Plussize-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Plussize-tråden

Indlægaf FrøkenM » 20. jul 2019, 20:44

Zonta skrev:Er der nogen af jer, der har gode erfaringer med nogle shorts til at have under kjoler? De må gerne være i spanx-stof (ved ikke hvad det hedder - tyk nylon? :lol: ), men skal ikke være sådan decideret shapewear, for jeg bliver sindssyg af at have det på :lol:

Jeg er glad for dem fra Pieces. Det er ikke decideret shapewear og det fungerer super godt :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Planten » 20. jul 2019, 20:44

Zonta skrev:Er der nogen af jer, der har gode erfaringer med nogle shorts til at have under kjoler? De må gerne være i spanx-stof (ved ikke hvad det hedder - tyk nylon? :lol: ), men skal ikke være sådan decideret shapewear, for jeg bliver sindssyg af at have det på :lol:

Jeg bruger sloggi long, for så slipper jeg for underbukser og shorts - og jeg kan ikke lide kunststof, og sloggi er af bomuld :)
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Daine » 20. jul 2019, 22:55

Zonta skrev:Er der nogen af jer, der har gode erfaringer med nogle shorts til at have under kjoler? De må gerne være i spanx-stof (ved ikke hvad det hedder - tyk nylon? :lol: ), men skal ikke være sådan decideret shapewear, for jeg bliver sindssyg af at have det på :lol:

Bilka har fået nogle i deres eget mærke, der er både billige og gode. Det er nylonshorts der er tykke nok til at virke og tynde nok til de ikke er for varme :D De findes på reolen med strømpebukser/leggings.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Misantropen » 21. jul 2019, 02:54

Trappestige skrev:
FrøkenM skrev:Jeg er glad for dem fra Pieces. Det er ikke decideret shapewear og det fungerer super godt :)

Jeg bruger også dem fra Pieces. De er i microfiber og meget behagelige at have på. Bliver aldrig nogensinde grimme i vask/holder i evigheder, og ruller ikke op ved lårene eller ned ved maven, som mange andre af den slags gør.

Er det dem her I bruger?

https://shop.bestseller.com/dk/da/bc/kv ... 7827_Black

https://shop.bestseller.com/dk/da/bc/kv ... 0576_Black

https://shop.bestseller.com/dk/da/bc/kv ... 9418_Black
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Misantropen » 21. jul 2019, 03:03

Trappestige skrev:
Misantropen skrev:
Trappestige skrev:
FrøkenM skrev:Jeg er glad for dem fra Pieces. Det er ikke decideret shapewear og det fungerer super godt :)

Jeg bruger også dem fra Pieces. De er i microfiber og meget behagelige at have på. Bliver aldrig nogensinde grimme i vask/holder i evigheder, og ruller ikke op ved lårene eller ned ved maven, som mange andre af den slags gør.

Er det dem her I bruger?

https://shop.bestseller.com/dk/da/bc/kv ... 7827_Black

https://shop.bestseller.com/dk/da/bc/kv ... 0576_Black

https://shop.bestseller.com/dk/da/bc/kv ... 9418_Black

Det er dem på dit sidste link jeg bruger. De har dem også med helt korte ben ude i butikkerne.

Hvordan er de i størrelsen? Og hvor meget giver de sig ved brug, mellem vask?
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15172

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Zonta » 21. jul 2019, 05:02

Tusind tak for forslag!

Lige et tillægsspørgsmål - er der nogen af jer, der har set nogle i nude?
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Plussize-tråden

Indlægaf FrøkenM » 21. jul 2019, 05:02

Trappestige skrev:
Misantropen skrev:
Trappestige skrev:
Misantropen skrev:
Trappestige skrev:
FrøkenM skrev:Jeg er glad for dem fra Pieces. Det er ikke decideret shapewear og det fungerer super godt :)

Jeg bruger også dem fra Pieces. De er i microfiber og meget behagelige at have på. Bliver aldrig nogensinde grimme i vask/holder i evigheder, og ruller ikke op ved lårene eller ned ved maven, som mange andre af den slags gør.

Er det dem her I bruger?

https://shop.bestseller.com/dk/da/bc/kv ... 7827_Black

https://shop.bestseller.com/dk/da/bc/kv ... 0576_Black

https://shop.bestseller.com/dk/da/bc/kv ... 9418_Black

Det er dem på dit sidste link jeg bruger. De har dem også med helt korte ben ude i butikkerne.

Hvordan er de i størrelsen? Og hvor meget giver de sig ved brug, mellem vask?

Jeg er en 46-48 og kan både passe dem i m/l (eller hedder de mon s/m? :gruble: ) og dem i l/xl. Jeg synes ikke der er synderlig forskel på dem størrelsesmæssigt, men de sidste er selvfølgelig rarest. Det er microfiber. De holder formen selv efter en milliard vaske nærmest.

