Det grimmeste tøj, du har gået i?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf OberstNasig » 7. apr 2016, 18:37

Nu besvarede jeg en anden tråd, der omhandlede Paris Hilton gevandter. Og jeg blev mindet om noget af det ækle tøj, jeg har gået i.
Derfor er jeg nysgerrig på, hvad i betegner som det grimmeste tøj, i har båret?
Var det smækbukserne, cargo-pants, Papfars pige hættebluserne eller whaaa´?!

Her kommer de værste i en ikke-prioriteret rækkefølge:
- hættebluse fra Kvickly i hundrede procent plastic med en grå baggrund og farvestrålende fisk, der svirpede med halen, hvis man betragtede den fra forskellige vinkler. Overvej hvor giftig den var. Nå, har da aldrig lidt af allergi af den grund.
- Et sæt bestående af sorte, stramtsiddende satinbukser og dertilhørende sort satin corsage :gruble:
- Turkis kjole fra Asos, der akkurat dækkede ballerne. Den fadede ud i mørk turkis og var besat med kæmpestore kunstige blå og turkis sten over hele bryststykket
- Igen...et helt sæt. Udover polyester, bestod det af en army-grøn overdel med skrig-orange net over skuldrene med kig til huden og dertilhørende løse bukser med lynlås nederst på buksebenet med det samme orange net, der kom til syne, når jeg lynede op. Shit mand, jeg kan huske, at jeg følte mig flyvende i det sæt! Jeg regnede med at score Rasmus fra 8.klasse, når han opdagede, hvor smart jeg klædte mig.
7
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf HappyPaww » 7. apr 2016, 18:43

Jeg var teenager i halvfemserne - kan slet ikke vælge :lol:

Lime grønne Satin bukser, ternede bukser, mavebluser, alt muligt i lak - bl.a. en minirygsæk og Doc Martens kopier, lyserød angorasweater, fugleredefrisure, papegøjeøreringe, alt med solsikker osv osv osv :shock:
5
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf OberstNasig » 7. apr 2016, 18:43

Guldlok skrev:Åha, hvis jeg tæller tween/teen årene med, er der jo meget..
F.eks. moden med underkjole ud over trompetbukser? Det gik jeg i i laaaaang tid omkring 6.-7.-8. klasse. :lol:


Ja :savl: Ja :savl: Ja!
I 6.klasse købte jeg en lyseblå underkjole lignende tingeling fra Sisters Point, hvor det inderste stumpede over navlen og så var der et gennemsigtigt lag udover, der var så langt som en kjole. Det var da mavebælterne af similisten var uhyre populært.
2
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4146
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7789

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Filipai » 7. apr 2016, 18:52

Jeg har også været på sisterpoint underkjole bølgen, og udover store trompetbukser. Jeg har gået med benvarmere, og grundet at jeg er total hys med at farver skal matches, var jeg gerne i rød/sort look. Jeg har også gået med tåstrømper, og slips.
Årh hvor gik jeg i meget grimt tøj.

I gymnasiet blev jeg enig med mig selv om, at jeg aldrig mere ville gå med tøj, hvor jeg ville tænke tilbage til det, med skræk. Så det har jeg ikke gjort siden, ikke at det altid er det pæneste tøj jeg har gået i, men "skammer" mig ikke længere over det.
2
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf OberstNasig » 7. apr 2016, 19:03

Filipai skrev:Jeg har også været på sisterpoint underkjole bølgen, og udover store trompetbukser. Jeg har gået med benvarmere, og grundet at jeg er total hys med at farver skal matches, var jeg gerne i rød/sort look. Jeg har også gået med tåstrømper, og slips.
Årh hvor gik jeg i meget grimt tøj.

I gymnasiet blev jeg enig med mig selv om, at jeg aldrig mere ville gå med tøj, hvor jeg ville tænke tilbage til det, med skræk. Så det har jeg ikke gjort siden, ikke at det altid er det pæneste tøj jeg har gået i, men "skammer" mig ikke længere over det.


Nu de dage er ovre, kan jeg vel godt skrive at røde/sort er den værste kombination, der findes :lol2:
Men altså, jeg parrede også de farver. Eller een hel farve. Det var min definition af god smag. Dengang. Især græsgrøn.
1
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Frk. L » 7. apr 2016, 19:05

Jeg voksede op på landet. Der gik vi ikke op i mode. Før alt for sent!
Husker med gru mit "Outfit" til fotografering i 7. klasse: Gule cowboyshorts. Gul T-Shirt. Sorte sandaler. Og det allerallerALLER bedste... Hvide tennissokker. Naturligvis med de 2 obligatoriske striber :lol: (har skældt min storesøster ud mange gange efterfølgende. Fordi jeg ligesom synes hun burde have været sin opgave voksen her, og ligesom ha' gjort noget. Men som hun siger: Lene, jeg gik i orange cowboybukser på daværende tidspunkt...)

