Læder - bukser/leggings/nederdel/kjoler

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Læder - bukser/leggings/nederdel/kjoler

Indlægaf Wizzze » 4. feb 2016, 08:21

Skulle spørge om jeres erfaringer med læderbukser/leggings. Vælger I dem meget stramme/tætsiddende, og regner så med de giver sig over tid, og har de så gjort det? Eller vælger i versioner med lidt mere plads fra starten af?
Og hvordan med kjoler/nederdele (pencil modeller) ??
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Læder - bukser/leggings/nederdel/kjoler

Indlægaf Chachacha » 4. feb 2016, 09:25

Wizzze skrev:Skulle spørge om jeres erfaringer med læderbukser/leggings. Vælger I dem meget stramme/tætsiddende, og regner så med de giver sig over tid, og har de så gjort det? Eller vælger i versioner med lidt mere plads fra starten af?
Og hvordan med kjoler/nederdele (pencil modeller) ??

Jeg købte mine læderleggings meget stramme, og de sidder perfekt efter et par ganges brug :) Et godt tip er i øvrigt at tage tynde strømpebukser indenunder, som man så kan smide til vask hver gang. Så slipper man for det evige rense/vaskeproblem med dem. HVIS de skal vaskes, så følg hende hers råd: http://stylecaster.com/how-to-wash-leather-pants/

Min lædernederdel har ikke givet sig så meget, men den er også kort. Jeg forestiller mig, at en sådan især vil give sig ved lårene, hvis den er længere.
1
GoGetter
Indlæg: 93
Tilmeldt: 19. sep 2015, 12:32
Kort karma: 25
Likede indlæg: 171

Re: Læder - bukser/leggings/nederdel/kjoler

Indlægaf GoGetter » 6. feb 2016, 09:05

Det kommer også an på læderet. Jeg havde en nederdel i tyndt handskelæder. Den gav sig. Så havde jeg en i kraftigere læder, det gav sig stort set ikke.
1

Tilbage til "Mode"