Er leggings blevet et no-go?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf kidkomb » 31. maj 2016, 08:43

Gælder vådt hår også hvis det er i en fletning?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Danseprinsesse » 31. maj 2016, 09:05

For mig så tror jeg, det der med vådt hår signalerer, at man er kommet for sent op til at nå at tørre det (eller bare ikke gad) - altså lidt sjusk.

Og så synes jeg vådt hår er super ulækkert, især hvis jeg kan lugte folks shampoo/balsam. Men jeg er også mærkelig med hår, løst hår på tøj eller i mit hjem giver mig kuldegysninger. :genert:

Jeg kan i øvrigt også være sjusket med nogle ting, synes ikke rigtig det har noget med "kikset" at gøre.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf kidkomb » 31. maj 2016, 09:12

Danseprinsesse skrev:For mig så tror jeg, det der med vådt hår signalerer, at man er kommet for sent op til at nå at tørre det (eller bare ikke gad) - altså lidt sjusk.

Og så synes jeg vådt hår er super ulækkert, især hvis jeg kan lugte folks shampoo/balsam. Men jeg er også mærkelig med hår, løst hår på tøj eller i mit hjem giver mig kuldegysninger. :genert:

Jeg kan i øvrigt også være sjusket med nogle ting, synes ikke rigtig det har noget med "kikset" at gøre.

Undskyld :( Jeg kan så godt lide duften af min shampoo.
Det havde jeg virkelig ikke tænkt over. Jeg vidste godt, at det af nogen bliver opfattet som sjusk.
Men det er jo usundt for håret at føntørre det?
Jeg står sgu da ikke op og vasker hår 3 timer før jeg skal gå :genert:
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Danseprinsesse » 31. maj 2016, 09:27

kidkomb skrev:
Danseprinsesse skrev:For mig så tror jeg, det der med vådt hår signalerer, at man er kommet for sent op til at nå at tørre det (eller bare ikke gad) - altså lidt sjusk.

Og så synes jeg vådt hår er super ulækkert, især hvis jeg kan lugte folks shampoo/balsam. Men jeg er også mærkelig med hår, løst hår på tøj eller i mit hjem giver mig kuldegysninger. :genert:

Jeg kan i øvrigt også være sjusket med nogle ting, synes ikke rigtig det har noget med "kikset" at gøre.

Undskyld :( Jeg kan så godt lide duften af min shampoo.
Det havde jeg virkelig ikke tænkt over. Jeg vidste godt, at det af nogen bliver opfattet som sjusk.
Men det er jo usundt for håret at føntørre det?
Jeg står sgu da ikke op og vasker hår 3 timer før jeg skal gå :genert:


Jeg ved godt, at der er nogen, der ikke vil føntørre håret og har hår, der er mange timer om at lufttørre. Men jeg differentierer ikke rigtig der, det signalerer stadig sjusk for mig. Jeg synes også, det er sjusket, når jeg selv tager af sted med vådt hår, hvorfor jeg f.eks. ikke gør det, når jeg skal på arbejde. Til en tur i Kiwi er jeg uendeligt ligeglad med at virke sjusket, jeg tager af sted med vådt hår, fedtet hår eller i plettet tøj.

I forhold til min væmmelse over for vådt hår, så anerkender jeg fuldt ud, at det er mig, der er sær. :kys:
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Fru Sunshine » 31. maj 2016, 14:49

Jeg gider ikke stå op kl. 4.30, så jeg kan nå at tørre hår. Og det varer mindst en halv time med føntørrer.

