Modedullernes small talk-tråd #1

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 640
Likede indlæg: 9768

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf POCKETKITTEN » 17. jun 2018, 17:32

Når H&M behandler ens ordre i halvanden uge og så pludselig sender en mail om, at man har annulleret den. :whine:

Ingen “ej Gud, det må du VIRKELIG undskylde, vi har opdaget, at din vare alligevel ikke er på lager, beklager!”

Bare “vi har annulleret din ordre.”

Jeg havde sådan glædet mig til den strik, og jeg blev så glad, da jeg fandt den på siden. Havde ledt og ledt. :trist:

Vræl! Og nu har jeg været helt omme på side 14 for at finde denne tråd, så jeg kunne få det ud.
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 153
Likede indlæg: 2576

Indlægaf zembra1986 » 17. jun 2018, 17:37

POCKETKITTEN skrev:Når H&M behandler ens ordre i halvanden uge og så pludselig sender en mail om, at man har annulleret den. :whine:

Ingen “ej Gud, det må du VIRKELIG undskylde, vi har opdaget, at din vare alligevel ikke er på lager, beklager!”

Jeg havde sådan glædet mig til den strik, og jeg blev så glad, da jeg fandt den på siden. Havde ledt og ledt. :trist:

Vræl! Og nu har jeg været helt omme på side 14 for at finde denne tråd, så jeg kunne få det ud.

Ej, det er fandme dårlig kundeservice! Men synes så heller aldrig H&m's webshop har været stærke på den front :boo:
0
Chichu
Kort karma: 17
Likede indlæg: 632

Indlægaf Chichu » 17. jun 2018, 18:24

zembra1986 skrev:
POCKETKITTEN skrev:Når H&M behandler ens ordre i halvanden uge og så pludselig sender en mail om, at man har annulleret den. :whine:

Ej, det er fandme dårlig kundeservice! Men synes så heller aldrig H&m's webshop har været stærke på den front :boo:

Øv, det er SÅ ærgerligt sådan noget :cuss: Det samme er sket for mig de to sidste gange, jeg har bestilt. Jeg får en fin ordrebekræftelse med alle varer, og når de så sender pakken, så opdaterer de min ordreoversigt på HM.com og sletter bare varerne :sarkasme: De burde virkelig få styr på deres system.
0
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 184
Likede indlæg: 3520

Indlægaf Tilly » 21. jun 2018, 14:27

Hvor har I mest held med at sælge sko og tasker? Er det stadig Trendsales man skal satse på? :gruble:
0

Tilbage til "Mode"