Sko til græsslåning

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55893
Kontakt:

Re: Sko til græsslåning

Indlægaf Ado » 1. jul 2019, 07:34

vibbsen skrev: så har du stadig til gode at opleve HVOR NEDEREN det er at slå græs....



Noooo! Det er det mest zen-agtige havearbejde, der findes. :dåne:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Sko til græsslåning

Indlægaf vibbsen » 1. jul 2019, 10:49

Ado skrev:
vibbsen skrev: så har du stadig til gode at opleve HVOR NEDEREN det er at slå græs....



Noooo! Det er det mest zen-agtige havearbejde, der findes. :dåne:


I så fald så har jeg gratis zen til uddeling :-D :-D
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Death_By_Chocolate
Indlæg: 56
Tilmeldt: 14. jul 2019, 15:20
Kort karma: 4
Likede indlæg: 137

Re: Sko til græsslåning

Indlægaf Death_By_Chocolate » 14. jul 2019, 15:52

Korte gummistøvler.
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Sko til græsslåning

Indlægaf Ally » 14. jul 2019, 18:33

Typisk gummistøvler.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Sko til græsslåning

Indlægaf Artem » 15. jul 2019, 18:25

Silver skrev:
vibbsen skrev:Du skal slå græs.....Det er ikke en modeopvisning.....De bedste sko til græsslåning er dem som man ikke gider bruge til andre ting.......

Beklager, men hvis dit fokus på hvilke sko du skal iføre dig, når du skal slå græs, så har du stadig til gode at opleve HVOR NEDEREN det er at slå græs....



Jeg har absolut INTET imod at slå græs. Jeg synes det er noget af det hyggeligste. Og med en overskuelig størrelse have, så er det ikke dét, der skal ødelægge mit humør :)

At det ikke er en modeopvisning er jeg klar over - men derfor kan jeg jo godt prioritere sko der er behagelige, sko der aflaster mine fødder og min ryg, sko der beskytter mod grene etc. der bliver slynget afsted imod mine fødder, sko der ikke gør mig ondt at smadre, fordi de bliver møgbeskidte. Jeg ligger ikke inde med gamle sko, jeg bare kan bruge.

Derfor kunne det jo være, at andre kunne give mig inspiration eller ideer, ved at fortælle hvad de bruger til græsslåning. Også selvom det ikke er et modeshow.....

Helt ærligt, vil det mest fornuftige være at bruge sikkerhedssko. Ved godt det ikke er et lovkrav som privatperson, men i jobsammenhæng er det.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Sko til græsslåning

Indlægaf JoyNips » 16. jul 2019, 07:52

Jeg bruger bare et par sneakers som er blevet degraderet til havearbejde.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Mode"