Hjælp mig med tøj til jobsamtale!

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Hjælp mig med tøj til jobsamtale!

Indlægaf Zonta » 11. mar 2019, 15:02

Tak for det, allesammen :D Jeg tror det gik godt - får svar på om jeg er kaldt til videre samtale indenfor en uge.

Der var en der havde taget træningstights og en rullekrave i sweatshirt-stof på... Altså jeg synes ikke man nødvendigvis skal dulle sig op (specielt ikke hvis man ikke gør det til daglig), men man må da gerne lige gøre en indsats :stoned:
11
J, juli 2018.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17194
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41808

Re: Hjælp mig med tøj til jobsamtale!

Indlægaf LaMariposa » 11. mar 2019, 15:23

Zonta skrev:
Der var en der havde taget træningstights og en rullekrave i sweatshirt-stof på... Altså jeg synes ikke man nødvendigvis skal dulle sig op (specielt ikke hvis man ikke gør det til daglig), men man må da gerne lige gøre en indsats :stoned:


Det var alligevel en frisk (i mangel af bedre ord) påklædning :D Det undrer mig, at man overhovedet kan få ideen at klæde sig sådan til en jobsamtale.

Anyways, håber du går videre :)
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11595
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18650

Re: Hjælp mig med tøj til jobsamtale!

Indlægaf PaleSeptember » 11. mar 2019, 15:50

LaMariposa skrev:
Zonta skrev:
Der var en der havde taget træningstights og en rullekrave i sweatshirt-stof på... Altså jeg synes ikke man nødvendigvis skal dulle sig op (specielt ikke hvis man ikke gør det til daglig), men man må da gerne lige gøre en indsats :stoned:


Det var alligevel en frisk (i mangel af bedre ord) påklædning :D Det undrer mig, at man overhovedet kan få ideen at klæde sig sådan til en jobsamtale.

Anyways, håber du går videre :)


Hun havde set TS' første billeder i tråden her og tænkt: "Hvis hun kan, så kan jeg også" :-D

Held og lykke TS! Det seneste tøj, du har postet er superfint!
13
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Hjælp mig med tøj til jobsamtale!

Indlægaf Zonta » 11. mar 2019, 20:13

PaleSeptember skrev:
LaMariposa skrev:
Zonta skrev:
Der var en der havde taget træningstights og en rullekrave i sweatshirt-stof på... Altså jeg synes ikke man nødvendigvis skal dulle sig op (specielt ikke hvis man ikke gør det til daglig), men man må da gerne lige gøre en indsats :stoned:


Det var alligevel en frisk (i mangel af bedre ord) påklædning :D Det undrer mig, at man overhovedet kan få ideen at klæde sig sådan til en jobsamtale.

Anyways, håber du går videre :)


Hun havde set TS' første billeder i tråden her og tænkt: "Hvis hun kan, så kan jeg også" :-D

Held og lykke TS! Det seneste tøj, du har postet er superfint!

:lol: :lol: :lol:
0
J, juli 2018.

Tilbage til "Mode"