Modedullernes small talk-tråd #1

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf avdotja » 2. jan 2016, 20:38

Jeg går skridtet videre end Filipai og siger helt sikkert 3 par :D
1
Brugeravatar
Julie
Indlæg: 605
Tilmeldt: 10. sep 2015, 14:56
Kort karma: 55
Likede indlæg: 865

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf Julie » 5. jan 2016, 15:52

Shit man, hvorfor skal det være så koldt? Var lige nede og handle, alle planer om træning og motion - AFLYST! Det er nærmest for koldt til at lave andet end sofahygge med dynen :lol:
2
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf Frk. L » 5. jan 2016, 18:07

Er så træt af den kulde! Jeg er bare ikke skabt til det! Fryser jo hel tiden. Har kontor i en gammel bygning og det er pisse koldt! Sidder med 3 trøjer, stort tørklæde og fryser stadig. Øv!

Eneste tidspunkt hvor jeg har haft varmen i dag, var faktisk nu her, hvo jeg lige har været til spinning!

Glæder mig til forår og varme,,,,
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Julie
Indlæg: 605
Tilmeldt: 10. sep 2015, 14:56
Kort karma: 55
Likede indlæg: 865

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf Julie » 5. jan 2016, 18:13

Fräulein L. skrev:Er så træt af den kulde! Jeg er bare ikke skabt til det! Fryser jo hel tiden. Har kontor i en gammel bygning og det er pisse koldt! Sidder med 3 trøjer, stort tørklæde og fryser stadig. Øv!

Eneste tidspunkt hvor jeg har haft varmen i dag, var faktisk nu her, hvo jeg lige har været til spinning!

Glæder mig til forår og varme,,,,


Det er fandme også svært at få varmen, når man bare sidde stille :/ Forår :love:
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf lillebjoern » 5. jan 2016, 18:35

Jailbird skrev:Det her er ikke "mode", men det er nok nærmere et dumt (?) spørgsmål :D

Når en producent sælger "3pak sportsstrømper", er der så 3 par eller 3 strømper? Jeg forestiller mig sidstnævnte som en slags service til når den ene sok forsvinder. https://www.zalando.dk/under-armour-hea ... 1-q11.html
Altså jeg troede faktisk at det betød enkeltdele (også fordi der er kun billede af 3 sokker), indtil der begyndte at dukke ulige tal op. Ligesom når man køber skåle og gryder, så står der altid "6 dele" fordi der kun er 3 gryder inkl. låg.


Ved ikke om du har købt dem, men jeg ville faktisk mene at der kun var tre sokker i pakken, baseret på billedet. Der er jo kun billede af tre? Jeg er ret nysgerrig, så meld lige tilbage hvis du køber dem :genert:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf Filipai » 5. jan 2016, 20:17

Fräulein L. skrev:Er så træt af den kulde! Jeg er bare ikke skabt til det! Fryser jo hel tiden. Har kontor i en gammel bygning og det er pisse koldt! Sidder med 3 trøjer, stort tørklæde og fryser stadig. Øv!

Eneste tidspunkt hvor jeg har haft varmen i dag, var faktisk nu her, hvo jeg lige har været til spinning!

Glæder mig til forår og varme,,,,


Vi havde omkring 12 grader på mit job her den anden dag. Dørene til centeret hvor jeg står i kunne ikke lukkes, og vi stod i fuld gennemtræk. Kunderne gik. Og min kæreste måtte komme med ekstra tøj til mig. 4 trøjer, tørklæde, hue og en varmeblæser, og vi gik stadig og frøs.
Jeg vil have varme!
0
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf Frk. L » 5. jan 2016, 20:25

Filipai skrev:
Vi havde omkring 12 grader på mit job her den anden dag. Dørene til centeret hvor jeg står i kunne ikke lukkes, og vi stod i fuld gennemtræk. Kunderne gik. Og min kæreste måtte komme med ekstra tøj til mig. 4 trøjer, tørklæde, hue og en varmeblæser, og vi gik stadig og frøs.
Jeg vil have varme!


Eij puha da! Din stakkel. Det lyder da helt urimeligt. Jeg stemmer også for mere varme NU.