Så mit hår er fugtigt, når jeg møder på job på hårvaskedage.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Kattefjæs » 31. maj 2016, 16:40

Jeg har altid relativt pænt hår når jeg går hjemmefra, men jeg er arg modstander af hatte og paraplyer, så hvis det regner... Så er det bare ærgerligt. Så må jeg møde med vådt hår. Indtil jeg lærer at kontrollere vejret. :mellow:
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Lykke » 1. jun 2016, 19:44

Er der nogen som kan anbefale nogle korte leggings/ cykelshorts? Har haft nogen som strammede alt for meget i maven, og bare ikke gjorde noget godt. Tror de var fra føtex.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf HappyPaww » 1. jun 2016, 20:24

Lykke skrev:Er der nogen som kan anbefale nogle korte leggings/ cykelshorts? Har haft nogen som strammede alt for meget i maven, og bare ikke gjorde noget godt. Tror de var fra føtex.

Det kunne jeg også bruge råd til. Har nogle fra H&M der er alt for tykke i stoffet og som strækker sig lidt for meget...
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf HappyHippo » 1. jun 2016, 20:29

Pieces har nogle. Mener det er en 2-pak for 150kr.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Purple Haze » 2. jun 2016, 06:17

Sloggie laver nogle godt "trusser" med ben.
man an dog stort set kun få dem på nettet og de er lidt halvdyre (150 stk)
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Badesandalen » 2. jun 2016, 06:57

Jeg er rigtig glad for dem jeg købte i Bilka. Det er godt nok ikke de samme jeg har, men jeg så i reklamen i går at de lige nu har nogle til en 50'er.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Daine » 2. jun 2016, 10:24

Jeg kan lige supplere med, at Føtex har leggings i forskellig længde (ikke shorts) på tilbud til 99,- for 2 pk. Jeg købte caprilængden i går og de sidder godt både om lår og mave :gogo:
Jeg bruger en L/XL og der er mere stræk i Føtex' model end feks den Fakta har.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jun 2016, 11:41

Jeg overvejer et DIY legginsprojekt som går ud på at klippe et par lange leggins knækorte. Det er lige alt hvad jeg kan overskue indenfor "lav dit eget tøj" området.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Karkluden » 2. jun 2016, 18:34

DenSyngendeLussing skrev:Jeg synes til gengæld det er lidt sjovt, at flere lader til at synes, det er kikset kun at have trusser på under kjolen. Det har jeg altid kun om foråret og sommeren, og jeg er altså ligeglad med, hvis der kommer et drilsk vindstød. Jeg er til gengæld heller ikke så blufærdig, så måske er det derfor, jeg er lidt kold overfor, at nogen måske i et sekunds tid kommer til at se min røv. :D

Til gengæld er jeg dog altid bevidst om ikke at bukke mig ned, hvis jeg har kort skørt på. Og så synes jeg i øvrigt, det lyder vildt bisset, at så mange har oplevet at få grimme kommentarer om deres ben eller udseende generelt. Hvad fanden bilder folk sig lige ind?

Personligt er det, fordi jeg føler mig ekstremt nøgen og bliver ret... seksuelt ladet, hvis jeg kun har trusser på under en kjole. Det er lidt upassende på job fx :lol: :D
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Vixen » 3. jun 2016, 13:19

DenSyngendeLussing skrev:Jeg synes til gengæld det er lidt sjovt, at flere lader til at synes, det er kikset kun at have trusser på under kjolen. Det har jeg altid kun om foråret og sommeren, og jeg er altså ligeglad med, hvis der kommer et drilsk vindstød. Jeg er til gengæld heller ikke så blufærdig, så måske er det derfor, jeg er lidt kold overfor, at nogen måske i et sekunds tid kommer til at se min røv. :D

Til gengæld er jeg dog altid bevidst om ikke at bukke mig ned, hvis jeg har kort skørt på. Og så synes jeg i øvrigt, det lyder vildt bisset, at så mange har oplevet at få grimme kommentarer om deres ben eller udseende generelt. Hvad fanden bilder folk sig lige ind?


Samme her. Jeg er aldrig kommet med på cykelshorts-moden, så når jeg har bare ben under kjolen, så... Har jeg bare ben under kjolen. ;) Kinky, I know. :slem:
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?

Tilbage til "Mode"