Kan jeg tillade mig at reklamere?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18448

Re: Kan jeg tillade mig at reklamere?

Indlægaf PaleSeptember » 10. okt 2018, 16:18

Trappestige skrev:Jeg har købt en jakke på Zalando, som jeg har jagtet længe. Jeg fik desværre først øje for den, da den var udsolgt i min størrelse hos alle forhandlere i verden. :rulle: Holdt øje på Zalando og der kom lige en. Desværre er der en ret markant syningsfejl på det ene ærme. Foret er syet skævt på, så jeg lige knap og nap kan få armen igennem. Pisse irriterende. Nå, men jeg besluttede da jeg fik den, at jeg ikke ville reklamere over den, men tage den forbi en skrædder og få det rettet til, for jeg kan jo ikke få jakken andetsteds. Jeg sprættede lidt af foret i ærmet op, for at kunne gå med den et par gange indtil jeg kom til skrædder. Det hjalp ikke rigtig. Nå, men nu har jeg gået med den 3 gange og for hver gang er der gået en syning i jakken. Den er overhovedet ikke for lille. I dag opdagede jeg, da jeg kom hjem at den var sprættet op i ryggen! Det er virkelig en mandagsmodel jeg har fået og jeg gider det ikke. Men kan jeg tillade mig at reklamere nu, selvom jeg selv har sprættet den op i ærmeforet? :genert:


Ja, det synes jeg godt, at du kan. Jeg havde i hvert fald gjort det.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20890

Re: Kan jeg tillade mig at reklamere?

Indlægaf Misantropen » 10. okt 2018, 16:23

Ja.

At du har sprættet den lidt op i ærmet burde den jo ikke gå op i ryggen af.
2
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33855

Re: Kan jeg tillade mig at reklamere?

Indlægaf JoyNips » 10. okt 2018, 19:38

Forbrugerretjuristsvaret: Ja, jf købelovens paragraf 57 og 58.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Mode"