Basis t-shirts af rigtigt god kvalitet?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Basis t-shirts af rigtigt god kvalitet?

Indlægaf kidkomb » 5. nov 2018, 16:25

Knirkemis skrev:Jeg har lige købt en fra gap. Den er med modal og virker rigtig lækker. Det er mit indtryk, at modal holder bedre på form og farve end ren bomuld.

Jeg er ret skuffet over mine fra GAP desværre. Formen holder fint (alt andet ville også være sært med modal) men de fnuldrer :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Basis t-shirts af rigtigt god kvalitet?

Indlægaf Knirkemis » 5. nov 2018, 17:40

kidkomb skrev:
Knirkemis skrev:Jeg har lige købt en fra gap. Den er med modal og virker rigtig lækker. Det er mit indtryk, at modal holder bedre på form og farve end ren bomuld.

Jeg er ret skuffet over mine fra GAP desværre. Formen holder fint (alt andet ville også være sært med modal) men de fnuldrer :(

Ja, jeg så godt at det var nævnt tidligere i tråden. Er det overalt, eller hvordan?
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Basis t-shirts af rigtigt god kvalitet?

Indlægaf kidkomb » 5. nov 2018, 18:17

Knirkemis skrev:
kidkomb skrev:
Knirkemis skrev:Jeg har lige købt en fra gap. Den er med modal og virker rigtig lækker. Det er mit indtryk, at modal holder bedre på form og farve end ren bomuld.

Jeg er ret skuffet over mine fra GAP desværre. Formen holder fint (alt andet ville også være sært med modal) men de fnuldrer :(

Ja, jeg så godt at det var nævnt tidligere i tråden. Er det overalt, eller hvordan?

Ja, desværre. Det er fra vask må jeg konkludere (ellers ville det nok være mere fremtrædende på maven tænker jeg)
Jeg håber at dine er bedre :D
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Mode"