Plussize-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Plussize-tråden

Indlægaf kidkomb » 11. jun 2018, 19:51

Tilly skrev:
Filipai skrev:
Tilly skrev:Så har jeg lige fået min nye fine badedragt med posten:

A6F45977-C8AB-406F-AA79-D53C588310F7.jpeg



Jeg er SÅ tilfreds med den :love2: Så vil gerne anbefale den til andre der er på udkig efter ny badedragt denne sommer. Jeg synes virkelig den giver mig en fin form, den er klædelig på bagdelen og får skjult mine mavedeller lidt.


Hvordan er størrelsen? Og hvor lang levering var der? Og hvordan er bhdelen, foret eller sådan man kommer til at vise lidt hvis man er i koldt vand :genert:
Synes det er underligt den går fra L til 2XL :/


Jeg købte den i str 14-16 (som skulle svare til dansk str 42-44), og det er de to størrelser jeg pt svinger i mellem, så jeg vil mene at den er "true to size".

Og den har formstøbte skåle i bh delen, så ingen fare for at nipples kan ses igennem. Skålene er lige en lille smule for store til mig, men jeg har heller ikke så store bryster. Men det er ikke noget jeg tror andre kan se når jeg har badedragten på, men jeg kan jo selv mærke det.

Og jeg fik den på præcis en uge. Bestilte sidste fredag.

Hej Tilly, vil du fortælle hvad str bryster du har? Evt bare i et kort?
Jeg synes den ser SÅ sød ud, den badedragt, men jeg sporter en 70J i Change-størrelser (ca 75GG på dansk tror jeg) og jeg er vist en str 14-16, så hvis du feks er en 75D så går det måske lige, men er du 75B så går den vist ikke :blush2:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9827

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Tilly » 11. jun 2018, 21:05

kidkomb skrev:
Tilly skrev:
Filipai skrev:
Tilly skrev:Så har jeg lige fået min nye fine badedragt med posten:

A6F45977-C8AB-406F-AA79-D53C588310F7.jpeg



Jeg er SÅ tilfreds med den :love2: Så vil gerne anbefale den til andre der er på udkig efter ny badedragt denne sommer. Jeg synes virkelig den giver mig en fin form, den er klædelig på bagdelen og får skjult mine mavedeller lidt.


Hvordan er størrelsen? Og hvor lang levering var der? Og hvordan er bhdelen, foret eller sådan man kommer til at vise lidt hvis man er i koldt vand :genert:
Synes det er underligt den går fra L til 2XL :/


Jeg købte den i str 14-16 (som skulle svare til dansk str 42-44), og det er de to størrelser jeg pt svinger i mellem, så jeg vil mene at den er "true to size".

Og den har formstøbte skåle i bh delen, så ingen fare for at nipples kan ses igennem. Skålene er lige en lille smule for store til mig, men jeg har heller ikke så store bryster. Men det er ikke noget jeg tror andre kan se når jeg har badedragten på, men jeg kan jo selv mærke det.

Og jeg fik den på præcis en uge. Bestilte sidste fredag.

Hej Tilly, vil du fortælle hvad str bryster du har? Evt bare i et kort?
Jeg synes den ser SÅ sød ud, den badedragt, men jeg sporter en 70J i Change-størrelser (ca 75GG på dansk tror jeg) og jeg er vist en str 14-16, så hvis du feks er en 75D så går det måske lige, men er du 75B så går den vist ikke :blush2:

Jeg bruger 80B/C (afhængigt af mærket) :) Tør ikke sige om du kan bruge den, men man skal muligvis ikke have alt for store bryster. Det kan jeg i hvert fald se en der skriver i en anmeldelse.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Juki » 11. jun 2018, 23:15

musling skrev:Hvor køber I badetøj?

Jeg vil gerne have en ny badekjole, dvs badedragt med skørt. Jeg har tidligere købt en hos cellbes og den sidder virkelig godt, er pæn og i en fornuftig prisklasse, men de har endnu ikke fået nyt på deres hjemmeside og de modeller de har, passer ikke til mig.
Så nu søger jeg et nyt sted - men jeg vil ikke give 800 kr som dem fra Plaisir koster. Hvor skal jeg lede? (gerne et sted med nem/gratis retur!)

Jeg har kigget på den her fra Mirou siden sidste eller forrige år, men det er ikke blevet aktuelt og jeg kender ikke mærket. Prisen svinger fra 299-399 kr på nettet så det kan godt betale sig at undersøge det hvis man vil spare penge.

Mærket har flere forskellige modeller, der umiddelbart ser fine ud, men det kan godt være svært at vurdere hvor gode stropperne er fx. Curvii.dk har vist stadig en guide til badetøj, hvis det har interesse.

