Taske der kan rumme en bærbar?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Taske der kan rumme en bærbar?

Indlægaf Aima » 28. aug 2018, 17:26

Jeg er på jagt efter en taske der kan rumme min bærbare computer samt lidt ekstra grej (dikatafon, mobil, pung og sådan).
Derudover skal den have crossbody-rem, være slidstærk og blød i materialet.

Indtil videre er den der falder bedst i min smag og opfylder kriterierne denne model fra Nuuno, men inden jeg køber, vil jeg lige høre, om I har andre bud? :)

BBF6F995-01D7-4FA6-B9AD-1188D7EF54B7.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Taske der kan rumme en bærbar?

Indlægaf Ally » 28. aug 2018, 18:13

Jeg har ingen forslag, Aima, men det er en lækker taske :love:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Taske der kan rumme en bærbar?

Indlægaf FrøkenM » 28. aug 2018, 20:14

Jeg crusher også helt vildt på modellen :love:

Jeg overvejer at investere i en i sort ruskind inden jeg starter i praktik på mandag :dåne:

Billede
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Taske der kan rumme en bærbar?

Indlægaf Aima » 28. aug 2018, 22:03

FrøkenM skrev:Jeg crusher også helt vildt på modellen :love:

Jeg overvejer at investere i en i sort ruskind inden jeg starter i praktik på mandag :dåne:

Billede


Jeg havde nok også valgt modellen i ruskind, hvis ikke det var fordi jeg vidste, min taske får et hårdt liv :D
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Taske der kan rumme en bærbar?

Indlægaf FrøkenM » 29. aug 2018, 04:50

Aima skrev:
FrøkenM skrev:Jeg crusher også helt vildt på modellen :love:

Jeg overvejer at investere i en i sort ruskind inden jeg starter i praktik på mandag :dåne:

Billede


Jeg havde nok også valgt modellen i ruskind, hvis ikke det var fordi jeg vidste, min taske får et hårdt liv :D

Måske jeg skal revurdere min tanke om ruskind :gruble:

Jeg har to små i ruskind og de lever umiddelbart fint, så længe man husker at impregnere dem.

Uanset går man aldrig galt i byen med en Nunoo :love:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Taske der kan rumme en bærbar?

Indlægaf Aima » 29. aug 2018, 10:31

FrøkenM skrev:
Aima skrev:
FrøkenM skrev:Jeg crusher også helt vildt på modellen :love:

Jeg overvejer at investere i en i sort ruskind inden jeg starter i praktik på mandag :dåne:

Billede


Jeg havde nok også valgt modellen i ruskind, hvis ikke det var fordi jeg vidste, min taske får et hårdt liv :D

Måske jeg skal revurdere min tanke om ruskind :gruble:

Jeg har to små i ruskind og de lever umiddelbart fint, så længe man husker at impregnere dem.

Uanset går man aldrig galt i byen med en Nunoo :love:


Vasket læder skulle vistnok bare lige være dén tand mere modstandsdygtigt og slidstærkt end ruskind (og alm. læder), og jeg skal kunne tage min computer med overalt. I mandags lavede jeg fx. et interview i et shelter i skoven, så det bedste ville i virkeligheden nok være en spejdertaske af en art, men altså...

Jeg er også fan, selvom der vist er lidt delte meninger. Da jeg købte min Alimekka, stod der et par og talte om, hvor grimme de tasker var :lol:
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Taske der kan rumme en bærbar?

Indlægaf FrøkenM » 29. aug 2018, 20:34

Aima skrev:
FrøkenM skrev:
Aima skrev:
FrøkenM skrev:Jeg crusher også helt vildt på modellen :love:

Jeg overvejer at investere i en i sort ruskind inden jeg starter i praktik på mandag :dåne:

Billede


Jeg havde nok også valgt modellen i ruskind, hvis ikke det var fordi jeg vidste, min taske får et hårdt liv :D

Måske jeg skal revurdere min tanke om ruskind :gruble:

Jeg har to små i ruskind og de lever umiddelbart fint, så længe man husker at impregnere dem.

Uanset går man aldrig galt i byen med en Nunoo :love:


Vasket læder skulle vistnok bare lige være dén tand mere modstandsdygtigt og slidstærkt end ruskind (og alm. læder), og jeg skal kunne tage min computer med overalt. I mandags lavede jeg fx. et interview i et shelter i skoven, så det bedste ville i virkeligheden nok være en spejdertaske af en art, men altså...

Jeg er også fan, selvom der vist er lidt delte meninger. Da jeg købte min Alimekka, stod der et par og talte om, hvor grimme de tasker var :lol:

Jeg er mega fan, men der er helt klart delte meninger. Jeg har to Stine i sort og grå ruskind og en Alimekka i sort vasket. Jeg elsker dem :love:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Taske der kan rumme en bærbar?

Indlægaf FrøkenM » 30. aug 2018, 05:21

Hvis du har en Salling i nærheden af dig, kan det godt se ud som om du i dag kan spare 20% på Nunoo med Club Salling :)

Jeg tror jeg er nødt til at smutte forbi :love:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Taske der kan rumme en bærbar?

Indlægaf Aima » 3. sep 2018, 17:03

FrøkenM skrev:Hvis du har en Salling i nærheden af dig, kan det godt se ud som om du i dag kan spare 20% på Nunoo med Club Salling :)

Jeg tror jeg er nødt til at smutte forbi :love:


Fik du dig en ny taske? :D

Jeg købte på Tiffany.com, men fik 10% rabat ved at tilmelde mig deres nyhedsbrev. Tasken kom fredag og lever helt op til forventningerne. Mindre end jeg troede, men det er kun et plus. Min 15” bærbar kan akkurat være i det store rum, og så er der lige plads til, jeg også kan smide en notesbog og min telefon derned. Mit øvrige grej og hvad jeg ellers har brug for er der masser af plads til i de andre rum :)
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Taske der kan rumme en bærbar?

Indlægaf FrøkenM » 3. sep 2018, 18:40

Aima skrev:
FrøkenM skrev:Hvis du har en Salling i nærheden af dig, kan det godt se ud som om du i dag kan spare 20% på Nunoo med Club Salling :)

Jeg tror jeg er nødt til at smutte forbi :love:


Fik du dig en ny taske? :D

Jeg købte på Tiffany.com, men fik 10% rabat ved at tilmelde mig deres nyhedsbrev. Tasken kom fredag og lever helt op til forventningerne. Mindre end jeg troede, men det er kun et plus. Min 15” bærbar kan akkurat være i det store rum, og så er der lige plads til, jeg også kan smide en notesbog og min telefon derned. Mit øvrige grej og hvad jeg ellers har brug for er der masser af plads til i de andre rum :)

Jeg fik også en ny taske :love: - tidlig fødselsdagsgave til mig selv :genert:


Jeg valgte sort ruskind og den er jeg helt vildt glad for. Jeg har god plads til frokost, dims, computer osv. Vi bliver helt sikkert gode venner i praktikken.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Mode"