Går du i sort?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6297
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14875

Re: Går du i sort?

Indlægaf Ata » 5. maj 2019, 19:31

Jeg går meget i sort. Nok 75 % sort.

Jeg er også vinterbleg, men har meget mørkt hår og sorte bryn og vipper og synes, at der er mange lyse farver, der får mig til at se endnu mere bleg og syg ud. Derudover er sort tøj bare så nemt. Det passer altid sammen. :-D
1
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Går du i sort?

Indlægaf Jedi » 6. maj 2019, 06:07

Er helt klart en 90er goth i hjertet. Er også mega-bleg. Jeg synes dog ikke, at sort fra top til tå klæder så mange over 30, så er begyndt med de navy og grå nuancer.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16226
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1406
Likede indlæg: 30204

Re: Går du i sort?

Indlægaf TinaW » 6. maj 2019, 06:19

Jeg har en del sort, primært cardigans, undertrøjer og pæne bukser. Men det er stort set altid kombineret med noget, med lidt mere farve/spræl.
Helt sort, fra top til tå, sker kun i forbindelse med begravelse.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Går du i sort?

Indlægaf kidkomb » 6. maj 2019, 06:30

Jeg tror vitterligt ikke at jeg kan svinge mig op til at have markante holdninger om andres farvevalg af tøj.
Jeg har ret meget sort. Sort klæder mig, da mit rødbrune hår gør at det ikke bliver sort i sort.
Emo kan det vist først blive hvis man også har knaldsort hår og makeup på?
Jeg er klart bedst i støvet militær-grøn fordi det fremhæver det grønne i mine øjne, så jeg har en del t-shirts i den farve.
Jeg ville faktisk gerne eje noget karrygult her mens det peaker, for den farve er god til mig, men jeg er for nærrig og jeg har tøj nok lige nu.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Går du i sort?

Indlægaf Prosperity74 » 6. maj 2019, 07:00

Jeg har en hel del tøj i sort, bukser, jeans, toppe, bh’er, lidt strik trøjer. Når jeg køber sko, støvler mm, vil jeg helst have det i sort
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Går du i sort?

Indlægaf lillebjoern » 6. maj 2019, 07:17

Ja, jeg går en del i sort, men er blevet "bedre" til at købe farver efterhånden som jeg er blevet ældre. Jeg elsker farver, men gik altid i sort da jeg var yngre, fordi det slankede og skjulte min krop. Dog har jeg stadig flest sorte bukser, da jeg synes det er nemmest at sætte sammen med farver.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Går du i sort?

Indlægaf Ally » 6. maj 2019, 07:24

Jeg går rigtig meget i sort; størstedelen af min garderobe er sort tøj og jeg elsker det :love: Jeg har da T-shirts, trøjer og bluser i farver, men elsker mit sorte tøj.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24643

Re: Går du i sort?

Indlægaf LaScrooge » 6. maj 2019, 08:57

Det kan helt sikkert både give et trist, dystert, sjusket og emo-agtigt udtryk hvis man er helt klædt i sort, men det samme kan gøre sig gældende for alt tøj uanset farvepalette. Det afhænger jo af stil, udtryk, styling og de enkelte beklædningsgenstande. Jeg synes en sort silhuet kan være både elegant, stilet og sexet og det uanset om det er bikerlook, sort aftenkjole eller skræddersyet suit på ledelsesgangen. Så længe det passer til den det sidder på og er stilsikkert udført.

Og ja, jeg går i sort. Jeg har næsten altid noget sort på - enten sorte strømpebukser, sort fra livet og ned eller helt sortklædt. Typisk har jeg farve på accessories såsom tørkælder, smykker, sweater, negle, eller sko på i mørke, men ikke sorte, farver. Jeg har også masser af farvet tøj jeg bruger, men det er sjældent at jeg er i pangfarve-mønstermix fra top til tå, og det tror jeg skyldes, at jeg skyer sneakers og almindeligtfarvet denim som pesten, - min stil er bare mere til tone-i-tone, douce kombineret med klare farver, større farveflader og mindre der popper. Og så sort.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 88
Likede indlæg: 901

Re: Går du i sort?

