Plussize-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 618
Likede indlæg: 4558

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Filipai » 8. jun 2018, 12:22

Tilly skrev:
Filipai skrev:
Tilly skrev:Så har jeg lige fået min nye fine badedragt med posten:

A6F45977-C8AB-406F-AA79-D53C588310F7.jpeg

Jeg er SÅ tilfreds med den :love2: Så vil gerne anbefale den til andre der er på udkig efter ny badedragt denne sommer. Jeg synes virkelig den giver mig en fin form, den er klædelig på bagdelen og får skjult mine mavedeller lidt.

Hvordan er størrelsen? Og hvor lang levering var der? Og hvordan er bhdelen, foret eller sådan man kommer til at vise lidt hvis man er i koldt vand :genert:
Synes det er underligt den går fra L til 2XL :/

Jeg købte den i str 14-16 (som skulle svare til dansk str 42-44), og det er de to størrelser jeg pt svinger i mellem, så jeg vil mene at den er "true to size".

Og den har formstøbte skåle i bh delen, så ingen fare for at nipples kan ses igennem. Skålene er lige en lille smule for store til mig, men jeg har heller ikke så store bryster. Men det er ikke noget jeg tror andre kan se når jeg har badedragten på, men jeg kan jo selv mærke det.

Og jeg fik den på præcis en uge. Bestilte sidste fredag.

Super. Sizecharten passer bare slet ikke, for der står den at 14 og 16 skulle være medium, jeg blev forvirret. Men jeg plejer også være 42-44, men så til gengæld i en str L-Xl, derfor jeg tøvede med 2XL. Til gengæld har jeg ret så stor barm, har ikke brug for støtten, men de skal jo helst kunne skjules bare en smule. Jeg tror sgu jeg griber chancen, den er ganske skøn! Tak for svar :kys:
1
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 52
Likede indlæg: 889

Indlægaf Alphilia » 8. jun 2018, 14:45

Er der nogen, der har erfaring med Cellbes og Ellos, især ift returnering?

Ja, jeg er total net-shoppe novice, kender kun Zalando og det er jo nemt at returnere. Synes det lyder besværligt de andre steder?
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 783
Likede indlæg: 14749

Indlægaf Juki » 8. jun 2018, 14:48

Filipai skrev:
Juki skrev:
Filipai skrev:

Jeg er SÅ tilfreds med den :love2: Så vil gerne anbefale den til andre der er på udkig efter ny badedragt denne sommer. Jeg synes virkelig den giver mig en fin form, den er klædelig på bagdelen og får skjult mine mavedeller lidt.

Hvordan er størrelsen? Og hvor lang levering var der? Og hvordan er bhdelen, foret eller sådan man kommer til at vise lidt hvis man er i koldt vand :genert:

Hvorfor er det mærkeligt?

Der står hvad de størrelser svarer til :)

Jamen jeg synes det er underligt at der ikke findes en størrelse xl ? Er der noget galt i det? De andre går fra 14-16, 16-18 osv , men der er ingen 12-14 som jeg nok normalt ville vælge, derfor ville det være rart med lidt respons på størrelsen

Nå, sorry. Jeg troede du mente det var underligt at størrelserne startede fra L.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 783
Likede indlæg: 14749

Indlægaf Juki » 8. jun 2018, 14:53

Alphilia skrev:Er der nogen, der har erfaring med Cellbes og Ellos, især ift returnering?

Ja, jeg er total net-shoppe novice, kender kun Zalando og det er jo nemt at returnere. Synes det lyder besværligt de andre steder?

Kun Ellos af de to.

Det har altid fungeret upåklageligt. Jeg undrede mig dog da jeg skulle returnere noget sidst. Hvis man mister sin returlabel skal man selv printe en ud med en laserprinter. Det blev dog ikke aktuelt at returnere alligevel så jeg fik ikke kontaktet dem ang. hvorfor det lige skulle være en laserprinter. Det har jeg aldrig oplevet før.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 519
Likede indlæg: 11223

Indlægaf Flora » 8. jun 2018, 20:13

Alphilia skrev:Er der nogen, der har erfaring med Cellbes og Ellos, især ift returnering?

Af de to har jeg kun prøvet Ellos. Det fungerer udmærket, men man skal selv betale returfragt. Af samme årsag er jeg holdt op med at handle hos dem. Gider ikke betale for at få lov at prøve tøjet.
2
Brugeravatar
musling
Kort karma: 79
Likede indlæg: 1009

Indlægaf musling » 11. jun 2018, 11:22

Hvor køber I badetøj?

