Det grimmeste tøj, du har gået i?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Pyjamas » 7. apr 2016, 20:38

Jeg var konsekvent grimt klædt som teenager, det værste var klart min strikkede bukser med store huller HELE vejen, så jeg viste mine grønne, almindelige trusser.
Jeg fatter ikke, at mine forældre gav mig lov til at gå rundt sådan.

Ellers var jeg ude i mavebluser (som mest af alt var en bh), underkjoler, technobukser, Adidas-tøj og Buffalos.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12953
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3534
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55692
Kontakt:

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Ado » 7. apr 2016, 20:49

Nu er det godt nok ikke tøj, men på samme tid, som jeg klædte mig i badedragt og blazer, permanentede min mors veninde også mit hår. Hun var autodidakt frisør. Så først klippede hun etager i mit hår og bagefter permanentede hun det. Hvilket resulterede i en krans af krøller på issen og nogle halvtrætte krøller i nakken. Jeg lignede en garnnøgle.


Det må jo passe, da min lede onkel til en familiefest brølede, at jeg var den grimmeste unge han nogensinde havde set.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Vixen » 7. apr 2016, 20:58

Billede

Billede

Billede

Og min storesøster, som fyldte 10 år i 1990, havde et par gule cowboybukser, som der var blevet revet kæmpestore huller i. Hullerne blev så delvist lukket med sikkerhedsnåle og overskrevet med "poetiske" ord i sort sprittusch. De bukser var legendariske.


Jeg havde selv en beige sweatshirt med, hold nu fast, totter af grå, kunstig pels over det hele på ærmerne og på lommen på maven. Pelsen var fordelt ligesom på denne oppustelige morgenstjerne; metalspidserne var så bare grå "pels". :tie:

Billede
Senest rettet af Vixen 7. apr 2016, 21:02, rettet i alt 1 gang.
4
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Vixen » 7. apr 2016, 21:01

Jeg havde også et par brune velourbukser med svej.

Og sådan en her i "rå", forvasket lyserød - OGSÅ i en slags velour.

Billede

Og jeg elskede at sætte mit hår i stil med det her:
Billede
6
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Giraffie
Indlæg: 257
Tilmeldt: 2. jan 2016, 22:55
Kort karma: 14
Likede indlæg: 169

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Giraffie » 7. apr 2016, 21:22

Gik en gang til skole-hjem-samtale med en meget gul læbestift med glimmer i. Og nej, mine forældre sagde ikke noget.

Neon-grønne trompetbukser i badedragt-stof og en beige strikket sweater med ruskindslapper på albuerne. Så skulle vi sgu på McD.

Også gik pigerne med tørklæde en enkelt sæson. Ikke så det dækkede håret, mere som en gammel kone, der ville have det væk fra ansigtet og have lidt hold på det.
3
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Elvispop » 7. apr 2016, 21:26

Jeg er ført i det brune årti, så jeg har nok gået i grimmere tøj, end jeg kan og vil huske.
Både slut-halvfjerdserne og firserne var jo hæslige tøjmæssigt.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Muspel » 7. apr 2016, 21:31

90'erne var bare ehm .. Uheldige.

Jeg havde også en lang periode med egentligt flotte kjoler - fuldstændigt smadret af grimme rullekravetrøjer indenunder.

Og så havde jeg en grøn vest, jeg var vældig glad for. Også udenpå lidt for store T-shirt.

Og kan I huske de der bluser, hvor ryggen var snore på kryds og tværs. Dem var jeg så ærgerlig over, at jeg havde for store bryster til at bruge.... Suk
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15309
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1244
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25632

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Delfin » 7. apr 2016, 21:33

Elvispop skrev:Jeg er ført i det brune årti, så jeg har nok gået i grimmere tøj, end jeg kan og vil huske.
Både slut-halvfjerdserne og firserne var jo hæslige tøjmæssigt.


Jeg sad også og tænkte på mine brune fløjlsbukser tilsat rustfarvet strikket bluse, garneret med andefødder
0
14 11 14
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Juki » 7. apr 2016, 22:10

Til min storesøsters konfirmation bar jeg et solgult sæt i lak, bestående af shorts og jakke. Materialet og farven minder til forveksling meget om den her clutch :tie: Dertil bar jeg en sort t-shirt med Spice Girls og noget siger mig at jeg havde nogle hæslige sort/hvide strømpebukser på til. Eller også var det mine sko der var grimme også.

Jeg ved ikke hvem der havde fået en hjerneblødning, og syntes det skulle være smart :stoned:

Billede
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf OberstNasig » 7. apr 2016, 22:17

Jeg kommer pludselig i tanke om den bluse, mine forældre tillod mig at gå med som 12-årig i provinsen, hvor der stod "FUCK" med kæmpestore bogstaver med glimmer og et dødningehovede i stedet for U´et.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15620
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20994

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf 2SHY » 7. apr 2016, 22:19

Med fare for at blive totalt mobbet så er her lidt grufulde looks som jeg satte særligt pris på way back then. Jeg ELSKEDE den grimme Anders And kasket fra Euro Disneyland. Nok ca lige så meget som jeg elskede den grumme nederdel, denimjakke med mærkelige blomster applikationer og især hatten var et kærligt eje. Læg mærke til den frække kombination af kasket OG solbriller :slem: Og den der fleecejakke/cardigan... Ja... No comment
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
20
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15620
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20994

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf 2SHY » 7. apr 2016, 22:22

Åh Gud ja og så var der fra omkring ca. midt folkeskolealderen og frem hvor jeg nærmest boede i udelukkende Take That t-shirts og trøjer :genert: Jeg fandt en hel flyttekasse med dem i garagen sidste år og der røg de altså langt om længe ud!
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. apr 2016, 22:40

De såkaldte "gårdsangersko" som var pissebillige, så man købte gerne 4-5 par, og så var det sejeste at man gik med to forskellige farver, fx en karrygul og en turkisfarvet.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15620
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20994

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf 2SHY » 7. apr 2016, 22:46

Cykelshorts!!! :shock:
7
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Annione » 7. apr 2016, 22:52

Guldlok skrev:Åha, hvis jeg tæller tween/teen årene med, er der jo meget..
F.eks. moden med underkjole ud over trompetbukser? Det gik jeg i i laaaaang tid omkring 6.-7.-8. klasse. :lol:


Jeg var 19 år, da jeg gik i det. :-D Har faktisk stadig underkjolen (som var brun) - synes stadig den er fin :genert:

Ellers; mine neongrønne satin-bukser.
Eller de sort/hvide hiphop bukser :tie: Som jeg gik med en gammel sweater ud over. Og 2 perlekæder. :blush:
1

Tilbage til "Mode"