Er leggings blevet et no-go?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9079
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21919

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Purple Haze » 29. maj 2016, 19:27

Ado skrev:Jeg synes hun ser fin ud. (Og jeg elsker toppen). Hvis jeg ikke havde læst denne tråd, ville jeg aldrig have tænkt, at kikset var en mulighed.


Same.
Tænker der er nogen der har ser lidt for meget Trinny and Susannah
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Aima » 29. maj 2016, 20:00

Jeg har ikke set nogle modeprogrammer, generelt går jeg slet ikke op i, om noget er moderne eller in, jeg er ikke selv særlig fashion at se på og jeg bryder mig faktisk ikke om at omtale andre menneskers måde at klæde sig på som 'kikset', men når nu der spørges direkte i tråden og endvidere eksemplificeres med et billede, skal jeg gerne indrømme, jeg synes, den pågældende style er ret ærgerlig, lissom 9 ud af 10 styles med leggings nok også havde været det i mine øjne. Jeg synes billedet er et meget fint eksempel på, hvordan det ikke fungerer særligt godt. At andre har det helt anderledes og synes det er nice og i øvrigt er SÅ ligeglade med, at vi er nogen der synes, leggings er et no-go, er jo så bare fint-fint, men nu blev der jo altså spurgt.
10
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Danseprinsesse » 29. maj 2016, 21:40

kidkomb skrev:Hende her var på ingen måde kikset tror jeg.
Eller hur?
_20160529_195734.JPG


For mig er det der et rigtig godt eksempel på, hvorfor jeg ikke bryder mig om leggins. Det sæt tøj havde været så meget pænere uden, jeg forstår slet ikke, hvad de laver der.
Kikset ved jeg ikke om jeg ville kalde det, nok nærmere uelegant.

Jeg har i øvrigt aldrig set Trinny og Susannah.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf kidkomb » 29. maj 2016, 22:28

Rosa Espinosa skrev:Vil ikke kalde det kikset. Ville synes det var kikset hvis hun havde polkaprikket leggings på eller noget i den stil, det her er mere passer-ikke-helt-sammen agtig. Men det er ikke noget jeg ville lægge mærke til. Kigger mere på den fine top og lange hår.

Og det var også en rigtig fin nederdel synes jeg.
Jeg tror bare ikke jeg rigtig lægger mærke til sådan nogle modeforkerte detaljer :genert:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9521
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7832

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Sophies-mor » 30. maj 2016, 04:11

Jeg synes nederdelen er fin. Alt det andet er jeg ikke så vild med.
Og ganske rigtigt så synes jeg at hun skæres alt for mange steder.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
én-to-fire
Indlæg: 94
Tilmeldt: 26. maj 2016, 10:51
Kort karma: 8
Likede indlæg: 176

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf én-to-fire » 30. maj 2016, 12:28

Jeg er ligeglad med hvad andre gør, men selv går jeg ikke med leggings under kjoler. Mine ben er dog ikke kønne nok til at blive vist frem 'au naturel', så jeg vælger i stedet at gå med maxikjoler eller tynde bukser når det er for varmt at have strømpebukser på.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Aima » 30. maj 2016, 13:26

Jer der ikke synes, jeres ben egner sig til at blive flashet: Hvad er det præcist ved dem, der gør det? Farve eller form eller what?

Jeg har aldrig set et par bare ben og tænk, de burde dækkes til :)
10
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6695
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1197
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9651

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf FrøkenM » 30. maj 2016, 13:41

Jeg flasher gerne bare ben så længe mine mange operationsar er dækket. Det er grunden til, at jeg ofte vælger cykelshorts eller leggings under kjoler/tunikaer afhængig af længden og stil.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Ado » 30. maj 2016, 13:48

Aima skrev:Jer der ikke synes, jeres ben egner sig til at blive flashet: Hvad er det præcist ved dem, der gør det? Farve eller form eller what?

Jeg har aldrig set et par bare ben og tænk, de burde dækkes til :)

Tykkelsen. Jeg har så kraftige ben. :( Og så kan de ikke blive brune. Og jeg har prøvet alt. De bliver bare sært spættede. Og jeg hader det.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf HappyPaww » 30. maj 2016, 14:20

Aima skrev:Jer der ikke synes, jeres ben egner sig til at blive flashet: Hvad er det præcist ved dem, der gør det? Farve eller form eller what?

Jeg har aldrig set et par bare ben og tænk, de burde dækkes til :)

De er blege, lidt for tykke, arrede blævreknæ, og karsprængninger/tydelige blodårer :slem:

Når de har fået noget farve er det bedre, men ellers foretrækker jeg dem nogenlunde dækkede...
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Skralde » 30. maj 2016, 14:36

Jeg har strækmærker, åresprængninger og appelsinhud på mine stænger - dog er de ikke blege :afro: Jeg flasher dem hver dag, i ca. 5 mdr. Om året. Jeg ville ønske for jer at I havde mod på at gøre det samme, for det er da jeg trist at så mange har svært ved at vise sine ben frem.
6
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Fru Sunshine » 30. maj 2016, 14:38

Aima skrev:Jer der ikke synes, jeres ben egner sig til at blive flashet: Hvad er det præcist ved dem, der gør det? Farve eller form eller what?

Jeg har aldrig set et par bare ben og tænk, de burde dækkes til :)

Det har jeg. Blandt andet mine egne.

Jeg kan ikke lide at flashe knædeller. De er grimme. Jeg kan heller ikke lide, når mine lår blævrer rundt om sig selv, bare fordi de kan. Eller at jeg får brandsår på lårene.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Ado » 30. maj 2016, 14:38

Skralde skrev:Jeg har strækmærker, åresprængninger og appelsinhud på mine stænger - dog er de ikke blege :afro: Jeg flasher dem hver dag, i ca. 5 mdr. Om året. Jeg ville ønske for jer at I havde mod på at gøre det samme, for det er da jeg trist at så mange har svært ved at vise sine ben frem.

Gu' er det trist. Men det er endnu mere trist, at verden er fuld af så mange røvhuller, som mener de er i deres gode ret til at kommentere på fremmede menneskers udseende. Derfor garderer man sig og gemmer visse legemesdele bag stof.
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf Fru Sunshine » 30. maj 2016, 14:40

Skralde skrev:Jeg har strækmærker, åresprængninger og appelsinhud på mine stænger - dog er de ikke blege :afro: Jeg flasher dem hver dag, i ca. 5 mdr. Om året. Jeg ville ønske for jer at I havde mod på at gøre det samme, for det er da jeg trist at så mange har svært ved at vise sine ben frem.

Det er da ligemeget, når vi nu synes, at leggings er pæne :-D
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Er leggings blevet et no-go?

Indlægaf zembra1986 » 30. maj 2016, 14:44

Jeg har heller ikke verdens kønneste ben. Godt nok er de slanke, men der er også både appelsinhud, blå mærker (får dem nemt) og forholdsvis mange karsprængninger på dem (tak gener :rulle:) men jeg flasher dem nu alligevel og skider hul i hvad andre tænker.

Jeg har heller aldrig set et par ben som jeg mente burde dækkes til. Jeg har set nogle som jeg synes var for lårkorte, men det har både været indehavere af tykke og slanke ben og kønne og mindre kønne ben, men synes ikke nogen skal dække deres ben helt til pga. deres udseende. Tykke, mindre kønne ben har da ligeså meget brug for at blive luftet og måske få lidt farve.
2

Tilbage til "Mode"