Shapewear - hvad er godt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
ajnaM
Indlæg: 10090
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27612

Shapewear - hvad er godt?

Indlægaf ajnaM » 1. nov 2023, 10:33

Jeg skal bruge noget, der giver mig den mindst mulige talje. :lol:

Så hvad er godt? Det må gerne stramme godt til - og det må endelig ikke 'rulle ned' i løbet af aftenen, så jeg tænker, det skal være en 'onepiece' af en art.

Kom gerne med gode erfaringer og anbefalinger. :D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9870
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1863
Likede indlæg: 9593

Re: Shapewear - hvad er godt?

Indlægaf Spjaerten » 1. nov 2023, 11:34

Maidenform har altid været et godt mærke

Tænker Illum/magasin og wunderwear (hvis de stadig findes) kan hjælpe under alle omstændigheder med gode shape wears
0
Tryk på * :slem:
Akehurst2
Indlæg: 14239
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1272
Likede indlæg: 41074

Re: Shapewear - hvad er godt?

Indlægaf Akehurst2 » 1. nov 2023, 11:57

Jeg har været glad for både Triumph og Spanx - men altid body, ikke noget, der kan rulle op, hvis det ikke kan holdes nede af bukser.
0
didaa
Indlæg: 1719
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2379

Re: Shapewear - hvad er godt?

Indlægaf didaa » 1. nov 2023, 15:17

Måske Skims? Kim Kardashian kan da noget med en lille talje.

Ellers vil jeg også sige at Magasin er et godt bud. De har flere mærker, og jeg synes det kan være svært at finde str og model uden ordentlig vejledning.
0
ajnaM
Indlæg: 10090
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27612

Re: Shapewear - hvad er godt?

Indlægaf ajnaM » 1. nov 2023, 17:31

Købte en Spanx i Magasin, men selvom jeg normalt er L-XL og tog en M, synes jeg godt, den kunne sidde tættere. :genert: Så tror, den skal byttes igen.

Jeg forventer måske noget urealistisk, haha. Men altså - jeg er ude efter noget med en reel shape-effekt.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 10090
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27612

Re: Shapewear - hvad er godt?

Indlægaf ajnaM » 1. nov 2023, 17:32

didaa skrev:Måske Skims? Kim Kardashian kan da noget med en lille talje.

Ellers vil jeg også sige at Magasin er et godt bud. De har flere mærker, og jeg synes det kan være svært at finde str og model uden ordentlig vejledning.


Tror hun er blevet opereret for at få den lille talje. :lol:

Er lidt loren ved de der kendis-mærker. Men er der nogen, der har prøvet Skims, så kom gerne med anbefalinger!
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7588
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24680

Re: Shapewear - hvad er godt?

Indlægaf LaScrooge » 1. nov 2023, 19:02

ajnaM skrev:
didaa skrev:Måske Skims? Kim Kardashian kan da noget med en lille talje.

Ellers vil jeg også sige at Magasin er et godt bud. De har flere mærker, og jeg synes det kan være svært at finde str og model uden ordentlig vejledning.


Tror hun er blevet opereret for at få den lille talje. :lol:

Er lidt loren ved de der kendis-mærker. Men er der nogen, der har prøvet Skims, så kom gerne med anbefalinger!


Jeg tror Skims er loungewear mere end det er shapewear.

Hvis du er ude i et 8-tal, skal du måske søge mere i retning af vintagekorsager, som er beregnet til at give hvepsetalje? Altså, ikke ægte vintage, men en moderne producent i vintagestil.

Mondo Kaos har fx denne fra What Katie Did https://mondokaos.dk/products/what-kati ... er-i-peach, men jeg har set nogle, som er fra bryst til midt-hofte andre steder.

Der er også noget som denne: https://www.hoslohse.dk/vare/11398-natu ... -3011-skin
0
And we both know: I will be delicious
MissB
Indlæg: 2400
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2274

Re: Shapewear - hvad er godt?