Desværre kan jeg forstå vi nu også skal have sne :(
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf didas » 6. jan 2016, 08:42

Radiatorerne på kontoret varmer ikke en fis, de er halvlunke i rørene og så stopper det ligesom der :/

Håber virkelig viceværten kan fikse det senere i dag! Indtil videre sidder vi med striktrøjer og halstørklæder. I går sag 2 af os med jakke på og jeg har taget mine varme hjemmesko med.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf Filipai » 6. jan 2016, 17:00

Er der nogle modeduller på linjen. Jeg startede på nyt job mandag, og er blevet inviteret med til deres julefrokost fredag. Jeg er så lidt tjekket, i modsætning til min nye arbejdsplads, som er meget i event miljøet. Udover det har jeg taget en masse på, og føler mig utilpas i alt mit tøj. Hvor skal jeg hen for at finde en kjole som er sort/mørk, max koster 750 og passer til en str large med timeglasform. This is a crisis sutuation !
0
Brugeravatar
Julie
Indlæg: 605
Tilmeldt: 10. sep 2015, 14:56
Kort karma: 55
Likede indlæg: 865

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf Julie » 6. jan 2016, 20:19

Filipai skrev:Er der nogle modeduller på linjen. Jeg startede på nyt job mandag, og er blevet inviteret med til deres julefrokost fredag. Jeg er så lidt tjekket, i modsætning til min nye arbejdsplads, som er meget i event miljøet. Udover det har jeg taget en masse på, og føler mig utilpas i alt mit tøj. Hvor skal jeg hen for at finde en kjole som er sort/mørk, max koster 750 og passer til en str large med timeglasform. This is a crisis sutuation !


Samsøe Samsøe har nogle ret fine nogle! Ved ikke om du har sådan en butik i nærheden?
0
Brugeravatar
Julie
Indlæg: 605
Tilmeldt: 10. sep 2015, 14:56
Kort karma: 55
Likede indlæg: 865

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf Julie » 6. jan 2016, 20:22

Eller hvad med den her? Eller er den for stram? Link
Billede
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf Filipai » 6. jan 2016, 20:36

Julie skrev:Eller hvad med den her? Eller er den for stram? Link
Billede


Den er super fin. Smutter jeg ned og prøver i morgen, er præcis sådan noget jeg er på jagt efter. Har lige et par timer i morgen til at løse krisen. :D
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf Filipai » 7. jan 2016, 19:21

Julie skrev:Eller hvad med den her? Eller er den for stram?


Den var selvfølgelig udsolgt, og alle de andre kjoler jeg havde kigget på hjemmefra ditto. Fandt dog en anden. og en i skabet. Så tror jeg klarer mig igennem det. I hvert fald mange tak for bud.
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf lillebjoern » 8. jan 2016, 11:15

Jailbird skrev:
lillebjoern skrev:Ved ikke om du har købt dem, men jeg ville faktisk mene at der kun var tre sokker i pakken, baseret på billedet. Der er jo kun billede af tre? Jeg er ret nysgerrig, så meld lige tilbage hvis du køber dem :genert:

Der var sørme 3 par i pakken, så nu har jeg 6 par da jeg købte 2 pakker i tilfælde af ulige tal :D


Så kunne det være de skulle opdatere billedet :D
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf Filipai » 9. jan 2016, 18:44

Ballademager skrev:
Filipai skrev:
Julie skrev:Eller hvad med den her? Eller er den for stram?


Den var selvfølgelig udsolgt, og alle de andre kjoler jeg havde kigget på hjemmefra ditto. Fandt dog en anden. og en i skabet. Så tror jeg klarer mig igennem det. I hvert fald mange tak for bud.


Må vi se, hvad du købte? :)


Jeg købte denne her fra &otherstories (den med bælte). Men endte faktisk i en mango sag der var i skabet. Den fra &otherstories var bare finest med bare ben og stilletter, og det var vejret bare ikke til igår.

Så det endte med Mango kjolen (bare i blå) og sorte strømper og nogle lækre støvletter. Jeg fik selvfølgelig ikke taget billede :D

Screen Shot 2016-01-07 at 20.17.42.jpg
Screen Shot 2016-01-07 at 20.14.08.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4

Tilbage til "Mode"