Stiletter på en hverdag

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Stiletter på en hverdag

Indlægaf Purple Haze » 29. nov 2018, 19:51

Mistermor skrev:Jeg tænker, at en ting er, om det er passende, noget andet er, hvad det signalerer. I en anden tråd virker det, som om du er noget forsigtig omkring flirt og den slags, - og jeg tænker altså at visse mænd, - ligesom gamle halvkoner som jeg -, vil tænke, at man er mere åben for den slags, når man klæder sig sådan.
Jeg ved godt, at feminister vil sige, at påklædning er en privatsag og ikke giver adgangskort til noget, og det mener jeg heller ikke, - men jeg tænker, at man bedømmer mennesker ud fra deres påklædning, og hvis jeg ser en kvinde med den slags støvler, vil jeg tro, at hun er mere udadfarende, end du giver udtryk for TS.

Jeg synes, det er flotte støvler, og folk skal gå i, hvad de vil. Men jeg vil gætte på, at de tiltrækker opmærksomhed, - og det er jo det, du spørger om.


Virkelig?
Det er jo bare et par sorte støvler.
Og selvfølgelig er det smag og behag, men synes ikke de er noget særligt, eller noget der burde tiltrække speciel opmærksomhed.

Indtil mine fødder sagde stop gik jeg til hverdag i div stilletter, hvor der er noget mere knald på. Og der er aldrig nogen der har været særlig flirtende af den grund. Der er masser (af kvinde) der har komplimenteret mine sko, men det har der ikke været noget andet i det end det.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Mode"