Går din mand med sixpence?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf LaMariposa » 28. dec 2018, 07:17

Nej, men jeg synes, det ser ret pænt ud.
0
:lun: Be brave
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf ajnaM » 28. dec 2018, 07:49

Nej. Og heldigvis for det. Det minder mig om Bonderøven. Ikke lige min smag i mand.

Til gengæld er han plysset og har været det siden vi mødte hinanden. Og DET kan jeg godt lide. :D Ingen grund til at forsøge at skjule det.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf LadyFox » 28. dec 2018, 08:30

Jeg har det som Hr Vibbsen, jeg har også barnlige holdninger til sixpence så jeg håber ikke at få en kommende mand der pludselig viser sig at være til den slags.
0
...
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf Purple Haze » 28. dec 2018, 08:35

Det hænder, det er pænt til ham.
(men nu er han også generelt pæn synes jeg)
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf Aima » 28. dec 2018, 08:40

DenSyngendeLussing skrev:Det kræver det naturligvis også hos kvinder, men jeg oplever heller ikke nær så ofte, at kvinder bare smækker en kasket eller en hat på, medmindre det er en del af et specifikt look.


Jo, mig. Hue, hat eller cap og så ornli’ store hørebeefs udenover uden at det på nogen måde hænger sammen med resten, men jeg er generelt også tit én stor, kikset stilforvirring.

Jeg kender kun én mand, udover min tidligere svigerfar på nogen-og-tres, der går med sixpence. Han varierer mellem den og bowlerhat og resten af looket spiller altid 100%. Han går også til barber en gang om ugen og er fuld af sømandstatoveringer. Det er ret fedt, synes jeg. Min unge, mandlige kollega spurgte engang hvor min sixpence-ven kom forbi på mit arbejde: “Hvorfor er C altid klædt ud?” :lol:
4
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12919
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55517
Kontakt:

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf Ado » 28. dec 2018, 08:41

Nej. Men min lillebror gør og det passer perfekt til ham.
0
Donna Martin Graduates!
ksdj
Indlæg: 34
Tilmeldt: 26. apr 2016, 06:29
Kort karma: 0
Likede indlæg: 25

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf ksdj » 28. dec 2018, 08:48

Ja. Men kun når han er på jagt. Det ser ok ud.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13008
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2856
Likede indlæg: 28040

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 28. dec 2018, 09:00

Jeps. Han har nogle stykker afhængig af vejret. Han har en måne som er tiltagende i størrelse, så det er enten lidt koldt eller lidt for udsat for sol :lol:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20887

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf Misantropen » 28. dec 2018, 09:07

Jeg kan godt lide det, det er bare ikke alle det klæder eller passer til.

Men generelt vil jeg gerne se flere "fine" hatte i gadebilledet. Jeg købte selv en fin, sort uldhat for halvandet år siden, men jeg har ikke fået den brugt endnu. Det kræver en eller anden form for overvindelse at bruge den udenfor :stoned: Jeg er også bange for at den blæser af eller nogle bliver fristet til at vappe den af.
0
HerErJeg
Indlæg: 4184
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5012

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf HerErJeg » 28. dec 2018, 09:15

Misantropen skrev:Jeg kan godt lide det, det er bare ikke alle det klæder eller passer til.

Men generelt vil jeg gerne se flere "fine" hatte i gadebilledet. Jeg købte selv en fin, sort uldhat for halvandet år siden, men jeg har ikke fået den brugt endnu. Det kræver en eller anden form for overvindelse at bruge den udenfor :stoned: Jeg er også bange for at den blæser af eller nogle bliver fristet til at vappe den af.

Det er altså også mærkeligt hvorfor hatte pludselig forsvandt, siden de sad på hovedet af alt og alle for 60 år siden.
2
fisken80
Indlæg: 22013
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 51940

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf fisken80 » 28. dec 2018, 09:45

HerErJeg skrev:
Misantropen skrev:Jeg kan godt lide det, det er bare ikke alle det klæder eller passer til.

Men generelt vil jeg gerne se flere "fine" hatte i gadebilledet. Jeg købte selv en fin, sort uldhat for halvandet år siden, men jeg har ikke fået den brugt endnu. Det kræver en eller anden form for overvindelse at bruge den udenfor :stoned: Jeg er også bange for at den blæser af eller nogle bliver fristet til at vappe den af.

