Zalando returseddel?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Finidut
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 26. feb 2016, 12:32
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1790

Re: Zalando returseddel?

Indlægaf Finidut » 3. jan 2020, 23:22

zembra1986 skrev:Min seneste ordre er fra ca. 1 uge før jul (en julegave) og der står på følgesedlen der lå i pakken:

Læg varene i æsken

Læg de originalt indpakkede varer i pakkeæsken. Luk den grundigt og sæt din returlabel oven på den gamle adresseseddel

Send returneringen

..........


Det er det samme der altid har stået der. Så man behøver ikke ligge en returseddel i pakken.


Well, da jeg registrerede min returnering for min seneste pakke 1. december, skrev Zalando i returneringsanmodningsmailen under ‘Hvad nu?’ og ‘Pak’, at man skulle pakke de varer, man ville returnere i pakken, vedlægge retursedlen og sætte pakkelabelen på pakken. Jeg ved ikke, om det stod på følgesedlen, men det stod i hvert fald i mailen, når man registrerede sin returnering. Så om du vil det eller ej, er det/var det i hvert fald lavet om. Jeg ved ikke, om de så har lavet det om igen mellem 1. december og en uge før jul, hvor du fik din pakke.
Senest rettet af Finidut 3. jan 2020, 23:30, rettet i alt 2 gange.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Zalando returseddel?

Indlægaf zembra1986 » 3. jan 2020, 23:26

Finidut skrev:
zembra1986 skrev:Min seneste ordre er fra ca. 1 uge før jul (en julegave) og der står på følgesedlen der lå i pakken:

Læg varene i æsken

Læg de originalt indpakkede varer i pakkeæsken. Luk den grundigt og sæt din returlabel oven på den gamle adresseseddel

Send returneringen

..........


Det er det samme der altid har stået der. Så man behøver ikke ligge en returseddel i pakken.


Well, da jeg registrerede min returnering for min seneste pakke 1. december, skrev Zalando i returneringsanmodningsmailen under ‘Hvad nu?’ og ‘Pak’, at man skulle pakke de varer, man ville returnere i pakken, vedlægge retursedlen og sætte pakkelabelen på pakken. Jeg ved ikke, om det stod på følgesedlen, men det stod i hvert fald i mailen, når man registrerede sin returnering. Så om du vil det eller ej, er det/var det i hvert fald lavet om. Jeg ved ikke, om de så har lavet det om igen mellem 1. december og en uge før jul, hvor du fik din pakke.


Så længe de skriver som de gør på følgesedlen, hvor de ikke nævner noget med at skulle inkludere en returseddel i pakken, så fortsætter jeg som hidtil.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Zalando returseddel?

Indlægaf kidkomb » 4. jan 2020, 05:13

Jeg returnerede i december og stod med samme problem. De nævner en returseddel eet sted og intet om den et andet.
Kontaktede kundeservice der sagde at ingen seddel var nødvendig.
Men så burde de måske lige få opdateret det hele vejen rundt, så folk ikke bliver forvirrede.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11604
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18656

Re: Zalando returseddel?

Indlægaf PaleSeptember » 4. jan 2020, 17:17

Jeg vedlægger kun retursedler i pakken, hvis jeg returnerer fra flere forskellige ordrer i samme pakke. Har returneret for kort tid siden uden problemer (uden returseddel).
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Mode"