Jeg vil gerne have en ny badekjole, dvs badedragt med skørt. Jeg har tidligere købt en hos cellbes og den sidder virkelig godt, er pæn og i en fornuftig prisklasse, men de har endnu ikke fået nyt på deres hjemmeside og de modeller de har, passer ikke til mig.
Så nu søger jeg et nyt sted - men jeg vil ikke give 800 kr som dem fra Plaisir koster. Hvor skal jeg lede? (gerne et sted med nem/gratis retur!)
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 618
Likede indlæg: 4558

Indlægaf Filipai » 11. jun 2018, 14:50

musling skrev:Hvor køber I badetøj?

Jeg vil gerne have en ny badekjole, dvs badedragt med skørt. Jeg har tidligere købt en hos cellbes og den sidder virkelig godt, er pæn og i en fornuftig prisklasse, men de har endnu ikke fået nyt på deres hjemmeside og de modeller de har, passer ikke til mig.
Så nu søger jeg et nyt sted - men jeg vil ikke give 800 kr som dem fra Plaisir koster. Hvor skal jeg lede? (gerne et sted med nem/gratis retur!)

Min lokale bilka har haft 3-4 forskellige badedragter med skørt. Jeg mener de gik op til str 56 og kostede omkring 250 kr :)
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1263
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 15150
Kontakt:

Indlægaf Ado » 11. jun 2018, 14:53

musling skrev:Hvor køber I badetøj?

Amazon.co.uk. Søg på swim dresses. Der er så mange fine.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 40
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 703

Indlægaf Anlewi » 11. jun 2018, 18:01

0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
musling

Indlægaf musling » 11. jun 2018, 18:49

Anlewi skrev:http://divasbyannef.dk/33-badetoj

Jeg er vild med den i lilla, men jeg er ikke vild med prisen. :(
0
Brugeravatar
musling

Indlægaf musling » 11. jun 2018, 18:50

Jeg købte en i føtex sidste år, men måtte returnere den. Kan ske jeg lige skal kigge i Bilka.

Jeg har haft gang i amazon, men kan ske jeg lige skal prøve en mere intens jagt. Jeg havde nemlig også tænkt England, jeg synes bare det er lidt øv bøv, hvis jeg risikerer, at den sidder forkert/er forkert i størrelse og dermed skal sendes retur. Men når nu Cellbes ikke vil sælge mig en, må jeg jo finde andre løsninger.. :)
0
Chichu
Kort karma: 17
Likede indlæg: 617

Indlægaf Chichu » 11. jun 2018, 19:19

Jeg er glad for H&M's plussize badedragter. Har fx den her, som jeg elsker: http://www2.hm.com/da_dk/productpage.0455940003.html

Deres bikinier er også virkelig rare, har en med højtaljet underdel, så lækker.

De er lidt små i størrelsen, synes jeg, men de går jo op til størrelse 58.
0
Brugeravatar
musling

Indlægaf musling » 11. jun 2018, 19:38

Chichu skrev:Jeg er glad for H&M's plussize badedragter. Har fx den her, som jeg elsker: http://www2.hm.com/da_dk/productpage.0455940003.html

Deres bikinier er også virkelig rare, har en med højtaljet underdel, så lækker.

De er lidt små i størrelsen, synes jeg, men de går jo op til størrelse 58.

Men jeg vil gerne have en badekjole og det har HM ikke.. :)
0
Shmartiesh
Kort karma: 76
Likede indlæg: 1099

Indlægaf Shmartiesh » 11. jun 2018, 19:48

Jeg har denne. Købte den i 2016 tror jeg. Fra Ellos. Dog er jeg lidt træt af brystpartiet. Der er en vældig kavalergang.... :slem:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2207
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 21246

Indlægaf kidkomb » 11. jun 2018, 19:51

Tilly skrev:
Filipai skrev:

Jeg købte den i str 14-16 (som skulle svare til dansk str 42-44), og det er de to størrelser jeg pt svinger i mellem, så jeg vil mene at den er "true to size".

Og den har formstøbte skåle i bh delen, så ingen fare for at nipples kan ses igennem. Skålene er lige en lille smule for store til mig, men jeg har heller ikke så store bryster. Men det er ikke noget jeg tror andre kan se når jeg har badedragten på, men jeg kan jo selv mærke det.

Og jeg fik den på præcis en uge. Bestilte sidste fredag.

Hej Tilly, vil du fortælle hvad str bryster du har? Evt bare i et kort?
Jeg synes den ser SÅ sød ud, den badedragt, men jeg sporter en 70J i Change-størrelser (ca 75GG på dansk tror jeg) og jeg er vist en str 14-16, så hvis du feks er en 75D så går det måske lige, men er du 75B så går den vist ikke :blush2:
0
Don't give up
'Cause you have friends
-P. Gabriel

Tilbage til "Mode"