Plussize-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Daine » 27. jun 2019, 15:53

En anden ting, der er af og til nogen der efterlyser tynde shorts for at undgå ømme lår i sommervarmen. Bilka (måske også Føtex) har fået nogle tynde (vist nok 40 denier) i deres eget Vrs mærke, de kan anbefales. Det er uden stram-op effekt, så det er faktisk muligt at trække vejret i dem :D De koster vist omkring 40 kr og en L/XL kan jeg passe og jeg er en 46/48.
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Kolibrien
Indlæg: 407
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:48
Kort karma: 79
Likede indlæg: 588

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Kolibrien » 27. jun 2019, 17:46

Trappestige skrev:
Kolibrien skrev:Jeg er på jagt efter to nederdele - hhv. En sort a-Line nederdel og en tubenederdel/pencilskirt, der sidder godt på hofterne, men ikke strammer ind og giver sidedeller på maven. Jeg er en str. 44/46 og kan bare ikke finde noget, der sidder pænt.

Jeg sværger til disse to fra Saint Tropez. I sær den rillede er en storfavorit, jeg har et par stykker af dem og vælger altid dem frem for den anden million nederdele jeg har liggende.


Tak. Jeg havde aldrig selv skænket den rillede en tanke, da jeg er overbevist om, at den vil få mig til at se større ud om hofterne, men den lader til at være et hit hos mange, så den prøver jeg.

Er der nogle (gerne med brede hofter) der har mod på at flashe den på?
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Shmartiesh » 27. jun 2019, 17:55

Daine skrev:En anden ting, der er af og til nogen der efterlyser tynde shorts for at undgå ømme lår i sommervarmen. Bilka (måske også Føtex) har fået nogle tynde (vist nok 40 denier) i deres eget Vrs mærke, de kan anbefales. Det er uden stram-op effekt, så det er faktisk muligt at trække vejret i dem :D De koster vist omkring 40 kr og en L/XL kan jeg passe og jeg er en 46/48.

Jeg har købt hos zizzi i år og fandt nogen fra sidste år fra Hm. Der er dog blonder på men hos zizzi kan man også få uden.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9796

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Tilly » 6. jul 2019, 17:22

Jeg trænger virkelig til en ny sommerjakke! Nogen af jer der har anbefalinger? Jeg overvejer lidt om det skal være en kort ruskinds- eller læderjakke. Jeg bruger ca. str 44...

I må også gerne anbefale andre typer jakker, og hvis de tilfældigvis er på udsalg, så bliver jeg kun glad :D
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Plussize-tråden

Indlægaf FrøkenM » 9. jul 2019, 18:44

Tilly skrev:Jeg trænger virkelig til en ny sommerjakke! Nogen af jer der har anbefalinger? Jeg overvejer lidt om det skal være en kort ruskinds- eller læderjakke. Jeg bruger ca. str 44...

I må også gerne anbefale andre typer jakker, og hvis de tilfældigvis er på udsalg, så bliver jeg kun glad :D


Jeg har denne i ruskind fra Vero Moda som jeg er glad for. Min er vist en L/42 og meget tilsvarende i størrelsen :)
https://www.veromoda.com/dk/da/vm/shop-pr.-kategori/jakker/ruskind-jakke-10191094.html?cgid=vm-jackets&dwvar_colorPattern=10191094_OldRose
Billede
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15143

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Zonta » 10. jul 2019, 07:51

Jeg skal starte job (kontor, men ikke på spadserer-dragt-måden), men jeg har gået hjemme i snart to år og min dagligdagsuniform består mest af komfortabelt joggingtøj :genert:

Jeg mangler virkelig nogle forslag til hvad faen jeg skal købe - jeg mangler ALT! Bukser, kjoler, sko osv. Jeg vægter komfort meget højt og samtidig har jeg den udfordring, at jeg ser gravid ud - uden at være det. Dvs., at alt der skærer lige under brystet er no-go, for det får mig kun til at se endnu mere gravid ud. Jeg er nok en str. 44-ish. Er der nogle af jer, der har nogle gode forslag?
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Plussize-tråden

Indlægaf musling » 10. jul 2019, 07:53

Zonta skrev:Jeg skal starte job (kontor, men ikke på spadserer-dragt-måden), men jeg har gået hjemme i snart to år og min dagligdagsuniform består mest af komfortablet joggingtøj :genert:

Jeg mangler virkelig nogle forslag til hvad faen jeg skal købe - jeg mangler ALT! Bukser, kjoler, sko osv. Jeg vægter komfort meget højt og samtidig har jeg den udfordring, at jeg ser gravid ud - uden at være det. Dvs., at alt der skærer lige under brystet er no-go, for det får mig kun til at se endnu mere gravid ud. Jeg er nok en str. 44-ish. Er der nogle af jer, der har nogle gode forslag?