Indlægaf Jydepigen » 6. maj 2019, 13:03

Jeg elsker sort tøj - det er bare klassisk :D
Ca. 80-85 % af min garderobe består af sort tøj. Og det har den faktisk altid gjort.
Jeg føler mig sikker i det - er ikke meget for at skille mig ud. Derudover er jeg overvægtig, så føler at sort slanker bedre. Kan sagtens være klædt i sort fra top til tå.
Jeg prøver at tage flere farver ind i min garderobe - specielt nu her hvor der er mange farver og mønstre på mode. Men synes at det er skide flot på folk med farver - men hold op hvor føler jeg mig hurtigt forkert i det.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Går du i sort?

Indlægaf zembra1986 » 6. maj 2019, 13:11

Jydepigen skrev:Jeg elsker sort tøj - det er bare klassisk :D
Ca. 80-85 % af min garderobe består af sort tøj. Og det har den faktisk altid gjort.
Jeg føler mig sikker i det - er ikke meget for at skille mig ud. Derudover er jeg overvægtig, så føler at sort slanker bedre. Kan sagtens være klædt i sort fra top til tå.
Jeg prøver at tage flere farver ind i min garderobe - specielt nu her hvor der er mange farver og mønstre på mode. Men synes at det er skide flot på folk med farver - men hold op hvor føler jeg mig hurtigt forkert i det.


Jeg synes det er rigtig ærgerligt at folk der er overvægtige mange gange, har en tendens til at "gemme sig" i sort tøj. I/du skal da gå i det du har lyst til, og skide hul på din vægt.......prøv om du kan bære det med stolthed :kys: Jeg vil hellere se en overvægtig i farvestrålende tøj end at vedkommende prøver at gemme sig væk i sorte klæder, og kender til andre som jeg har taget denne snak med, som har det på samme måde.

Håber ikke du misforstår mit indlæg. Jeg ved godt det helt sikkert er meget nemmere sagt end gjort. Men bare lidt opmuntring som måske kunne give dig lidt mere mod på farver......hvis du altså har lysten til at gå i dem :)
1
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 88
Likede indlæg: 901

Re: Går du i sort?

Indlægaf Jydepigen » 6. maj 2019, 13:35

zembra1986 skrev:
Jydepigen skrev:Jeg elsker sort tøj - det er bare klassisk :D
Ca. 80-85 % af min garderobe består af sort tøj. Og det har den faktisk altid gjort.
Jeg føler mig sikker i det - er ikke meget for at skille mig ud. Derudover er jeg overvægtig, så føler at sort slanker bedre. Kan sagtens være klædt i sort fra top til tå.
Jeg prøver at tage flere farver ind i min garderobe - specielt nu her hvor der er mange farver og mønstre på mode. Men synes at det er skide flot på folk med farver - men hold op hvor føler jeg mig hurtigt forkert i det.


Jeg synes det er rigtig ærgerligt at folk der er overvægtige mange gange, har en tendens til at "gemme sig" i sort tøj. I/du skal da gå i det du har lyst til, og skide hul på din vægt.......prøv om du kan bære det med stolthed :kys: Jeg vil hellere se en overvægtig i farvestrålende tøj end at vedkommende prøver at gemme sig væk i sorte klæder, og kender til andre som jeg har taget denne snak med, som har det på samme måde.

Håber ikke du misforstår mit indlæg. Jeg ved godt det helt sikkert er meget nemmere sagt end gjort. Men bare lidt opmuntring som måske kunne give dig lidt mere mod på farver......hvis du altså har lysten til at gå i dem :)


Tak for puffet og opbakningen zebra ;) Jeg prøver virkelig også at få flere farver ind i garderoben, men det er en øvelse, når jeg har været vant til sort i over 20 år. Jeg synes også selv, at andre overvægtige er skide flotte i farver.. Så nok noget med en vanesag herfra.
Men det er sjovt hvordan mit humør har en indflydelse på hvilket farve tøj jeg har på.
1
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Går du i sort?

