Taske i samme stil som Speedy!

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Bella
Indlæg: 319
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Taske i samme stil som Speedy!

Indlægaf Bella » 28. dec 2018, 10:18

Jeg er så vild med LV speedy, men har aldrig været fan af logo tasker.
Så tænker at jeg vil prøve at finde en taske i samme form som Speedy. Men er det overhovedet muligt! Jeg har ikke haft held til at finde en endnu. Noget i samme form og størrelse som Speedy !
Hjælp I kloge mennesker !! :worship:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Taske i samme stil som Speedy!

Indlægaf Wizzze » 28. dec 2018, 11:08

Jeg spurgte lige oraklet, og hun siger du skal søge på doctor bags eller bowling bags, og se på billeder om der er noget du kan lide.
Der er åbenbart en trend omkring den slags tasker i øjeblikket, så der er mange muligheder i forskellige prisklasser.
https://www.instyle.com/fashion/accesso ... -bag-trend

Hun siger at noget der hedder Antigona er meget lig Speedy men uden logoer, men hendes forslag ville være at kigge på noget der hedder Lipault, det er et mindre kendt fransk mærke, men er i samme kvalitet som LV.

Denne f.eks. findes i flere farver og er til at betale.
https://www.lipault.dk/plume-avenue-bow ... ?cgid=bags
2
Do as I say! :whip:
MissB
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 252
Likede indlæg: 2117

Re: Taske i samme stil som Speedy!

Indlægaf MissB » 29. dec 2018, 00:22

Du kan også lede efter en “Boston bag” som modellen også kaldes.

Derudover har Louis Vuitton også andre materialer end monogram. Blandt andet damier (ebene og azur), epi samt empreinte. Empreinte har dog også logoer, men knapt så synlige som monogram.

Mht størrelsen, så kommer det også an på om det er en Speedy 25, 30, 35 eller 40 (cm i længden). Den klassiske Speedy er 30. Og om du ønsker en lang strop eller blot de to korte hanke.
0

Tilbage til "Mode"