Prøv at kigge på zalando efter mærket "evans" - det er pænt, klassisk, afslappet og fint og så er det voldsomt behageligt at have på.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9796

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Tilly » 11. jul 2019, 09:36

Zonta skrev:Jeg skal starte job (kontor, men ikke på spadserer-dragt-måden), men jeg har gået hjemme i snart to år og min dagligdagsuniform består mest af komfortabelt joggingtøj :genert:

Jeg mangler virkelig nogle forslag til hvad faen jeg skal købe - jeg mangler ALT! Bukser, kjoler, sko osv. Jeg vægter komfort meget højt og samtidig har jeg den udfordring, at jeg ser gravid ud - uden at være det. Dvs., at alt der skærer lige under brystet er no-go, for det får mig kun til at se endnu mere gravid ud. Jeg er nok en str. 44-ish. Er der nogle af jer, der har nogle gode forslag?

Jeg synes også Soaked in Luxury og Kaffe laver meget fint tøj jeg tænker godt kan bruges til kontorbrug. Begge mærker forhandles bl.a. ved Companys (butik og online).
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Plussize-tråden

Indlægaf FrøkenM » 11. jul 2019, 09:38

Zonta skrev:Jeg skal starte job (kontor, men ikke på spadserer-dragt-måden), men jeg har gået hjemme i snart to år og min dagligdagsuniform består mest af komfortabelt joggingtøj :genert:

Jeg mangler virkelig nogle forslag til hvad faen jeg skal købe - jeg mangler ALT! Bukser, kjoler, sko osv. Jeg vægter komfort meget højt og samtidig har jeg den udfordring, at jeg ser gravid ud - uden at være det. Dvs., at alt der skærer lige under brystet er no-go, for det får mig kun til at se endnu mere gravid ud. Jeg er nok en str. 44-ish. Er der nogle af jer, der har nogle gode forslag?

Jeg havde praktikplads på et kontor og der var jeg virkelig glad for Fiveunits. De laver gode, pæne bukser som er behagelige at have på.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Plussize-tråden

Indlægaf LaMariposa » 11. jul 2019, 09:41

Zonta skrev:Jeg skal starte job (kontor, men ikke på spadserer-dragt-måden), men jeg har gået hjemme i snart to år og min dagligdagsuniform består mest af komfortabelt joggingtøj :genert:

Jeg mangler virkelig nogle forslag til hvad faen jeg skal købe - jeg mangler ALT! Bukser, kjoler, sko osv. Jeg vægter komfort meget højt og samtidig har jeg den udfordring, at jeg ser gravid ud - uden at være det. Dvs., at alt der skærer lige under brystet er no-go, for det får mig kun til at se endnu mere gravid ud. Jeg er nok en str. 44-ish. Er der nogle af jer, der har nogle gode forslag?


Anna Field har også mange fine ting og kvaliteten er god til prisen :)
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Spjaerten » 11. jul 2019, 09:46

Jeg er 40 og en 44-46 / XL i h&m str.
Jeg har virkelig meget h&m tøj, også til arbejdsbrug.
Synes de er geniale til ting til min kropsfacon.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2658

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Venus222 » 13. jul 2019, 20:17

Er der nogen af jer der har tilmeldt sig annoanno? Og i så fald hvad synes i? Jeg har tilmeldt nig, og er pt.svært begejstret for konseptet. :banan:

Til de uinviede, så er det et tøjabonnement. Hvor man får tilsendt 8-9stykker tøj hver 2.måned. Eller sjældnere, hvis man er til det. Det koster 100kr om måneden, og så betaler man for det tøj man beholder. Fragten er gratis.
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2658

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Venus222 » 14. jul 2019, 16:02

SurSødSovs skrev:
Venus222 skrev:Er der nogen af jer der har tilmeldt sig annoanno? Og i så fald hvad synes i? Jeg har tilmeldt nig, og er pt.svært begejstret for konseptet. :banan:

Til de uinviede, så er det et tøjabonnement. Hvor man får tilsendt 8-9stykker tøj hver 2.måned. Eller sjældnere, hvis man er til det. Det koster 100kr om måneden, og så betaler man for det tøj man beholder. Fragten er gratis.


Det gad jeg såååååå godt :genert: Det lyder som en behagelig måde at prøve tøj på i stedet for bare at vælge det samme


Det er det virkelig også. :) Man får tildelt en stylist, og man kan vælge at modtage et opkald og tale med hende om hendes forslag til tøj, hvad man mangler mm.
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Plussize-tråden

Indlægaf musling » 15. jul 2019, 16:26

Jeg har en veninde, der har prøvet annoanno.
Hun fik tilsendt tøj hun aldrig i sin vildeste fantasi selv kunne finde på at købe, men tøjet var bare så fantastisk til hende, at hun vist har beholdt det meste.

Selv er jeg vist ikke modig nok - men positiv overfor konceptet! :D
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15143

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Zonta » 20. jul 2019, 20:40

Er der nogen af jer, der har gode erfaringer med nogle shorts til at have under kjoler? De må gerne være i spanx-stof (ved ikke hvad det hedder - tyk nylon? :lol: ), men skal ikke være sådan decideret shapewear, for jeg bliver sindssyg af at have det på :lol:
0
J, juli 2018.

Tilbage til "Mode"