Outfit første dag på nyt arbejde

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
limitededition
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 148
Likede indlæg: 1792

Outfit første dag på nyt arbejde

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 18:38

God aften :)
Jeg starter på nyt arbejde i morgen (en uddannelsesinstitution i det offentlige).
Jeg er i tvivl om hvad jeg skal tage på første dag. Jeg har tænkt på en blomsterkjole med ærmer lidt under albuen (behagelig på trods af varmen). Jeg har en lille skrift tatovering på den ene arm og en på den anden arm med blomster og tekst, og er i tvivl om deres holdning til tatoveringer, så derfor er jeg i tvivl om jeg burde dække dem til i morgen, altså have noget langærmet på, indtil jeg lige ved om de er ok med det, eller jeg bare skal prøve ovennævnte kjole, og se deres reaktion :gruble:
Jeg havde dem dækket til både første og anden samtale.
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 668
Likede indlæg: 7393

Re: Outfit første dag på nyt arbejde

Indlægaf Neenah » 31. jul 2018, 18:46

Bare spring ud i det. Vi er meget chill på uddannelsesinstitutioner :)
2
limitededition
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 148
Likede indlæg: 1792

Re: Outfit første dag på nyt arbejde

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 18:51

Neenah skrev:Bare spring ud i det. Vi er meget chill på uddannelsesinstitutioner :)


Jeg læner også mest imod at tage det på som er pænt og behageligt og hvor jeg samtidig ikke er ved at dø af varme, Nu hvor vi har hedebølge. Selvom jeg jo godt ved at hvis de har en politik imod at have synlige tatoveringer, så må jeg have lange ærmer på hver dag, så håber jeg alligevel at det ikke er nødvendigt. :)
0

Tilbage til "Mode"