Nederdel (elastisk)

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
DifferentGirl
Indlæg: 359
Tilmeldt: 20. jun 2016, 21:51
Kort karma: 42
Likede indlæg: 525

Nederdel (elastisk)

Indlægaf DifferentGirl » 26. okt 2020, 20:53

Kære alle

Jeg har købt to pencil skirts i elastisk, som jeg er super glad for, men (for der er et Kæmpe MEN), de kryber op, når jeg går.

Er der nogen af der har nogle gode råd til hvad man kan gøre. Har ikke lyst til at de skal blive nogle mini skirts.

Har set nogen anbefale en glat underkjole, men aner ikke om det hjælper.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Nederdel (elastisk)

Indlægaf zembra1986 » 27. okt 2020, 00:38

DifferentGirl skrev:Kære alle

Jeg har købt to pencil skirts i elastisk, som jeg er super glad for, men (for der er et Kæmpe MEN), de kryber op, når jeg går.

Er der nogen af der har nogle gode råd til hvad man kan gøre. Har ikke lyst til at de skal blive nogle mini skirts.

Har set nogen anbefale en glat underkjole, men aner ikke om det hjælper.


Nu går jeg ikke i sådanne nederdele længere, og det gør jeg ikke til dels pga. netop denne problematik med, at de kryber op. Jeg fandt aldrig en løsning, men håber da for dig den findes :)
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Nederdel (elastisk)

Indlægaf Misantropen » 27. okt 2020, 02:23

Det er meget sandsynligt de kravler op pga. materialet på dine strømpebukser, en lang jakke og hvad der ellers kommer i kontakt med nederdelenes stof.

En underkjole i et glat materiale forhindrer det og bør kunne løse problemet, hvis årsagen er materialerne.
1

Tilbage til "Mode"