Enig.

Jeg har dog kun brugt dem i sidste link og ikke de helt korte :)

Jeg har nogle der er 3-4 år gamle og det kan man slet ikke se.
Jeg er en 42.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Planten » 21. jul 2019, 06:54

Zonta skrev:Tusind tak for forslag!

Lige et tillægsspørgsmål - er der nogen af jer, der har set nogle i nude?

Det virker næsten som om, jeg har aktier i firmaet, men sloggi fås i nude :D
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Misantropen » 8. aug 2019, 02:03

Trappestige skrev:Lige et tip til andre plussizes. Der er lige åbnet en facebook-shop der hedder Anna & Søs outlet, de sælger små partier af de gængse plussize-mærker ret!! billigt ift. andre steder. Det er nye sæsonvarer. Hurtige og søde på kundeservice og forsendelse. Jeg bestilte lidt i går aftes og får det leveret i morgen. :gogo:

Hvordan fungerer sådan en Facebook-shop? Er det en ny funktion?
0
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Fræksak » 12. aug 2019, 09:40

Trappestige skrev:Lige et tip til andre plussizes. Der er lige åbnet en facebook-shop der hedder Anna & Søs outlet, de sælger små partier af de gængse plussize-mærker ret!! billigt ift. andre steder. Det er nye sæsonvarer. Hurtige og søde på kundeservice og forsendelse. Jeg bestilte lidt i går aftes og får det leveret i morgen. :gogo:


Det var et godt tip! Jeg har tre bluser på vej til en samlet pris på 315 kr :genert: Alle tre fra Carmakoma, så det er virkelig billigt.
0
Brugeravatar
Lone
Indlæg: 1157
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:25
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1005

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Lone » 13. aug 2019, 21:05

Trappestige skrev:Lige et tip til andre plussizes. Der er lige åbnet en facebook-shop der hedder Anna & Søs outlet, de sælger små partier af de gængse plussize-mærker ret!! billigt ift. andre steder. Det er nye sæsonvarer. Hurtige og søde på kundeservice og forsendelse. Jeg bestilte lidt i går aftes og får det leveret i morgen. :gogo:


Og skulle man være i nærheden af Odder, så er deres fysiske butik også et besøg værd :)
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. aug 2019, 21:31

Har i set Zizzis nye lingeri?

Ifht at jeg synes en del af deres tøj, og badetøj, er forholdsvis dyrt, så er jeg virkelig positivt overrasket over prisen på deres BH'er, som i den grad giver konkurrence til Change.

Jeg tænker ihvertfald jeg snart skal forbi en butik og kigge lidt på det :D
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. aug 2019, 21:47

Trappestige skrev:
Madam Pomfrey skrev:Har i set Zizzis nye lingeri?

Ifht at jeg synes en del af deres tøj, og badetøj, er forholdsvis dyrt, så er jeg virkelig positivt overrasket over prisen på deres BH'er, som i den grad giver konkurrence til Change.

Jeg tænker ihvertfald jeg snart skal forbi en butik og kigge lidt på det :D

Jeg synes ikke priserne er meget billigere end hos Change. Change kører nærmest med rabatter non-stop, så jeg tror ikke at jeg nogensinde har givet fuld pris for en bh der. Senest fik jeg en bh til 630 kr. gratis fordi der var 3 for 2 og ellers plejer jeg at købe med 30-40%.

Men jeg synes det er dejligt at der kommer flere ind i kampen til os storbarmede - nogle af Zizzis ser ret fine ud, så jeg skal klart prøve. Også selvom jeg umiddelbart synes at pasformen ser lidt off ud, på nogle af billederne, men altså prøves skal de. Jeg kan i øvrigt ikke se, om det er alle butikker der får undertøjet?


Ja change har ofte en eller anden form for rabat... 3 sæt for 2 sæts pris, og så løber det jo alligevel op i 1000kr+
Men jeg blev stadig positivt overrasket over en pris på 250-350 kr for en BH v. Zizzi, jeg havde regnet med fra 400 og opefter.

jeg har ikke luret hvilke butikker der fører undertøjet endnu, men gik ud fra det ville komme ud i nogle af de fysiske butikker.
Jeg gider ihvertfald ikke online køb med mindre jeg er 100 procent sikker på størrelsen.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1427
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4871

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Patience » 13. aug 2019, 21:51

Jeg har også kigget på det nye Zizzi undertøj. Jeg synes det er kedeligt. Der er et par af bh'erne der er okay, men jeg synes det er ærgerligt med sådan nogle kæmpe trusser - det er ikke noget jeg kommer til at gå med.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Aquadorable » 14. aug 2019, 04:06

Jeg synes faktisk, Zizzi-undertøjet er pænt :) Men det sælges kun online.
0
K - 12.06.18 :love:

Tilbage til "Mode"