Billede
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Plussize-tråden

Indlægaf sigge » 12. jun 2018, 20:51

Dittemus skrev:Er der nogle der ved om man kan få en badedragt med indbygget (god) bh? Jeg har en badedragt fra Change som jeg har været rigtig glad for, da den dækker maven osv., men jeg kunne godt tænke mig mere støtte til mine kæmpe-patter. :genert: Gerne i stil med den blå-prikkede i andre har købt, men ikke et krav.


Jeg sværger til PrimaDonna i BH’er, og jeg har også to badedragter fra deres Swim serie med indbygget bøjle-BH. Der køber man nemlig badetøj efter BH-størrelse (og ikke bare M, L osv.), så man kan få én, der passer helt ved barmen. De er dog lidt i den dyre ende.
Freya Swim har også noget med skålstørrelser.

Jeg finder begge mærker på lace.dk
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Plussize-tråden

Indlægaf musling » 12. jun 2018, 21:08

Juki skrev:
musling skrev:Hvor køber I badetøj?

Jeg vil gerne have en ny badekjole, dvs badedragt med skørt. Jeg har tidligere købt en hos cellbes og den sidder virkelig godt, er pæn og i en fornuftig prisklasse, men de har endnu ikke fået nyt på deres hjemmeside og de modeller de har, passer ikke til mig.
Så nu søger jeg et nyt sted - men jeg vil ikke give 800 kr som dem fra Plaisir koster. Hvor skal jeg lede? (gerne et sted med nem/gratis retur!)

Jeg har kigget på den her fra Mirou siden sidste eller forrige år, men det er ikke blevet aktuelt og jeg kender ikke mærket. Prisen svinger fra 299-399 kr på nettet så det kan godt betale sig at undersøge det hvis man vil spare penge.

Mærket har flere forskellige modeller, der umiddelbart ser fine ud, men det kan godt være svært at vurdere hvor gode stropperne er fx. Curvii.dk har vist stadig en guide til badetøj, hvis det har interesse.

Billede


Jeg har godt kigget på dem, men synes de er lidt kedelige. Til gengæld er prisen god og umiddelbart synes jeg kvaliteten virker ok. Men som sagt: lidt kedelige..
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Planten » 16. jun 2018, 12:13

Tilly skrev:
Filipai skrev:
Tilly skrev:Så har jeg lige fået min nye fine badedragt med posten:

A6F45977-C8AB-406F-AA79-D53C588310F7.jpeg



Jeg er SÅ tilfreds med den :love2: Så vil gerne anbefale den til andre der er på udkig efter ny badedragt denne sommer. Jeg synes virkelig den giver mig en fin form, den er klædelig på bagdelen og får skjult mine mavedeller lidt.


Hvordan er størrelsen? Og hvor lang levering var der? Og hvordan er bhdelen, foret eller sådan man kommer til at vise lidt hvis man er i koldt vand :genert:
Synes det er underligt den går fra L til 2XL :/


Jeg købte den i str 14-16 (som skulle svare til dansk str 42-44), og det er de to størrelser jeg pt svinger i mellem, så jeg vil mene at den er "true to size".

Og den har formstøbte skåle i bh delen, så ingen fare for at nipples kan ses igennem. Skålene er lige en lille smule for store til mig, men jeg har heller ikke så store bryster. Men det er ikke noget jeg tror andre kan se når jeg har badedragten på, men jeg kan jo selv mærke det.

Og jeg fik den på præcis en uge. Bestilte sidste fredag.

Jeg fik min i går - jeg jeg kunne med vold og magt få den op midt på lårene... Jeg købte den i den størrelse, der svarede til min (50/52), men jeg tænker, den passer en størrelse 40. Så hvis nogen kunne tænke sig en marineblå badedragt med hvide "bomber" så har jeg sådan en til salg for 100 kr :D
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9827

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Tilly » 16. jun 2018, 14:16

Planten skrev: Jeg fik min i går - jeg jeg kunne med vold og magt få den op midt på lårene... Jeg købte den i den størrelse, der svarede til min (50/52), men jeg tænker, den passer en størrelse 40. Så hvis nogen kunne tænke sig en marineblå badedragt med hvide "bomber" så har jeg sådan en til salg for 100 kr :D

Øv det var da ærgerligt :(

Og mærkeligt der sådan er forskel på størrelserne, for min var jo true to size. Håber du finder en anden badedragt du bliver glad for :)


Jeg har taget chancen og har også bestilt en high waist bikini fra eBay. Den er jeg godt nok spændt på størrelsen på!