Det er altså også mærkeligt hvorfor hatte pludselig forsvandt, siden de sad på hovedet af alt og alle for 60 år siden.


Det korte svar er ungdomsoprøret.

Men det er lidt ærgerligt, som kvinde gad jeg virkelig godt gå med hat. Jeg sidder altid og er skide misundelig på de kongeliges hatte når jeg ser dem i fjernsynet.
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12320

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf Guilded_Lily » 28. dec 2018, 09:45

Min mand har et par stykker, men kun en, der passer ordentligt. Min svoger (fra UK) bruger sin meget.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20887

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf Misantropen » 28. dec 2018, 10:21

fisken80 skrev:
HerErJeg skrev:
Misantropen skrev:Jeg kan godt lide det, det er bare ikke alle det klæder eller passer til.

Men generelt vil jeg gerne se flere "fine" hatte i gadebilledet. Jeg købte selv en fin, sort uldhat for halvandet år siden, men jeg har ikke fået den brugt endnu. Det kræver en eller anden form for overvindelse at bruge den udenfor :stoned: Jeg er også bange for at den blæser af eller nogle bliver fristet til at vappe den af.

Det er altså også mærkeligt hvorfor hatte pludselig forsvandt, siden de sad på hovedet af alt og alle for 60 år siden.


Det korte svar er ungdomsoprøret.

Men det er lidt ærgerligt, som kvinde gad jeg virkelig godt gå med hat. Jeg sidder altid og er skide misundelig på de kongeliges hatte når jeg ser dem i fjernsynet.

Der er så mange fine hatte og hattetyper :dåne:

Jeg synes ikke selv jeg kan bære det. Eller rettere, min påklædning er ikke altid egnet/passende til at pæne hatte vil komme til deres ret.
0
HerErJeg
Indlæg: 4184
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5012

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf HerErJeg » 28. dec 2018, 10:34

Misantropen skrev:
fisken80 skrev:
HerErJeg skrev:
Misantropen skrev:Jeg kan godt lide det, det er bare ikke alle det klæder eller passer til.

Men generelt vil jeg gerne se flere "fine" hatte i gadebilledet. Jeg købte selv en fin, sort uldhat for halvandet år siden, men jeg har ikke fået den brugt endnu. Det kræver en eller anden form for overvindelse at bruge den udenfor :stoned: Jeg er også bange for at den blæser af eller nogle bliver fristet til at vappe den af.

Det er altså også mærkeligt hvorfor hatte pludselig forsvandt, siden de sad på hovedet af alt og alle for 60 år siden.


Det korte svar er ungdomsoprøret.

Men det er lidt ærgerligt, som kvinde gad jeg virkelig godt gå med hat. Jeg sidder altid og er skide misundelig på de kongeliges hatte når jeg ser dem i fjernsynet.

Der er så mange fine hatte og hattetyper :dåne:

Jeg synes ikke selv jeg kan bære det. Eller rettere, min påklædning er ikke altid egnet/passende til at pæne hatte vil komme til deres ret.

Jeg må bare sige, at når hatten ligger på hylden, så fortæller det intet om hvordan den klæder personen. I går var der 10 forskellige og ingen af dem sagde 'tag mig', men det hele ændrer sig når de kommer på hovedet.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20887

Re: Går din mand med sixpence?

Indlægaf Misantropen » 28. dec 2018, 10:51

HerErJeg skrev:
Misantropen skrev:Der er så mange fine hatte og hattetyper :dåne:

Jeg synes ikke selv jeg kan bære det. Eller rettere, min påklædning er ikke altid egnet/passende til at pæne hatte vil komme til deres ret.

Jeg må bare sige, at når hatten ligger på hylden, så fortæller det intet om hvordan den klæder personen. I går var der 10 forskellige og ingen af dem sagde 'tag mig', men det hele ændrer sig når de kommer på hovedet.

Jeg forstår godt hvad du mener. Det er vel lidt ligesom briller der kan ændre ens ansigt og udtryk når man får dem på, fremfor når man bare ser stellet.

Det jeg mener med at hattene ikke vil komme til deres ret pga. min påklædning er hvis jeg fx har praktisk udendørstøj på, sammen med en pæn hat, så vil man nok mere fokusere på hvor mærkelig en sammensætning det er, men det siger jo ikke noget om at hatten vil være grim til anden påklædning, hvor den ikke bliver overskygget på samme måde.
0

Tilbage til "Mode"