Dress code: fun and festive

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Lulu
Kort karma: 92
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 1335

Re: Dress code: fun and festive

Indlægaf Lulu » 28. sep 2018, 14:10

Jeg ville vælge den blomstrede når valget er mellem de to.
0
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 58
Likede indlæg: 1477

Re: Dress code: fun and festive

Indlægaf Misantropen » 29. sep 2018, 02:48

bluetof1 skrev:
Misantropen skrev:Jeg synes de er for pæne og afdæmpede til et "fun and festive" arrangement. I hvert fald i forhold til hvordan jeg vil tolke det. Jeg ved godt du skrev at værtsparret vil bære lang kjole og jakkesæt, men jeg ville forvente noget pænt og uhøjtideligt som jakkesæt fra Opposuit fx.

Det kan godt være jeg er helt gal på den og det ikke passer til arrangementet :genert:

Festligt, ikke flamboyant :)
Med det jeg kender til værtsparret så ligger vi over afslappet, men (noget) under galla. Hvis det gør nogen forskel på holdes festen på et bryggeri og vi fejrer en vielse, der fandt sted på en strand på Hawaii.
Begge kjoler falder umiddelbart indenfor det acceptable til den her fest så det er mere hvilken jeg skal vælge.

De er da festlige! :D Men det kommer nok også an på anledningen, stedet og selskabet hvad "fun and festive" dækker over, om det er Hawaiiskjorter og fjollede hatte eller noget pænt og behageligt tøj man kan danse i hele natten. Og hvor meget man kan skeje ud enkeltvis uden at vække opsigt :-D

PS Jakkesættene koster ca 600 kr pr sæt og de fås også i en udgave med korte ærmer og shorts. Hvis din mand mangler nogle ønsker til jul.. :santa2:

Billede
1

Beklager savefejl. Mine biller er i stykker.

Billede

Tilbage til "Mode"