D34574C0-FAC3-4B0E-9E09-BD71EEE15095.png

https://www.ebay.co.uk/itm/Sexy-Women-R ... 2749.l2648

Det var egentlig mest trusserne jeg gerne ville have, da jeg har en top jeg godt kan bruge til. Har bestilt den i 2XL, som skulle være min størrelse ift deres størrelsesguide, men jeg er nok lidt skeptisk. Men til prisen turde jeg godt tage chancen,for jeg har i flere år drømt om en bikini i den stil.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Planten » 16. jun 2018, 14:20

Tilly skrev:
Planten skrev: Jeg fik min i går - jeg jeg kunne med vold og magt få den op midt på lårene... Jeg købte den i den størrelse, der svarede til min (50/52), men jeg tænker, den passer en størrelse 40. Så hvis nogen kunne tænke sig en marineblå badedragt med hvide "bomber" så har jeg sådan en til salg for 100 kr :D

Øv det var da ærgerligt :(

Og mærkeligt der sådan er forskel på størrelserne, for min var jo true to size. Håber du finder en anden badedragt du bliver glad for :)

Ja, det er vildt træls. Men jeg har bestilt en på ellos i stedet. Lidt samme stil og så alligevel ikke :)
Senest rettet af Planten 16. jun 2018, 14:23, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9827

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Tilly » 16. jun 2018, 14:20

I øvrigt så bliver jeg tit irriteret over at der ikke er en fast standard for tøjstørrelser.

I torsdags var jeg på shoppetur med min mor, og der prøvede jeg to forskellige par shorts fra samme tøjmærke. Det første par i størrelse 44 kunne jeg kun lige få på, men jeg kunne slet ikke lyne dem. Det andet par var i størrelse 42, og de var faktisk næsten for store! :s

Når det samme tøjmærke kan variere så meget i størrelsen, så er det altså ikke nemt at finde ud af...
6
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Planten » 16. jun 2018, 14:21

Tilly skrev:I øvrigt så bliver jeg tit irriteret over at der ikke er en fast standard for tøjstørrelser.

I torsdags var jeg på shoppetur med min mor, og der prøvede jeg to forskellige par shorts fra samme tøjmærke. Det første par i størrelse 44 kunne jeg kun lige få på, men jeg kunne slet ikke lyne dem. Det andet par var i størrelse 42, og de var faktisk næsten for store! :s

Når det samme tøjmærke kan variere så meget i størrelsen, så er det altså ikke nemt at finde ud af...

Det er nemlig imponerende irriterende!
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 16. jun 2018, 14:30

Der er udsalg på Zizzis hjemmeside :)

jeg fik 2 fine sommerjakker med 70% rabat. Kiggede på begge i foråret, men syntes de var lige dyre nok egentligt.
Nu er det bare at vente på GLS :D
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Alphilia » 16. jun 2018, 15:04

Tilly skrev:I øvrigt så bliver jeg tit irriteret over at der ikke er en fast standard for tøjstørrelser.

I torsdags var jeg på shoppetur med min mor, og der prøvede jeg to forskellige par shorts fra samme tøjmærke. Det første par i størrelse 44 kunne jeg kun lige få på, men jeg kunne slet ikke lyne dem. Det andet par var i størrelse 42, og de var faktisk næsten for store! :s

Når det samme tøjmærke kan variere så meget i størrelsen, så er det altså ikke nemt at finde ud af...


Det er så træls og generelt er det en af årsagerne til at jeg ikke rigtig netshopper - har så svært ved at gennemskue hvilken størrelse jeg skal gå ud fra.
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Plussize-tråden

Indlægaf musling » 22. jun 2018, 19:39

Jeg er helt syg med denne kjole/tunika fra Zhenzi, men kan ikke finde den nogen steder. Den butik, der skulle hjælpe, har brændt mig af :boo: og ellers kan jeg kun finde den i str S eller M, hvilket er for lille.

Jeg har ledt og ledt på nettet.
Er der nogen, der har et tip? Eller som har set den i en butik? :lun:

Billede
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Plussize-tråden

Indlægaf PaleSeptember » 23. jun 2018, 08:39

musling skrev:Jeg er helt syg med denne kjole/tunika fra Zhenzi, men kan ikke finde den nogen steder. Den butik, der skulle hjælpe, har brændt mig af :boo: og ellers kan jeg kun finde den i str S eller M, hvilket er for lille.

Jeg har ledt og ledt på nettet.
Er der nogen, der har et tip? Eller som har set den i en butik? :lun:

Billede


Er det ikke den, der er i XL her?
http://shop.garderobenmors.dk/zh-tunika-17

Eller med ærmer her:
http://scooponline.dk/shop/36-kjoler--- ... jole-sort/
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Plussize-tråden

Indlægaf musling » 24. jun 2018, 18:43

PaleSeptember skrev:
musling skrev:Jeg er helt syg med denne kjole/tunika fra Zhenzi, men kan ikke finde den nogen steder. Den butik, der skulle hjælpe, har brændt mig af :boo: og ellers kan jeg kun finde den i str S eller M, hvilket er for lille.

Jeg har ledt og ledt på nettet.
Er der nogen, der har et tip? Eller som har set den i en butik? :lun:

Billede


Er det ikke den, der er i XL her?
http://shop.garderobenmors.dk/zh-tunika-17

Eller med ærmer her:
http://scooponline.dk/shop/36-kjoler--- ... jole-sort/



Jo, men i blå :( Jeg vil helst have den røde :lun:
Det andet link virker ikke..
0

Tilbage til "Mode"