Tøj til jobsamtale

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Tøj til jobsamtale

Indlægaf ina » 17. jun 2019, 11:42

Jeg skal til jobsamtale og jeg er rigtig meget i tvivl om hvad jeg skal tage på. Mit skab indeholder ikke rigtig noget egnet og jeg kan ikke nå at købe noget.

Det er en styrelse, og jeg har selv to muligheder pt.:

Mørkeblå bukser, sort t-shirt - her kan min tattoo på indersiden af den ene overarm skimtes.

ELLER

nedenstående kjole

Begge med sorte ballerinaer til. Hvad synes I?

BD9E8CE5-C080-4CA7-99C2-52A951F556A9.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Tøj til jobsamtale

Indlægaf FrøkenM » 17. jun 2019, 11:51

Jeg havde valgt kjolen, lige umiddelbart :)

Jeg har selv en tatovering på håndleddet og planer om at skjule dem til forhåbentlig kommende jobsamtaler, men jeg tænker ikke det er et problem at vælge tøj så det kan ses lidt. Jeg har det sådan at hvis man ikke kan acceptere diskrete tatoveringer så er det nok ikke mig man skal have ansat.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Tøj til jobsamtale

Indlægaf ina » 17. jun 2019, 12:31

FrøkenM skrev:Jeg havde valgt kjolen, lige umiddelbart :)

Jeg har selv en tatovering på håndleddet og planer om at skjule dem til forhåbentlig kommende jobsamtaler, men jeg tænker ikke det er et problem at vælge tøj så det kan ses lidt. Jeg har det sådan at hvis man ikke kan acceptere diskrete tatoveringer så er det nok ikke mig man skal have ansat.


Jeg føler mig også bedst tilpas i kjolen, så er glad for at du siger den :D
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Tøj til jobsamtale

Indlægaf JoyNips » 17. jun 2019, 12:36

Vælg det, du føler dig bedst tilpas i (så længe det ikke er joggingtøj og crocs...)

Begge de ting du beskriver/viser ville være helt fine her i min styrelse, stort set uanset jobtitel.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27071

Re: Tøj til jobsamtale

Indlægaf ajnaM » 17. jun 2019, 12:45

Klart kjolen.

Hvis du selv er mest tilpas i den, hvad skulle så gøre, at du valgte det andet? Altså, er det en arbejdsplads, hvor kjolen ville være problematisk? I så fald ville det måske hjælpe med et par tætte, sorte strømper?
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Tøj til jobsamtale

Indlægaf ina » 17. jun 2019, 12:50

ajnaM skrev:Klart kjolen.

Hvis du selv er mest tilpas i den, hvad skulle så gøre, at du valgte det andet? Altså, er det en arbejdsplads, hvor kjolen ville være problematisk? I så fald ville det måske hjælpe med et par tætte, sorte strømper?


Jeg tror ikke den ville være problematisk, jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg tænker.. :genert: Jeg vil bare virkelig gerne have jobbet og er nervøs for at give et forkert førstehåndsindtryk (måske jeg allerede har det, han ringede og inviterede til jobsamtale, mens jeg stod i mine børns børnehave og ikke kunne komme derfra, inkl. et barn (ikke mit eget) der skreg i baggrunden :genert: ).

Men jeg er glad for at I alle siger kjolen, så bliver det den. Enten med eller uden strømpebukser.
0

Tilbage til "Mode"