Ellers har jeg også været med på underkjole ud over bukser og benvarmere.
7
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4146
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7789

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Filipai » 7. apr 2016, 19:12

OberstNasig skrev:
Filipai skrev:Jeg har også været på sisterpoint underkjole bølgen, og udover store trompetbukser. Jeg har gået med benvarmere, og grundet at jeg er total hys med at farver skal matches, var jeg gerne i rød/sort look. Jeg har også gået med tåstrømper, og slips.
Årh hvor gik jeg i meget grimt tøj.

I gymnasiet blev jeg enig med mig selv om, at jeg aldrig mere ville gå med tøj, hvor jeg ville tænke tilbage til det, med skræk. Så det har jeg ikke gjort siden, ikke at det altid er det pæneste tøj jeg har gået i, men "skammer" mig ikke længere over det.


Nu de dage er ovre, kan jeg vel godt skrive at røde/sort er den værste kombination, der findes :lol2:
Men altså, jeg parrede også de farver. Eller een hel farve. Det var min definition af god smag. Dengang. Især græsgrøn.


Det kan du sagtens :D En rød kjole med et par lækre sorte sko ville jeg nok kunne gå med til :P Men nu undgår jeg generelt rødt tøj, jeg er blond med store bryster, og er et i miljø med mange mænd, så det er som om det bare ikke fungerer
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf OberstNasig » 7. apr 2016, 19:17

Filipai skrev:
OberstNasig skrev:
Filipai skrev:Jeg har også været på sisterpoint underkjole bølgen, og udover store trompetbukser. Jeg har gået med benvarmere, og grundet at jeg er total hys med at farver skal matches, var jeg gerne i rød/sort look. Jeg har også gået med tåstrømper, og slips.
Årh hvor gik jeg i meget grimt tøj.

I gymnasiet blev jeg enig med mig selv om, at jeg aldrig mere ville gå med tøj, hvor jeg ville tænke tilbage til det, med skræk. Så det har jeg ikke gjort siden, ikke at det altid er det pæneste tøj jeg har gået i, men "skammer" mig ikke længere over det.


Nu de dage er ovre, kan jeg vel godt skrive at røde/sort er den værste kombination, der findes :lol2:
Men altså, jeg parrede også de farver. Eller een hel farve. Det var min definition af god smag. Dengang. Især græsgrøn.


Det kan du sagtens :D En rød kjole med et par lækre sorte sko ville jeg nok kunne gå med til :P Men nu undgår jeg generelt rødt tøj, jeg er blond med store bryster, og er et i miljø med mange mænd, så det er som om det bare ikke fungerer


Det kan hurtigt blive vældigt vampyr-agtigt at kombinere de to. Uh, det lyder ellers lækkert, men det kan hurtigt blive som en karikatur.
1
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Anne Droid » 7. apr 2016, 19:47

Der mangler virkelig billeder i denne tråd.
6
Klimatosse
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9839
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9571

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Spjaerten » 7. apr 2016, 19:55

Jeg tror aldrig jeg har været så "ramt" af dårlig smag.
Selfli har der været kiksere, men mindes ikke det hsr været super slemt.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24470

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Moxy-lady » 7. apr 2016, 20:00

Dunvest, fake buffalo's begge sorte. To "antenne-dutter"- frisuren med de altid tilstedeværende totter omkring ansigtet.

Og lyseblå plastik fjer boa som "tørklæde"

I kid you not.
5
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Persnikedy » 7. apr 2016, 20:05

Sorte pels ben varmere, skrig gule cowboy bukser, bukser med et lille skørt fastsyet, arm varmere, choker halskæder, fiske blik i øreringe, neon armbånd (mange), og selvfølgelig så meget glimmer og lipgloss at jeg kunne ses fra rummet :lun:
5
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. apr 2016, 20:17

Spjaerten skrev:Jeg tror aldrig jeg har været så "ramt" af dårlig smag.
Selfli har der været kiksere, men mindes ikke det hsr været super slemt.


Æh, gik du så nøgen i 90'erne? :genert:
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. apr 2016, 20:19

Karrygul. Nuff said.
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Ado » 7. apr 2016, 20:24

Jeg havde en farveperiode, da jeg var omkring 10 år. Det var skrækkeligt. Om mandagen klædte jeg mig 100% i rødt, om tirsdagen i blåt, onsdagen pink, osv-osv. Og hey; lad mig gøre opmærksom på, at der blandt andet var tale om bomuldjoggingbukser med ribkant.

Da jeg var omkring 12-13 år, købte jeg en badedragt med knapper i livet. Sort forneden, neon foroven. Og så var det jeg fandt på, at tage min hvide konfirmationsblazer med blonder udenpå, hvorefter jeg lige afsluttede med et sort elastikbælte i taljen. Jeps. Det var hot. Så gik jeg rundt i badedragt en hel dag.

Og så var der perioden, hvor jeg tog et par cityshorts på, proppede min Ball-trøje ned i dem og hev et par seler op over skuldrene. Mine forældre har et billede af mig bagfra i det tøj. Jeg har dobbeltsporet camel-toe i røven.
13
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Mode"