:
Vira skrev:
limitededition skrev:
Vira skrev:
limitededition skrev:
Giraffie skrev:Jeg ved ikke hvor du er fra, men jeg bruger selv str 43. Og har fundet en del lækre sandaler og sko af Gabor. Det ligger en butik der hedder Giant Shoes i Søborg. Deres hjemmeside hedder der samme. De har i øvrigt også andre lækre sko. Det er fedt at gå ind i en sko butik ogaå kunne passe ALLE sko.


Jeg bor i Slagelse, men arbejder i København, så den vil jeg da kigge nærmere på! :)
Jeg har bare rigtig træls fødder, med knyster og nedsunket forfod samt er platfodet udover at bruge str 43, så det er temmelig svært at finde sko jeg er glad for :)

Kender du skoskabet? De har til størrelse 44 og har mange fine sko :D


Nej den kender jeg ikke, den må jeg lige tjekke ud! Tak :)

Det er vist i Løvegade den ligger. De har et meget stort udvalg, og halvdelen af butikken er i størrelse 41-44 :)


Wuhuuu den ligger i Slagelse! Fedt! :)

Ha ja det fik jeg ikke skrevet gik ud fra det var indforstået at det var i Slagelse :lol: :genert:


Jeg tænkte godt om det var, men havde ikke regnet med at der var sådan en butik her i byen, så troede måske at det var i København! Men det er bare endnu bedre! ;)
0
Giraffie
Indlæg: 257
Tilmeldt: 2. jan 2016, 22:55
Kort karma: 14
Likede indlæg: 169

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf Giraffie » 31. jul 2018, 20:05

HappyPaww skrev:^ Det er godt nok også et ærgerligt butiksnavn...!

Ja har også undret mig over navnet.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4142
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7771

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf Filipai » 1. aug 2018, 10:42

limitededition skrev:
Filipai skrev:Jeg har 2 som jeg jævnligt kommer forbi, så der kan jeg godt lure. De er i øvrigt fra graceland. Har dem selv og de er virkeligt gode :)


Jeg mente det nok, men blev i tvivl da der stod et andet navn på et billede jeg fandt. :)
Det må du meget gerne! De er SÅ gode! Det er ellers ikke min erfaring med sko derfra, da mine fødder er så dumme.


Jeg har skaffet et par i navy i 43. Hun sagde i øvrigt de var totalt udsolgte overalt :) men hapsede det sidste par der var
3
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1784

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf limitededition » 1. aug 2018, 14:26

Filipai skrev:
limitededition skrev:
Filipai skrev:Jeg har 2 som jeg jævnligt kommer forbi, så der kan jeg godt lure. De er i øvrigt fra graceland. Har dem selv og de er virkeligt gode :)


Jeg mente det nok, men blev i tvivl da der stod et andet navn på et billede jeg fandt. :)
Det må du meget gerne! De er SÅ gode! Det er ellers ikke min erfaring med sko derfra, da mine fødder er så dumme.


Jeg har skaffet et par i navy i 43. Hun sagde i øvrigt de var totalt udsolgte overalt :) men hapsede det sidste par der var


Ej hvor fantastisk! :) Jeg sender dig lige en PB.
1

Tilbage til "Mode"