Corona shopping

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Corona shopping

Indlægaf IrmaPigen » 8. apr 2020, 15:12

Jeg lurer på et par forårs loafers i pastelfarver el. pudderfarve.

Jeg har luret på nettet, hvor der er loafers nedsat med et par hundrede kroner. Der er mange skønne muligheder tilgængelig.

Men dels har jeg besværlige fødder der gerne vil have nogle hårde såler. Derfor foretrækker jeg ofte med sko at prøve fysisk i butik.

Dels har jeg hørt at når nu butikkerne åbner igen, ryger hele sortimentet på brand-udsalg for at få plads til nye varer.

Hvad mener I?
Købe på nettet nu med lille rabat, eller vente til butikkern åbner med mulighed før at prøve varen og købe med større rabat?
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Corona shopping

Indlægaf Stitch » 13. apr 2020, 16:29

Jeg ville vente. Mest fordi mine fødder er ret besværlige, så jeg skal altid helst prøve dem først. Og ekstra rabat ville ikke være at kimse af :)
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Corona shopping

Indlægaf IrmaPigen » 15. apr 2020, 06:53

Indtil videre ventet jeg. Men tjekker priser i netshops et par gange om ugen.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Corona shopping

Indlægaf Mangoness » 15. apr 2020, 10:33

Stitch skrev:Jeg ville vente. Mest fordi mine fødder er ret besværlige, så jeg skal altid helst prøve dem først. Og ekstra rabat ville ikke være at kimse af :)


x2. Mine fødder er også ret besværlige. Jeg skal tit også prøve flere størrelser og par for at finde det rigtige :)
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Mode"