Indlægaf zembra1986 » 6. maj 2019, 13:41

Jydepigen skrev:
zembra1986 skrev:
Jydepigen skrev:Jeg elsker sort tøj - det er bare klassisk :D
Ca. 80-85 % af min garderobe består af sort tøj. Og det har den faktisk altid gjort.
Jeg føler mig sikker i det - er ikke meget for at skille mig ud. Derudover er jeg overvægtig, så føler at sort slanker bedre. Kan sagtens være klædt i sort fra top til tå.
Jeg prøver at tage flere farver ind i min garderobe - specielt nu her hvor der er mange farver og mønstre på mode. Men synes at det er skide flot på folk med farver - men hold op hvor føler jeg mig hurtigt forkert i det.


Jeg synes det er rigtig ærgerligt at folk der er overvægtige mange gange, har en tendens til at "gemme sig" i sort tøj. I/du skal da gå i det du har lyst til, og skide hul på din vægt.......prøv om du kan bære det med stolthed :kys: Jeg vil hellere se en overvægtig i farvestrålende tøj end at vedkommende prøver at gemme sig væk i sorte klæder, og kender til andre som jeg har taget denne snak med, som har det på samme måde.

Håber ikke du misforstår mit indlæg. Jeg ved godt det helt sikkert er meget nemmere sagt end gjort. Men bare lidt opmuntring som måske kunne give dig lidt mere mod på farver......hvis du altså har lysten til at gå i dem :)


Tak for puffet og opbakningen zebra ;) Jeg prøver virkelig også at få flere farver ind i garderoben, men det er en øvelse, når jeg har været vant til sort i over 20 år. Jeg synes også selv, at andre overvægtige er skide flotte i farver.. Så nok noget med en vanesag herfra.
Men det er sjovt hvordan mit humør har en indflydelse på hvilket farve tøj jeg har på.


Kan godt forstille mig det må være svært at omstille sig fra at have gået sort i så lang tid. Det kræver helt sikkert øvelse og en overgang. Det er ikke bare lige noget man gør :)
1
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11591
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18647

Re: Går du i sort?

Indlægaf PaleSeptember » 6. maj 2019, 16:25

Jeg synes, det er kedeligt med helt sort tøj. Jeg har selv et par sorte bukser, en sort nederdel og sorte leggings og har også lige investeret i en sort blazer, men kun fordi jeg ikke kunne finde den i mørkegrå. Jeg foretrækker farver, og har åbenbart lige nu i en alder af 43 en obsession med lyserød i diverse variationer. Men det klæder faktisk min blege hud og mit afblegede hår. Jeg har dog også andre farver.
2
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Går du i sort?

Indlægaf Imahawaiigirl » 6. maj 2019, 18:27

If it’s not black - put it back.

Det er nogenlunde mit shoppemotto. En absurd stor del af min garderobe er sort, og jeg går gerne i helt sorte outfits.

Jeg har ofte lyst til at give den fuld Rebekka med fede items og farver, men jeg føler mig måske alligevel ikke så godt tilpas med at vække opsigt. Jeg ved godt at der sikkert ikke er en kæft der lægger mærke til mig, men det føles sådan...

Desuden synes jeg ikke rigtigt at nogen farver klæder mig. Jo - navy, men det kan man jo nærmest ikke tillade sig at kalde en farve.
3
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Går du i sort?

Indlægaf HappyPaww » 6. maj 2019, 19:11

Det mest irriterende ved at have en meget sort garderobe, er at det kan være svært at finde bestemte ting i skabet :lol:
3

Tilbage til "Mode"