Tips til leggins/shorts/mamelukker/lange underhylere/kald det, hvad du vil....

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Tips til leggins/shorts/mamelukker/lange underhylere/kald det, hvad du vil....

Indlægaf Whoosh » 26. jun 2016, 20:50

0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Tips til leggins/shorts/mamelukker/lange underhylere/kald det, hvad du vil....

Indlægaf Karkluden » 26. jun 2016, 22:06

Panton skrev:Hvorfor vælger I at have dem under tøjet? Er det ikke varmt om sommeren??

Dels fordi det er sådan for mange af os med store lår, der ikke har mellemrum mellem vores lår, at vi bliver hudløse og får noget der minder om hudafskrabninger eller tryksår, hvis vi går meget med helt bare lår.
Derudover føler jeg mig alt for nøgen og alt for bevidst om mit underliv, hvis jeg bare har trusser under en kjole/nederdel. Mine undershorts er så sådan nogle 5-10 cm ned på låret.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Tips til leggins/shorts/mamelukker/lange underhylere/kald det, hvad du vil....

Indlægaf Panton » 27. jun 2016, 05:19

Bøtte skrev:
Panton skrev:
Bøtte skrev:
Panton skrev:Hvorfor vælger I at have dem under tøjet? Er det ikke varmt om sommeren??


For at undgå ømme lår.



:genert: øhm ok, jeg er ikke med, sorry!


For at undgå lår, der gnider mod hinanden, så de bliver hudløse og gør ondt.



Nåhh ok, så giver det mening, av av.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Tips til leggins/shorts/mamelukker/lange underhylere/kald det, hvad du vil....

Indlægaf Panton » 27. jun 2016, 05:20

Karkluden skrev:
Panton skrev:Hvorfor vælger I at have dem under tøjet? Er det ikke varmt om sommeren??

Dels fordi det er sådan for mange af os med store lår, der ikke har mellemrum mellem vores lår, at vi bliver hudløse og får noget der minder om hudafskrabninger eller tryksår, hvis vi går meget med helt bare lår.
Derudover føler jeg mig alt for nøgen og alt for bevidst om mit underliv, hvis jeg bare har trusser under en kjole/nederdel. Mine undershorts er så sådan nogle 5-10 cm ned på låret.



så det giver to fordele for dig, cool nok og de virker jo nærmest som lidt længere boxershorts, agtige :)

tak for svar :gogo:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Tips til leggins/shorts/mamelukker/lange underhylere/kald det, hvad du vil....

Indlægaf Panton » 27. jun 2016, 05:26

Whoosh skrev:https://www.google.dk/search?q=chafed+thighs+skin&client=tablet-android-samsung&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJ-OLQyMbNAhWDtRQKHW_mAiwQ_AUIBygB&biw=1024&bih=768 :(

Det er sygt træls, når det sker.




Av for pokker da, det ligner jo nærmest en ond hudafskrabning :(
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Tips til leggins/shorts/mamelukker/lange underhylere/kald det, hvad du vil....

Indlægaf Purple Haze » 27. jun 2016, 11:05

Panton skrev:
Whoosh skrev:https://www.google.dk/search?q=chafed+thighs+skin&client=tablet-android-samsung&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJ-OLQyMbNAhWDtRQKHW_mAiwQ_AUIBygB&biw=1024&bih=768 :(

Det er sygt træls, når det sker.




Av for pokker da, det ligner jo nærmest en ond hudafskrabning :(


For mig minder det mere om brandsår.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Tips til leggins/shorts/mamelukker/lange underhylere/kald det, hvad du vil....

Indlægaf Fru Sunshine » 27. jun 2016, 14:06

Det føles mest som brandsår. Det gør djævelsk ondt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Mode"