Vandtæt rygsæk?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
AlmostFamous35
Indlæg: 241
Tilmeldt: 4. jan 2016, 08:41
Kort karma: 30
Likede indlæg: 372

Vandtæt rygsæk?

Indlægaf AlmostFamous35 » 1. aug 2019, 07:41

Jeg er begyndt at cykle på arbejde, så har brug for en god vandtæt rygsæk, så PC og skiftetøj er i tørvejr :-D

Jeg har allerede en Rains rygsæk. Og den er jo fin i selve materialet, men den slipper regn ind i siderne ved klappen, og så er vi lige vidt. Men den var lyserød og forholdsvis pæn, så tjekkede den ikke ordentligt igennem. Plus de regnvejr vi har for tiden jo er hardcore.

Er lidt ude i én af dem, hvor man ligesom “folder” toppen nogle gange, dem som kurérbude også bruger.

Men dels kan jeg ikke hitte ud af, hvad jeg skal google efter, dels kan I jo godt have et bedre bud :D
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Vandtæt rygsæk?

Indlægaf Spjaerten » 1. aug 2019, 07:58

Ucon acrobatics er mærket på min sidekammerats rulle rygsæk
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Vandtæt rygsæk?

Indlægaf Misantropen » 1. aug 2019, 08:02

Hvad med et regnslag, hvis du ellers er glad for tasken? De fås bl.a ved cykekhandlere, men kan sikkert findes billigere andre steder.

Ellers vil jeg anbefale dig at kigge på outdoor-tasker. Ikke store vandre- eller backpackrygsække :D Men almindelige hverdagsrygsække.
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Vandtæt rygsæk?

Indlægaf Artem » 1. aug 2019, 08:09

AlmostFamous35 skrev:Er lidt ude i én af dem, hvor man ligesom “folder” toppen nogle gange, dem som kurérbude også bruger.

Ved ikke hvad de hedder med fik sådan en til København marathon, og det virker da smart nok. :gogo:
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Vandtæt rygsæk?

Indlægaf Muspel » 1. aug 2019, 08:10

AlmostFamous35 skrev:Jeg er begyndt at cykle på arbejde, så har brug for en god vandtæt rygsæk, så PC og skiftetøj er i tørvejr :-D

Jeg har allerede en Rains rygsæk. Og den er jo fin i selve materialet, men den slipper regn ind i siderne ved klappen, og så er vi lige vidt. Men den var lyserød og forholdsvis pæn, så tjekkede den ikke ordentligt igennem. Plus de regnvejr vi har for tiden jo er hardcore.

Er lidt ude i én af dem, hvor man ligesom “folder” toppen nogle gange, dem som kurérbude også bruger.

Men dels kan jeg ikke hitte ud af, hvad jeg skal google efter, dels kan I jo godt have et bedre bud :D


SKAL det være en rygsæk? Jeg har disse fra ortlieb, som klikkes fast på siden af bagstellet

https://cykelshoppen.dk/sidetasker/ortl ... U0QAvD_BwE

Der er sådan en skulderrem, som gør det nemt at gå med den også.

Så holder din regnjakke også lettere tæt, hvis du ikke har en taske på ryggen.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Vandtæt rygsæk?

Indlægaf Misantropen » 1. aug 2019, 08:23

De her skulle være vandtætte og har en top man folder :D
https://www.grunbag.eco/da/produktkategori/rygsaekke/

Det er regnslag som dette jeg mener, de findes også til cykelkurve https://www.spejdersport.dk/asivik-rain ... gL0OfD_BwE

Jeg har en rygsæk fra Salomon der hedder Agile, så vidt husker. Modellen fås i forskellige størrelser og er vandtæt.
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Vandtæt rygsæk?

Indlægaf Mangoness » 1. aug 2019, 10:43

Jeg kan anbefale XD bobby anti-tyveri rygsæk :) (jeg har selv en i XL i grå. Jeg valgte en XL til min 15.6" computer, fordi der var bedre plads).

Jeg var ude at cykle i øsende regnvejr den anden dag. En 10 minutters cykletur, hvor jeg var gennemblødt, da jeg kom hjem. Trøjen måtte vrides for vand, skoene var gennemblødte og ja, vandet kom helt ind til undertøjet. :genert:

Men computeren i tasken? Den var tør.

Jeg kan dog ikke anbefale den, hvis du skal have meget med af gangen, da den er lidt smal. Der er dog plads til lidt skiftetøj, og jeg skal selv have den med på en 2-dages tur til sverige som eneste bagage :) (så der er både plads til toilettaske og lidt tøj)

Men du kan jo prøve at tage et kig på den i en taskebutik. :)

1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Vandtæt rygsæk?

Indlægaf Queen Molly » 1. aug 2019, 14:28

Jeg har købt en af dem man folder øverst og er rigtig glad for den.
Det er en drybag fra Thansen som vist kun kostede 150 kr for 30 liter. De har forskellige størrelser, men den er passende til en PC og diverse småting.
1

Tilbage til "Mode"