Det grimmeste tøj, du har gået i?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Mani » 14. apr 2016, 06:38

Lathyrus skrev:
Lækre Arne skrev:
Lathyrus skrev:Jeg var teen i 90'erne og har også været med på underkjole udenpå bukserne, papegøje øreringe og mange farver i en sær kombi.

Mit 2-dags tøj var blå Levi's (egentlig helt fine) sammensat med hvid Only top, multifarvet strik i grøn/orange/hvid/pink, orange cowboyjakke og brune sko med orange strømper. Og en orange satin elastik i håret.

På efterskolen havde jeg først en periode med pang-farver og især saronger i spraglede mønstre var et hit, gerne med mine gule sko i lærredsstof.
Derefter blev det trompetbukser med underkjole og sidst en stil med min fars aflagte sømandsstrik kombineret med store øreringe.

Kønt var det ikk!!


Anna? :dåne:

Ej, det ved jeg godt du ikke er.
Men måske er du mig?

Jeg går konsekvent kun i grimt tøj. Eller i hvert fald noget mange mange mennesker aldrig ville iføre sig :lol:
Men det er min stil.

Engang ringede en af min venindes veninder. Hun ville lige låne en kjole af mig. Til den bad-taste-udklædningsfest hun skulle til.
Jeg prøvede ikke at blive fornærmet.

Men jeg ved det godt. Som regel rammer jeg. Men nogen gange er det altså lidt off :banan:



Nej, er ikk Anna ;)

Jeg fik afprøvet alt det mærkelige dengang og har idag en ret enkel og klassisk stil, peppet op med en "skæv" halskæde, støvler med fede detaljer ell lign. Får ofte ros for mit tøj og accessories den dag idag :blush2:

Men man ska da gå i det tøj/den stil som man selv synes er fed og føler sig godt tilpas i :gogo:


Den gang var det jo "en orange satin elastik i håret", "gule sko i lærredsstof" & "store øreringe" der udgjorde de fede detaljer :genert:

Og ja - jeg har også været der :lol:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Daine » 14. apr 2016, 18:03

Lathyrus skrev::lol: Ja, det kan da være at vi om 20 år kigger tilbage på 2016 og tænker "Hva pokker havde jeg lige gang i?!"


Næppe. Vi er da SÅ hotte her i 2016 :deer:

image.jpeg
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. apr 2016, 19:19

Efter at jeg begyndte primært at være sortklædt, har der ikke været så mange svipsere, men den tidlige periode, hvor der indgik sort nervøst velour i garderoben, var ikke så heldig.

Det var det egentlig heller ikke, da jeg i slut-20'erne fik smag for elementer af harajuku-stilen og rendte rundt med Hello Kitty-hårbøjle, matroskjole, ankelsokker i guldballerinaer, tylsskørt og små, mærkelige håndtasker. Det var godt, at jeg ikke kendte Ebay dengang.
2
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Aima » 14. apr 2016, 19:56

Udover den orange vindjakke, jeg havde på på blå mandag, kan jeg ikke komme i tanke om noget jeg synes var grimt. Jeg ville ønske, jeg havde gemt mine fløjlsbukser og mine retro-fodboldtrøjer.
0
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Mode"