Indlægaf MissB » 2. nov 2023, 03:49

Spanx. De har en afdeling i Illum. Og helt sikkert en body.
0
Brugeravatar
Dansemesteren
Indlæg: 700
Tilmeldt: 29. jul 2022, 09:44
Kort karma: 77
Likede indlæg: 3239

Re: Shapewear - hvad er godt?

Indlægaf Dansemesteren » 2. nov 2023, 12:27

Jeg købte den her shapebody på et tidspunkt da jeg skulle have en stram kjole på og gerne ville have ekstra va-va-woom effekt. Den gav i hvert fald turbo på taljen og formen. Jeg købte den bare i min normale størrelse, dvs. en M: https://www.zalando.dk/magic-bodyfashio ... 6-q11.html

Der er dog grænser for hvad almindeligt shapewear kan udrette, det kan allerhøjst udglatte, fremhæve og stramme lidt ind. Hvis du er ude efter en old fashioned hvepsetalje hvor du vil strammes adskillige centimeter ind, så tænker jeg ligesom Scrooge, at noget korsage/korset halløj nok er dit best bet. Det kan selv Spanx ikke klare. :D
0
Oh the train is coming
And I’m standing here to see
And it’s bringing my baby
Right back to me
ajnaM
Indlæg: 10090
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27612

Re: Shapewear - hvad er godt?

Indlægaf ajnaM » 2. nov 2023, 15:49

Dansemesteren skrev:Jeg købte den her shapebody på et tidspunkt da jeg skulle have en stram kjole på og gerne ville have ekstra va-va-woom effekt. Den gav i hvert fald turbo på taljen og formen. Jeg købte den bare i min normale størrelse, dvs. en M: https://www.zalando.dk/magic-bodyfashio ... 6-q11.html

Der er dog grænser for hvad almindeligt shapewear kan udrette, det kan allerhøjst udglatte, fremhæve og stramme lidt ind. Hvis du er ude efter en old fashioned hvepsetalje hvor du vil strammes adskillige centimeter ind, så tænker jeg ligesom Scrooge, at noget korsage/korset halløj nok er dit best bet. Det kan selv Spanx ikke klare. :D


Altså, jeg burde ret beset bruge lidt flere timer på løbebåndet for at få den rigtige effekt. :genert:

Meeen, det har jeg ikke tid til. :D Så må gå med det næstbedste.

Skal have en nederdel med stort skørt/fast taljebånd og en stram t-shirt på, så tror et korset vil blive tydeligt. Så jeg går med det strammeste sømløse shapewear, jeg kan finde.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20601
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 44155

Re: Shapewear - hvad er godt?

Indlægaf paint » 2. nov 2023, 17:45

Det må vist være det, man kalder 'instant fitness' :-D
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
ajnaM
Indlæg: 10090
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27612

Re: Shapewear - hvad er godt?

Indlægaf ajnaM » 2. nov 2023, 18:09

paint skrev:Det må vist være det, man kalder 'instant fitness' :-D


Jeg tror, mange mænd ville være overraskede over, hvor meget kvinder snyder. :P
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
MOGA
Indlæg: 4054
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Shapewear - hvad er godt?

Indlægaf MOGA » 10. apr 2024, 20:37

Dansemesteren skrev:Jeg købte den her shapebody på et tidspunkt da jeg skulle have en stram kjole på og gerne ville have ekstra va-va-woom effekt. Den gav i hvert fald turbo på taljen og formen. Jeg købte den bare i min normale størrelse, dvs. en M: https://www.zalando.dk/magic-bodyfashio ... 6-q11.html

Der er dog grænser for hvad almindeligt shapewear kan udrette, det kan allerhøjst udglatte, fremhæve og stramme lidt ind. Hvis du er ude efter en old fashioned hvepsetalje hvor du vil strammes adskillige centimeter ind, så tænker jeg ligesom Scrooge, at noget korsage/korset halløj nok er dit best bet. Det kan selv Spanx ikke klare. :D


Kravler den op?
0

Tilbage til "Mode"